Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka aktivit pro mateřské školy Mezinárodní environmentální vzdělávací, poradenské a informační středisko ochrany vod Vodňany Nabídka služeb:
Advertisements

Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Představení zajímavých projektů OPVK
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola a mateřská škola Písek, příspěvková organizace Výuka praktických a pracovních činností a přírodovědných předmětů.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
Projekty OP VK realizované pro elektrotechnické obory
Projekt „Věda do škol“ Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Leden A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy s rozmetadly hnojiv.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
E-learning na Gymnáziu Cheb
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu :„PODPORA STAVEBNÍCH OBORŮ“KONTAKTNÍ MÍSTO PROJEKTU Tato prezentace je spolufinancována.
Prosinec A-2-3 Kroužek přírodovědných předmětů I.
Prosinec A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy.
Říjen A-2-3 Kroužek přírodovědných předmětů I.
Leden A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy pro práci s pluhy.
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Miroslav Nečas Tomáš Vybíhal
Květen A-2-3 Kroužek přírodovědných předmětů I.
Listopad A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy.
Červen A-2-3 Kroužek odborných předmětů Soutěž v ovládání mechanizace.
Projekt celoživotního učení Comenius Partnerství škol SOŠ a SOU Šumperk, Gen. Krátkého –
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Purkyňovo gymnázium Strážnice
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
PaedDr. Eva Schneiderová NIDV. * Články * Aktuality aktuálních zpráv Aktuality * O nadání a nadaných – 12 článků O nadání a nadaných * Představujeme.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření ZŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
S POLUPRÁCE PŘESHRANIČNÍCH REGIONŮ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ projektový záměr Evropská územní spolupráce (EUS), INTERREG V-A AT-CZ.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Projekt IVOŠ Inovace a modernizace vzdělávacích programů VOŠ Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory: Vyšší odborné vzdělávání.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
2015 – uzavření smlouvy o spolupráci ve výzkumu a vzdělávání
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
Integrovaný regionální operační program
Novinky z IROP.
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Aktuální informace o stavu
Setkání KAP a MAP JMK 7. prosince 2016
Jak na akční plán?.
Vazba na Operační programy
Projekt „Věda do škol“ Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
Statutární město Ostrava
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Krajský metodický kabinet NÁBYTKÁŘSTVÍ A DŘEVAŘSTVÍ
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Při technické univerzitě v Liberci
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Systémové řešení - motivace a vzdělávání pedagogů (IKAP A)
Seminář pro tvůrce ŠAP polytechnické vzdělávání, podnikavost,
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

Partner P 30 – Gymnázium Boskovice Projekt „Spolupráce“ Dvě roviny -materiální -vzdělávací

Materiální rovina Laboratoř chemie

Materiální rovina Laboratoř chemie -náklady ,- -přínos – rekonstrukce laboratoře -nedostatky

Materiální rovina Venkovní učebna

Materiální rovina Venkovní učebna -náklady ,- stavební úpravy, nábytek, vybavení, rostliny -přínos – rozšíření možností výuky -nedostatky – při výběrovém řízení náročnost specifikace stavebních prací

Materiální rovina Vybavení pomůckami - náklady ,- -přínos – zkvalitnění výuky, rozšíření nabídky vzdělávání

Vzdělávací rovina Spolupráce se ZŠ – (Boskovice, Černá Hora, Letovice, Protivanov, Sloup, Velké Opatovice) -semináře přírodovědných předmětů -motivační hodiny -Dny vědy – přednášky odborníků z praxe -Dny vědy – Ověřujeme v praxi, co jsme se naučili v hodinách F, Ch, Bi -exkurze (IQ park Liberec, VIDA centrum Brno, Bodies Revealed Brno, menší exkurze v rámci projektů – čističky, VF, Pivovar, Beskydy, muzea apod.)

Vzdělávací rovina Počty „zasažených“ žáků: žáci ZŠ studenti gymnázia – 398 Realizátoři: pedagogové ZŠ – 8 vedoucích seminářů, 6 koordinátorů pedagogové GMB – 4 garanti oborů, 10 vedoucích seminářů administraci projektu – 3 osoby

Vzdělávací rovina Výuka na GMB -semináře Bi, Ch, Fy, víceoborový (environmentální) -prolnutí do samotné výuky – zavedení praktických cvičení jako volitelného předmětu z Fy, z Ch

Vzdělávací rovina Udržitelnost -vzhledem k ZŠ -na GMB

Závěr Přínos -zásadní pozvednutí výuky přírodovědných předmětů ve škole ve velmi krátkém čase -zviditelnění GMB mezi žáky ZŠ ročníků -znatelná změna ve vnímání GMB mezi učiteli ZŠ Slabé stránky -podmínka nejnižší cena X kvalita -administrativní zátěž -byrokratická náročnost