2. B – Bi, Děj  Žáci plní jednotlivé povinné aktivity  Každý úkol je hodnocen body  Hodnocení splněných aktivit – přidělením kladných bodů  Nesplnění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Advertisements

Řízení lidských zdrojů
Informace k vyplňování monitorovacích zpráv v rámci individuálního projektu „Vybrané služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ reg. č. CZ.1.04/3.1.00/
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2013/2014.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
Maturita 2015.
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
Školní rok 2013/2014. Organizace výuky  Zahájení vyučování v 7:50 (ranní kruh)  Týdenní služba – tabule, květiny, sešity, pořádek ve třídě (vždy dvojice,
Úvod do managementu 1. seminář
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
Časté otázky a chyby související s tvorbou studijního zaměření Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Motivace ve výuce přírodopisu
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Úvodní hodina PGM Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
Katedra informačních technoloií 2009, Ing. Karel Kubata
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Maturity – jaro 2014.
Přírodopis Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách.
Klasifikace FYZIKA 2.pol. - dokončíme elmg.jevy - seznámíme se s elmg. vlnami - „projdeme“ se sluneční soustavou Do konce roku budeme ještě několik nových.
Zadání samostatné práce SP3 Historie počítačů. CÍL a Úkol Vyhledat informace na internetu Téma je Historie počítačů Napište referát na minimálně 1stranu.
Úvodní hodina PVY Vyučující: Mgr. Vítězslav Jersák Web: xjv.webnode.cz.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Úvod: organizační pokyny základní pojmy a vztahy
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Informatika a výpočetní technika
Základy výživy ve sportu
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Úvod do problematiky, definice základních pojmů
 Respektují individuální zvláštnosti žáků, rozvíjí kladné mezilidské vztahy.  Učí žáky logicky uvažovat, pracovat ve skupině, používat moderní metody.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
2OP483 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Didaktika TV Efektivita vyučovací jednotky Libor Bouda.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
Výroba mýdla - - žákovský pokus MGR. DANIELA SZMEKOVÁ.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
UKONČOVÁNÍ STUDIA NA SŠ
Maturity – jaro 2013.
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Centrální databáze RIV aneb Co se s vašimi daty děje dál
Klasifikace FYZIKA 2.pol
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Maturity – jaro 2017.
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
Chemie Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách a vnitřním řádem učebny.
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
Úvodní hodina Bc. Zdeněk Staroba
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Finanční správa zkouška
Práva dítěte Výchova k občanství
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
Zapojení odborníka z Univerzity v St
Transkript prezentace:

2. B – Bi, Děj

 Žáci plní jednotlivé povinné aktivity  Každý úkol je hodnocen body  Hodnocení splněných aktivit – přidělením kladných bodů  Nesplnění aktivity je hodnoceno nulovým počtem bodů (0 bodů)  Bodové skóre lze navýšit plněním dobrovolných aktivit

 Průběžné hodnocení žáků během vyučovací hodiny – za aktivní přístup kladnými body, v opačném případě nulovým počtem bodů  Aktivitu lze opravit do 14 dnů v konzultačních hodinách (UT 7.15 – 7.45)  Škála hodnocení odvisí od nejvyššího počtu bodů, přepočítací koeficient pro rozsah známek k = 1,25

 Na začátku vyučovací hodiny - opakování (písemné, ústní)  Doplňující referáty žáků (dle seznamu)  Práce s učebnicí, pracovními listy, textem  Závěrečné opakování nové látky  Zhodnocení hodiny, přidělení bodů

 Nemůže-li se žák zapojit do výuky, protože nemá svoji učebnici, neplní předpoklad přidělení kladných bodů  Mobil během výuky v tašce, vypnutý  Rozpisy referátů, zadání samostatných prací, termíny ohlášených čtvrtletních prací – viz  Výuka končí po zvonění

 Některé samostatné aktivity mohou být realizovány přes internet