Citace – parafráze – plagiát cvičení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OPEN REPOSITORIES 2010 MADRID, 6. – MGR. LENKA NĚMEČKOVÁ ÚSTŘEDNÍ KNIHOVNA ČVUT.
Advertisements

Příklady citací v textu
M. Juříková Metodika tvůrčí práce
Citování literatury a pramenů
Bibliografické odkazy a citace změny oproti starší verzi normy ISO ČSN 690 Mgr. Zdeňka Firstová Univerzitní knihovna ZČU v Plzni
Citování literatury a pramenů
METODIKA TVORBY ODBORNÉHO TEXTU
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Spolupráce veřejného výzkumu s podniky Současná situace a bariéry na straně výzkumné sféry Michal Pazour, Vladislav Čadil 20. dubna 2012.
Bibliotheca academica Cíle a perspektivy vysokoškolských knihoven Plzeň
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_05.
Individuální projekt „Podpora a rozvoj služeb sociální prevence v Moravskoslezském kraji“ (číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ ), dále jen „Projekt“
Skartační řízení elektronicky
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Zpracování VŠKP práce Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Legislativní vymezení postavení zástupce ředitele školy
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 Hlavním smyslem citování je zachytit myšlenkové vazby mezi originálním textem a použitými myšlenkami z jiných zdrojů [Boldiš, 2002].  dokázat vlastní.
Předmět: Český jazyk - sloh Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
Použitelnost e-knih z pohledu uživatele PhDr. Michal Lorenz, PhD. KISK MU, Brno.
Jak psát a editovat text
Citační databáze Mgr. Zdeňka FIRSTOVÁ Univerzitní knihovna Seminář pro doktorandy FST
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Úvod do studia- 7. seminář Elektronické informační databáze Robert Zbíral.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve 4. třídě Odhad výsledků VY_32_INOVACE_16 Sada 24 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Bibliografické citace – cvičení I. Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
Aplikace vyhledávače Google na zdroje odborných informací
Jak učit ochranu počítače ? Malý, L. ZČU Plzeň. Úvod Každé PC, ať už je připojeno k internetu nebo ne, se stane dříve či později terčem útoku nějaké havěti.
Kobelka Tomáš. 2/10 Jak na to? 3/10 Tvorba pramenů.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Odkazy Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Malá násobilka - procvičování
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Vyhledávání v angličtině.
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Vyhledávání v angličtině.
Gale Virtual Reference Library PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Manažerské účetnictví
Christian College Představení projektu. Co jsme zač  Skupina lidí, kteří zakládají křesťanskou VŠ v České republice.  Jde o ekumenický projekt.  Soukromá.
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Poznámky pod čarou Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
P LAGIARISMUS A CITACE Úvod do studia. D EFINICE PLAGIARISMU Zahrnuje: a) Objekt, kterým jsou slova, věty, myšlenky, části textu, popřípadě celý text,
J AK PSÁT SEMINÁRNÍ PRÁCI. V ÝBĚR TÉMATU, VYHLEDÁNÍ ZDROJŮ Výběr tématu zvolit téma, které mne zajímá zvolit raději užší, specifické téma (příliš široká.
Inf Normy pro citování knih a dalších zdrojů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Zdroj: pixabay.com Jak na citace?.
Ústřední knihovna FSS MU Úvod do elektronických informačních zdrojů
Dlouhodobá praktická maturitní práce
PSY103 Vývojová psychologie I Zuzana Masopustová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Citační databáze Mgr. Zdeňka Firstová Univerzitní knihovna ZČU v Plzni
Vlastnosti souborů Jaroslava Černá.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ústřední knihovna FSS MU Úvod do elektronických informačních zdrojů
Bezpečnost a hygiena práce u počítače
Podstata organizování Typy organizačních struktur Ekoinkubátor Podniková ekonomika Ing. Eva Štěpánková ESF MU Katedra podnikového hospodářství
Problematika citování
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Školník Kulda je jednička
Zdeňka FIRSTOVÁ UNIVERZITNÍ KNIHOVNA ZČU duben 2018
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
ACM Digital Library Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Interní zařízení počítače
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje pro vzdělávání, vědu a výzkum.
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

Citace – parafráze – plagiát cvičení Mgr. Zdeňka Firstová Univerzitní knihovna ZČU v Plzni firstova@uk.zcu.cz

SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ? Příklad 1 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jedná se o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. V této fázi jsou využity všechny dostupné zdroje informací. Text v DP SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ?

ŠPATNĚ PLAGIÁT Příklad 1 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jedná se o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. V této fázi jsou využity všechny dostupné zdroje informací. Text v DP ŠPATNĚ Doslova okopírovaná část textu Použitá část není v uvozovkách Práce není citována PLAGIÁT

SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ? Příklad 2 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jedná se o „první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu“ 1. V této fázi jsou využity všechny dostupné zdroje informací. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ?

Příklad 2 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jedná se o „první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu“ 1. V této fázi jsou využity všechny dostupné zdroje informací. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP Doslova okopírovaná část textu je v uvozovkách Práce je citována SPRÁVNĚ

SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ? Příklad 3 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jde zpravidla o první fázi výzkumu, protože tuto práci může marketingový odborník doslova provádět u svého počítače. Významným zdrojem budou při tom vnitřní záznamy organizace Text v DP SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ?

ŠPATNĚ PLAGIÁT Příklad 3 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Jde zpravidla o první fázi výzkumu, protože tuto práci může marketingový odborník doslova provádět u svého počítače. Významným zdrojem budou při tom vnitřní záznamy organizace Text v DP ŠPATNĚ Slova nahrazená synonymy Práce není citována PLAGIÁT

SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ? Příklad 4 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize „Jde zpravidla o první fázi výzkumu, protože tuto práci může marketingový odborník doslova provádět u svého počítače. Významným zdrojem budou při tom vnitřní záznamy organizace“1 HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ?

Příklad 4 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize „Jde zpravidla o první fázi výzkumu, protože tuto práci může marketingový odborník doslova provádět u svého počítače. Významným zdrojem budou při tom vnitřní záznamy organizace“1 HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP ŠPATNĚ Text v uvozovkách není citován přesně

SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ? Příklad 5 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Hannagan uvádí, že jde zpravidla o první fázi výzkumu, kterou není potřeba provádět v terénu, ale využívá například materiály organizace.1 HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP SPRÁVNĚ nebo ŠPATNĚ?

Příklad 5 Jde obvykle o první stadium výzkumu, protože tuto práci může marketingový pracovník doslova provádět u psacího stolu. Důležitým zdrojem budou při tom interní záznamy organizace. HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. Str. 69. Text v knize Hannagan uvádí, že jde zpravidla o první fázi výzkumu, kterou není potřeba provádět v terénu, ale využívá například materiály organizace.1 HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. Str. 69. Text v DP Text je parafrázován Práce je citována SPRÁVNĚ