Radka Tintschlová. Takto vypadá logo aplikace SimpleMind+

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Advertisements

Prezentační manažer Kapitola 13.0 (Sestavení z externích zdrojů)
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
X EXEL.
Chcete svým známým ukázat fotky z poslední dovolené? Aplikace PowerPoint Vám umožní vytvořit fotoalbum s vybranými snímky.
Výuka Excelu: posloupnosti Co to vlastně jsou posloupnosti? Jednoduše řečeno posloupnosti jsou jakési ulehčeni od zbytečné práce a unavené ruky Existuje.
Jak vytvořit složku. Menu Pokud chceme vytvořit složku, máme 2 způsoby. První způsob : Druhý způsob : Krok 1 Krok 2 Krok 3.
Dajbych Václav Pole Další stránku vyvoláte levým kliknutím na Vaší myš, nebo popřípadě rolovacím kolečkem.
ZAČÍNÁME PRACOVAT S WORDEM 2007
VÝPOČTY V TISKOVÝCH SESTAVÁCH SESTAVÁCH Lenka Buchtová, 4. y.
Veronika Lexová. - Obrázek slouží k pestřejšímu vzhledu dokumentu. Dále aby zobrazoval nějaký děj nějaké věci (např: na internetových stránkách fotky.
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Vyhledávání dat podle určených kritérií Máte za úkol vytvořit databázi klientů v bance s jejich osobními údaji, čísly účtů a konečnými zůstatky na těchto.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Hromadná korespondence, makro
Co je to multiatribut a jak se využívá? Zuzana Illková.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_17.
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
TEXTOVÝ EDITOR.
- Označování buněk - Jedna buňka Řádek a sloupec Více buněk Všechny buňky.
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
WORD 2010 Karta Domů, skupina Odstavec. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Přepínání klávesnice Umístění jednotlivých znaků se na klávesnici může měnit v závislosti na tom, jakou klávesnici používáme.U nás se samozřejmě nejčastěji.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Malování Microsoft Word Tento počítač (Počítač)
PRÁCE S DOTAZY Eva Karmazínová, 4. Y. Postup při vytváření dotazů: 1) Vytvoříte vlastní aplikaci 2) Vytvoříte tabulku v aplikaci 3) Vytvoříte strukturu.
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Vyhledávání dat podle určitých kritérií Lenka Havránková, 4.Y.
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Použití dotazu jako zdroj dat pro pohled Vypracovala: Procházková Petra.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Úpravy dat v tabulce WinBase Upravování a přidávání dat do tabulky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Menu Vytváření menu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 7 – aplikace informačních technologií Autor: Bc. Pavel Šiktanc Tvorba prezentace na iPadu Co se.
Prezentace Powerpoint 1 Předmět:INFORMATIKA Ročník:7. Tematický okruh:Seznámení s programem MS Excel Název učiva:Návod na používání programu MS Excel Prezentace.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Tabulkový procesor Práce s listy, adresace buňky, definice řady Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Růžena Hynková. Dostupné z.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
MS WORD 2010 – úvod do programu
Vkládání a úprava textů v prezentaci
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Malování - uložení a otevření obrázku
ArchiCAD nástroj Dveře
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Tvorba webových stránek na google – Sites (10.)
Transkript prezentace:

Radka Tintschlová

Takto vypadá logo aplikace SimpleMind+

 Aplikace SimpleMinds+ je určena k dělání myšlenkových map  Pracování s ní je velmi lehké a můžete si pomocí ní vytvořit jakékoliv materiály, ať už učební, nebo do práce

1. Otevřeme si aplikaci Zde otevřeme

2. Otevřeme si novou složku na myšlenkové mapy Pokud chceme otevřít nové pole na novou myšlenkovou mapu, klikneme zde

3. Klinutím do prostoru se nám zobrazí obdélníček, do kterého je možné psát

4. Po napsání textu do obdélníku klikneme kdekoliv mimo obdélník a zobrazí se nám toto

5. Chceme-li rozvést ikonku dál, klikneme na

6. Budeme-li pokračovat v rozvádění ikonek, vznikne nám myšlenková mapa, kterou můžeme podle tématu použít na co chceme

7. Pokud chceme otevřít nové čisté pole, klikneme na

Takto vypadá logo aplikace Inspiration

 Aplikace Inspiration je velmi podobná aplikaci SimpleMind+  Používáme ji proto k vytváření myšlenkových map  Já raději používám aplikaci Inspiration, protože má více možností, než aplikace SimpleMind+  Její používání je také velmi jednoduché

 1.Otevřeme aplikaci Kliknutím na ikonu Inspiration aplikaci otevřeme

 2. Po zobrazení tohoto pole otevřeme tlačítkem +( v levém horním rohu nové pole na myšlenkovou mapu

Zde je tlačítko Zde poté klikneme

 3. Po zobrazení nového pole klikneme do prostoru a zobrazí se nám ovál

 4. Libovolně si do oválu něco napíšeme, a pokud chceme mapu rozvést, klikneme zde

 5. K buňce jde přiložit ještě doplňující buňka kliknutím na toto

 6. Do doplňující buňky si můžeme napsat jakékoliv rozvinutí daného tématu Již doplněná buňka

 7. V tomto programu si můžeme také změnit tvar buněk kliknutím na toto

Poté se nám zobrazí tato lišta, ve které si libovolně můžeme vybrat tvar buňky

 8. Vkládání fotek do myšlenkové mapy- opět klikneme  Poté na ikonku photos

 9. Vložíme libovolnou fotku, ke které jdou opět připojovat buňky

 1. Jak vypadá logo aplikace SimpleMind+? a) b) c) SPRÁVNÁ ODPOVĚD: b)

 Jak otevřeme lištu s možnostmi tvarů buněk v aplikaci Inspiration? Kliknutím na: a) b) c) SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ: a)

 K čemu používáme aplikaci SimpleMind+ a Inspiration? a) K zapisování receptů b) K vytváření rozvrhů c) K vytváření myšlenkových map SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ: c)

Chtěla bych vám moc poděkovat za vaší pozornost. Doufám, že jste si něco z mé prezentace odnesli.