ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Česká společnost se učí podnikat
Advertisements

Automobily a co o nich víme
Vznik a vývoj automobilky
Jan Chládek ***Škoda Auto***.
Automobilový průmysl v globálním kontextu, jeho budoucnost a nároky na lidské zdroje. Ing. Vladimír Hamáček, Personalistika managementu a Coaching, Škoda.
Škoda auto Mladá Boleslav
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
STROJÍRENSKÝ PRŮMYSL ČR Autor: Mgr. Jana Závodná
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Mediální komunikace ČD
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
1. Ekonomie jako společenská věda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
Obsah představení značky trocha historie produkty USA x ČR formy reklamy rekordy a zajímavosti.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Sekundární sektor hospodářství
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Lidé ve službách.
Vypracoval : Valla Martin Dne :
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Automobily Jméno: Petra Havlíčková Třída: VIII.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Nabídka reklamních ploch
VY_32_INOVACE_20_Emil Škoda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PRŮMYSL ČESKÉ REPUBLIKY 9. třída.
KRIZE ČESKÉHO POPULÁRNĚ-VĚDECKÉHO FILMU ?! JAKUB KORDA Univerzita Palackého v Olomouci Mezinárodní festival populárně-vědeckého filmu AFO.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Hospodářství ČR.
ZÁKLADNÍ EKONOMICKÉ POJMY
Automobilový průmysl v ČR
Květen Historie sociálního podniku Vznik v červenci 2005 v sekci sociálně podnikatelských aktivit Ligy 16 pracovních míst pro cílové skupiny osob.
  Lukáš Schejbal.
8. Marketing.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Škoda Auto a.s. (GQA - STRATEGIE QM A AUDIT KVALITY) Barbora Fantová Martin Jirků Petr Hrdý.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK_14. ROZVOJ PRŮMYSLOVÉ VÝROBY 2. POLOVINA 19.
 ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OP VK  NÁZEV: VY_52_INOVACE_30_ Plzeňský kraj  AUTOR: PhDr. Jaroslava Veselá  OBDOBÍ:  ROČNÍK: V.  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
Anotace Žáci se prostřednictvím prezentace seznamují s vynálezy v 2.pol. 19.století Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření březen 2012 Ročník V. Vzdělávací.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Určeno pro:žáky 2.ročník středních škol Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Česká republika Téma: Česká republika – průmysl Jméno autora: Mgr. Tomáš.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tovární výroba a stroje v 19. století
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Sdružení AMIGA - Agency for Migration and Adaptation
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Digitální učební materiál
turistická oblast v srdci Čech
Naše město - Jablonec nad Nisou
Ekonomika veřejného sektoru
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
O nás Univerzita s TRADICÍ – založena 1999
Modulová výuka a digitalizace
Souhrnné informace Kontaktní údaje: Jindřišská 889/17, Praha 1
STROJE OVLÁDLY ŽIVOT 2. pol. 19. stol.
Transkript prezentace:

ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková

Osnova prezentace Historie firmy Přizpůsobení trhům Marketing Sponzoring a vzdělávání Nová éra od roku 2011 Logo Zdroje

Historie 1895 - 1918 1895: Laurin a Klement zakládají menší výrobu na jízdní kola – podnik Slavia 1899: začínají vyrábět motocykly – podnik Laurin a Klement 1905: přechod na výrobu automobilů – Voiturette A a hospodářský rozvoj 1907: přeměna na a. s. a první internacionalizace 1. sv. v.: účast na válečné výrobě

Historie 1919 - 1989 1925 sloučení s podnikem Škoda Plzeň 1930: VHK; výroba automobilů funguje samostatně pod značkou ASAP 2. sv. v.: součást Hermann-Göring-Werke 1945/48: AZNP Škoda a odtržení částí výroby od 70. let: stagnace hospodářství a krize výroby 1987: obnovení popularity – Škoda Favorit

Historie 1989 - 2011 1989/90: potřeba silného zahraničního partnera 1991: spojení Škoda a.s. a VW 2000: VW stoprocentním vlastníkem 2001: vzniká Škoda India a.s. 2006: začátek produkce v Číně 2007: návrat na australský trh 2010: Čína největším odbytištěm 2011: The New Power of Škoda

Reklama – nové trhy a nové modely Made of Lovely Stuff Made of Meaner Stuff Austrálie

Přizpůsobení trhům Název a výslovnost Webové stránky Dodávání jiného spektra modelů Výbava automobilů Reklamy

Reklama v Indii

Reklama ve Španělsku

Marketing Zelená politika Internet Online hry http://www.skodahrou.cz/ http://new.skoda-auto.com/CZE/fun/games/PraktikMan/Pages/PraktikMan.aspx Komerční reklama Auto/moto časopisy Propagační akce Muzeum Škoda Auto v Mladé Boleslavi Sponzoring Vzdělávání

Zelená politika

Staré za nové

Reklamy Atypicky Tradice

Sponzoring a vzdělávání Sport Hokej Cyklistika Olympiáda Motorsport Kultura Česká Filharmonie Národní divadlo Mezinárodní filmové festivaly Sociální a charitativní projekty Centrum Paraple Zdravotní klauni Adra Člověk v tísni Škoda Auto Handy Vzdělávání Škoda Auto a.s. Střední odborné učiliště strojírenské Škoda Auto Vysoká škola Vzdělávací centrum na Karmeli

Reklama - hokej

Nová éra od roku 2011 Změna vedení Dvacet let pod vedením VW Nová filozofie - The New Power of Škoda Modernější design Zvýšení prodeje a podílu na trhu Nové logo

L o g o

Nové logo

Loga automobilek pod VW

Zdroje http://www.autanet.cz/autonews-skoda-auto-na-karmeli-581/ http://byznys.lidovky.cz/zname-nove-logo-skodovky-vsazi-na-dynamiku-a-eleganci-podivejte-se-104-/firmy-trhy.asp?c=A110211_112338_firmy-trhy_nev http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Auto#History_of_sales http://www.i-magazin.cz/view.php?nazevclanku=historie-znaku-skoda&cisloclanku=2006050049 http://www.lidovky.cz/skoda-ukazala-v-zeneve-nove-logo-a-predvedla-studii-noveho-vozu-psn-/ln-auto.asp?c=A110228_212812_ln-auto_mpr http://www.novinky.cz/auto/226418-skoda-auto-predstavila-designovou-studii-a-nove-logo.html http://www.skoda-auto.cz/ http://new.skoda-auto.com http://www.skodahome.cz/index.php?news=1439 http://www.tipcars.com/magazin-skoda-v-cine-sazi-na-bohate-2078.html http://www.youtube.com

Děkuji za pozornost!