Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace: číslovky, třídění číslovek upevnění učiva na cvičeních Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: jazyk a jazyková komunikace, český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Matematická hra o body, obor čísel 0-100, vyhledávání nesprávných výsledků, slovní úloha s dvěma výpočty, znázorňování na ose, porovnávání úseček,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Sčítání a odčítání v oboru 0-20, logická úvaha, úsečka Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: složitější slovní úloha, oprava výsledků sčítání a odčítání – hledání chyby, rýsování úsečky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_42 Stupeň a typ vzdělávání: 1. stupeň, 1. období Typická věková skupina: 7-8 let Metodické doporučení: snímky 4,7,9 a 11 lze vytisknout Ověřeno v praxi dne: 2.10.2014 Ve třídě: 2. Anotace: přirozená čísla v oboru 0-20, sčítání a dočítání přes desítku, slovní úloha, znázornění na číselné ose Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: matematika Očekávaný výstup: žák provádí zpaměti jednoduché operace s přirozenými čísly, žák užívá lineární uspořádání a zobrazí číslo na číselné ose Klíčová slova: přirozená čísla v oboru 0-20, šifra, slovní úloha, znázornění na ose Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina: žák

Matematika pro 2. ročník MATEMATIKA S PŘÍBĚHEM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Pamatujete si ještě na Šmudlíka. Však on na vás také vzpomíná Pamatujete si ještě na Šmudlíka? Však on na vás také vzpomíná. Minulý týden ho navštívil kocour ze sousedství. Víte, jak mu říkali? Ne? Tak si to vyluštěte. Jak? Stejně jako minule.

Jméno kocoura je zašifrované: u sčítání si na pomocný papír udělej rozklady. A3, B11, Y0, J20, Š5, U10, K12, R17, Č14, Z7, P13, L1, Í15, N2 1) 4+8= 4) 11-6= 7) 10-8= 2) 9+8= 5) 8+5= 3) 20-20= 6) 7+8= 1 2 3 4 5 6 7

Správné jméno je: A3, B11, Y0, J20, Š5, U10, K12, R17, Č14, Z7, P13, L1, Í15, N2 1) 4+8= 12 4) 11-6= 5 7) 10-8=2 9+8= 17 5) 8+5=13 20-20= 0 6) 7+8=15 1 2 3 4 5 6 7 K R Y Š P Í N

Kocour Kryšpín přiběhl k Šmudlíkovi Kocour Kryšpín přiběhl k Šmudlíkovi. Byli staří kamarádi, takže Šmudlík ani nevrčel. Kryšpín přivalil ušmudlanou zmuchlanou kuličku papíru:

Oba kamarádi ji společnými silami rozbalili Oba kamarádi ji společnými silami rozbalili. Šmudlík myslel, že je tam něco na zub, ale na papíře byly klikyháky, kterým rozumějí jen lidé. Kamarádi papír pouze očichávali. Vy to ale určitě zvládnete i vypočítat. 2+__ 20 - __ 4 + __ 11 - __ 4+__ 15 18 - __ 1 + __ 8 10 - __ 8+__ 16 - __ 3 + __ 16 - __

Správně je to takhle: 2 + 13 20 - 5 4 + 4 11 - 3 2 + 13 20 - 5 4 + 4 11 - 3 4 + 11 15 18 - 3 1 + 7 8 10 - 2 8 + 7 16 - 1 3 + 5 16 - 8

Potom spolu hráli na honěnou, pak zase na lenošení Potom spolu hráli na honěnou, pak zase na lenošení. Když tak leželi a odpočívali, tak kolem nich létaly mouchy. Okolo Šmudlíka létalo 5 much a kolem Kryšpína o 7 více. Kolik much okolo nich létalo dohromady? okolo Š. okolo Š. okolo K. o ___ více než okolo K. __________________ ______________ dohromady Okolo Šmudlíka a Kryšpína létalo dohromady _______ much.

Zkontroluj si: okolo Š. 5 okolo Š. 5 okolo K. o 7 více než okolo K. 12 __________________ ______________ 5+7=12 dohromady 17 much Okolo Šmudlíka a Kryšpína létalo dohromady 17 much.

Znázorni na ose, že kolem Šmudlíka létalo 5 much a kolem Kryšpína 12 much. Dohromady je to 17 much. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Takhle je to správně: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

A mouchy odletěly

Citace Obrázky - klipart