Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
zdravotnickÉ ProstředkY Aktualní témata Pohled VZP ČR
Advertisements

Řešení pro vítězství Volby do zastupitelstev 2010 Zdeněk Zajíček – volební štáb ODS.
Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Věrnostní program.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Daň z přidané hodnoty.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Statistická mechanika - Boltzmannův distribuční zákon
Měření kvality realitních služeb Je oslovování konkurenčních makléřů s nabídkou přestupu ke konkurenci etické? Petr Podlešák Manažer a lektor RE/MAX Akademie.
Ústa a tvář direct mailu.. Prodej.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Komunikace a stimulování prodeje
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Marketingový proces. Segmentace trhu.
?.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketingové prostředí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Analýza poptávky. Poptávka po produkci firmy jako významný parametr rozhodování firmy. Faktory determinující poptávku a odhady poptávkových funkcí. Alternativní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
Marketingové prostředí obce
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Praktikum 4c: Tabulky, baterie otázek 16/5/08. Tabulky - metoda popisu dat.
CRM a jeho možné využití
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Aktualizace produktové nabídky AUTOPOJIŠTĚNÍ Shrnutí  Jedná se o velmi rozsáhlou a pozitivní změnu v celé produktové nabídce  Změny POV/ BLACKBOX.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
[ 1 ] PharmDr. Martin Beneš © 2011 Státní ústav pro kontrolu léčiv Kam kráčí lékárenství ? Martin Beneš ředitel SÚKL.
Elektronická pošta, zkráceně (zkráceně také mail) je způsob odesílání, doručování a přijímání zpráv přes elektronické komunikační systémy.
Regulace lékového trhu MUDr. Tom Philipp Ph.D., MBA; náměstek pro zdravotní pojištění Mgr. Martin Mátl; ředitel odboru farmacie Podvýbor pro ekonomiku.
TarifSMLL+XLXXL Měsíční paušály300 Kč450 Kč650 Kč950 Kč2000 Kč3 900 Kč Volné minuty neomezené V rámci o25,605,00 4,003,000 Ostatní sítě v ČR5,605,00.
E- SHOP WWW. FASHIONAVENUE. CZ Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Cenové triky.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Sportisimo ½ Marathon Praha
Testování hypotéz párový test
Projekty MARSL.
Vztahy se zákazníky.
Daň na vstupu Daň na výstupu.
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Hypotéka České spořitelny
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Transkript prezentace:

Testování efektu přímé komunikace na vybrané skupiny zákazníků Dr. Max Březen 2015

Stručný popis kampaně  Kampaň cílená na vybranou skupinu pacientů z Klientského programu Dr.Max  Klienti byli osloveni poštovní zásilkou s nabídkou slevového voucheru na zvýhodněný nákup Voltaren Forte gelu  Nabídku dostali klienti , slevový voucher byl platný do

Co jsme testovali? 1. Forma oslovení : „profesionální“ komunikace vs. „reklamní“ materiál 2. Výše slevy : 50,- Kč 75,- Kč a 100,- Kč 3. Různé cílové skupiny dle předchozí terapie (nákupní chování pacientů) 4.Kombinovaný efekt přímé komunikace, televizní kampaně a klasického letáku

1. FORMA OSLOVENÍ A: „profesionální“ komunikace -Jednoduchý dopis, pouze s logem -Profesionální argumenty -Zvlášť voucher se slevou

1. FORMA OSLOVENÍ B: „reklamní“ materiál -Forma selfmaileru -Individualizovaný příběh klienta -Voucher odtrhávací součástí materiálu

2. VÝŠE SLEVY 1.Sleva 100,- Kč 2.75,- Kč 3.50,- Kč

3. CÍLOVÉ SKUPINY DLE PŘEDCHOZÍ TERAPIE  Pacienti byli rozděleni do 4 skupin dle předchozí terapie na bolest, kterou zakoupili v posledních 12 týdnech: –A: tradiční lokální přípravky proti bolesti – koňská mast, Francovka, apod. –B: Voltaren gel v ostatních formách – tj. ne FORTE varianta –C: přípravky pro systémovou terapii bolesti – ibuprofen, paracetamol, atd. –D: konkurenční topické přípravky proti bolesti – diclofenac gel, ibuprofen gel, atd.

3. CÍLOVÉ SKUPINY DLE PŘEDCHOZÍ TERAPIE

4. KOMBINOVANÝ EFEKT: přímé oslovení, leták a TV kampaň  PŘÍMÁ KOMUNIKACE: –Platnost: – –Sleva z aktuální platné ceny  LETÁK: –Platnost: 1. – –Akční cena 239 Kč  TV KAMPAŇ: –4.3. – –Akční cena 239 Kč

Způsob testování  Kombinací faktorů: 1.forma zásilky 2.Předchozí nákupní chování pacientů 3.Věk 4.Pohlaví 5.Výše slevy Vzniklo celkem 40 různých cílových segmentů, které byly osloveny. Efekt přímé kampaně byl měřen vůči kontrolním skupinám tvořeným neoslovenými klienty z jednotlivých cílových skupin se shodnými kritérii.

Běžné rozhovory jsou často pomíjivé, snadno se rozptýlí v šumu všedního dne. Existují však i takové, které jiskří novými nápady, nutí nás přemýšlet jiným způsobem a dokáží vytvářet nové vztahy. Právě takové dialogy určují pocity spotřebitelů a mění chování zákazníků. Na shledanou.