„ASUS 100% záruka spolehlivosti“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Užitečné drobnosti v řízení zásob Autor: Martin Schlosser Skalský Dvůr
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
1 Nový projekt Přechod na nové řešení O čem bude třeba rozhodnout.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Havarijní postupy SMSK – HelpDesk ECS HAVARIJNI POSTUP DATA NEJSOU V SYSTÉMU ZAHAJEN DNE __________ ( Datum/hodina NCTS HAVARIJNI POSTUP DATA.
Věrnostní program.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
100 dnů záruka vrácení peněz Na vybrané modely žehliček a vysavačů NÁKUP BEZ RIZIKA –

Přijímací řízení na střední školy školní rok 2014/2015
Spotřebitel a jeho práva
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Smluvní vztahy a registrace Jaroslav Žákovčík Praha
Společnost Eurotel a Integrovaný záchranný systém.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ZÁRUČNÍ DOBA A REKLAMACE
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
Základní služby Internetu
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Podnikatelské koncepce
Přijímání a vyřizování reklamací
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
KATEDRA ŘÍZENÍ PODNIKU Formulace marketingového plánu
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Práva spotřebitele.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
REKLAMACE. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené, Janské.
HOTOVOSTNÍ OPERACE Nákup a prodej. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák Známka – (KGC)
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Účtování DPH Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FINANČNÍ GRAMOTNOST NAKUPOVÁNÍ ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Nákupy v e-shopech mimo ČR
Bezpečný nákup na internetu
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Reklama aneb letní výprodej
PODĚKOVÁNÍ Žákovský parlament moc děkuje všem, kteří se zapojili do charitativní akce konané ve prospěch Dětského domova Velké Heraltice.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Meeting komunální technika
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
Výrobny a mikrozdroje Ing. Martin Kříž
DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

„ASUS 100% záruka spolehlivosti“ ASUS, Česká republika 23.2. – 31.12. 2015

ASUS 100% záruka spolehlivosti Záruka nad rámec zákonné záruky pro koncové zákazníky, kteří si zakoupili notebook nebo konvertibilní zařízení ASUS. V případě poruchy zařízení získá zákazník zpět opravený notebook i částku, za kterou zařízení koupil. Více info na: www.asus-zaruka.cz (https://asuspromotions.com/cz/cs/reliability) Často kladené otázky: https://asuspromotions.com/cz/cs/pages/reliability/faqs Podmínky akce: https://asuspromotions.com/cz/cs/pages/reliability/terms Piktogram pro označení produktů zahrnutých v akci a webových stránkách: - Naleznete v příloze emailu Později dodáme: Podklady pro bannery, direct email, print inzerci atd. k úpravě Wobblery a letáky vytištěné pro prodejny Katalogy ASUS

ASUS 100% záruka spolehlivosti Jak promo akce funguje? Zákazník si koupí některý z kvalifikovaných produktů ASUS (https://asuspromotions.com/cz/cs/pages/reliability/qualifying) době od 23.02.2015 do 31.12.2015. Tyto produkty se budou v průběhu roku měnit. Zákazník zaregistrujte svůj produkt na této webové stránce (https://asuspromotions.com/cz/cs/registration/reliability/view) a nahraje svůj nákupní doklad do 15 dní ode dne nákupu. Pokud zákazník nalezne na svém registrovaném výrobku technickou závadu mezi 14 – 365 dnem od data nákupu, kontaktuje ASUS servis, závadu nahlásí a zajistí si opravu. Servis mu vyřídí reklamaci dle standardního postupu. Pokud bude reklamace uznána a servis vrátí zákazníkovi opravený produkt, zákazník má právo zadat požadavek na vrácení peněz. Zákazník může zadat požadavek na vrácení peněz na této webové stránce (https://asuspromotions.com/cz/cs/tradeins/reliability/invoice) do 30 dnů ode dne, kdy byl produkt opraven. Bude požádán o reklamační dokumenty. Peníze budou vráceny zákazníkovi do 30 dnů na účet.

ASUS 100% záruka spolehlivosti komunikace ze strany ASUS ATL kampaň: Online kampaň (bannery, meiling) Social media kampaň PR a print kampaň Komunikace v rámci kampaní na kvalifikované produkty – např. Zenbook BTL kampaň (výroba POSM na prodejny): Wobblery Letáky Komunikace v novém katalogu ASUS

Thank you!