Vedoucí práce: RNDr. Ingrid Nagyová, PhD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Počítačové kurzy v rámci projektu TyfloEmployAbility Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Cesta ke kvalitě v praxi
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
Hodnocení škol a školských zařízení
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno – P8
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy RNDr. Jindřich Kitzberger náměstek ministra.
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Etická výchova a ZŠ Lupáčova
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
Spolupráce škol a sociálních partnerů při tvorbě ŠVP a realizaci výuky Ing. Jana Trhlíková, NÚOV Brno, Projekt je financován Evroským sociálním.
"N OVÁ " MATURITA A I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE New school-leaving exam and ICT Vladimír Očenášek 1.
Průřezová témata v praxi Jak na to šla jedna z pilotních základních škol?
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Tvorba kurikula pro výuku informačních technologií na 1. stupni ZŠ
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných krajem Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných.
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Ing. Vítězslav Prokop – vedoucí praktik Střední škola strojírenská.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
ÚVOD Legislativní vymezení činnosti ČŠI § 173 – 176 Zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2017/18
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Institut Celoživotního Vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Centrum vzdělanosti Libereckého kraje
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
Tisková konference zahájení školního roku 2009/2010
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Individuální projekt „Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním“ Starzewská Sylvie, DiS
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Obhajoba diplomové práce
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Pracovní setkání IKAP, Implementace Krajského akčního plánu Kraje Vysočina I – Učíme se ze života pro život Ing. Zvolánková Adéla Bc. Rabasová.
Transkript prezentace:

Vedoucí práce: RNDr. Ingrid Nagyová, PhD. Výuka Informační výchovy na 1. stupni základních škol Bc. Hana Pešatová Vedoucí práce: RNDr. Ingrid Nagyová, PhD.

Cíle práce analyzovat existující stav výuky Informační výchovy na 1. stupni ZŠ v Moravskoslezském kraji zjistit, kdy zapojují základní školy předmět Informační výchova do výuky, a která témata se ve výuce informatiky objevují specifikovat kritéria hodnocení a podle nich zhodnotit učebnice informatiky pro 1. stupeň ZŠ

Analýza ŠVP oblast: Moravskoslezský kraj typ školy: Základní škola celkový počet škol: 496 získané ŠVP: 156

Předzpracování dat Seznam základních škol Sběr ŠVP Zpracování dat

Zapojení předmětu do výuky

Základy práce s počítačem

Vyhledávání informací a komunikace

Mimo RVP

Přehled škol

Učebnice informatiky pro 1. stupeň ZŠ Hodnotící aspekty Informatika pro ZŠ 1, 2 a 3 Informatika pro 1. stupeň ZŠ Zařazení produktu x a Rozvoj informační gramotnosti Didaktická kvalita Shoda s RVP Technická kvalita Odborná a technická zabezpečení Hodnocení a – vyhověl, x - nevyhověl

Závěr Hlavním přínosem práce je analýza školních vzdělávacích programů základních škol v Moravskoslezském kraji. Provedeno hodnocení učebnic podle jasných hodnotících kritérií.

Děkuji za pozornost Bc. Hana Pešatová