Proměny zahrady – MŠ Nad Kazankou Vypracovaly: Bc. Vladimíra Barešová Ing. arch. Ivana Svatošová
Důvod realizace Soukromý prostor jen pro MŠ Prostor, který mohou děti samy spoluutvářet Rozvoj kreativity dětí Senzorické zaměření zahrady Výuka k společenské zodpovědnosti – recyklace 2
Zaměření úprav Zónové rozmístění prvků Relaxační zóna Aktivně sportovní zóna Kreativní zóna Společenská zóna Hygienická zóna Smyslová zóna (hmat, čich, chuť, zrak a sluch) 3
Způsob realizace VŘ – stavební část VŘ – truhlářská a zahradnická část Svépomocí – učitelé, děti, rodiče, architekti 4
Spolupráce s rodiči Jak? Sběr recyklovatelného materiálu Pomoc při výrobě Doporučení, kontakty na firmy, sponzory, nadace, granty Finance Proč? Spolupráce dítě, rodič, učitel – navázání vztahu Podpora kreativity dětí Děti – získávají v rodičích vzor, prohloubení vztahu Aktivní rozvoj dítěte i rodiče - tvůrčí, technický, pohybový Děti se cítí ve školce více jako doma Vážíme si věcí, které vyrobíme více 5
Financování rozpočet mateřské školy Rezervní fond MŠ granty, sponzorské dary spoluúčast zřizovatele pomoc rodičů 6