Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno v praxi dne: Ve třídě: 1. Anotace: procvičování probíraného učiva, poznávání počátečního a konečného písmena Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace, český jazyk Očekávaný výstup: žák se učí poznávat mluvenou a grafickou podobu slova Klíčová slova: počáteční a konečné písmeno, přepis, čtení slabik ze známých písmen Druh učebního materiálu: prezentace s obrázky a úkoly Cílová skupina: žák Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_24
Český jazyk pro 1. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na
Urči počáteční a konečné písmeno:
Pomůcka k další stránce - správné řešení pro učitele pes – stůl – les – sýr – rákos - sáně
Slova na sebe navazují. Poslední písmeno předchozího slova je počátečním písmenem následujícího. Nápověda – první bude pes, poslední sáně.
Čti správně slova a slabiky složené ze známých písmen. Ma me mé Má máme mám Mémé Á É Ema
Napiš psacími písmeny: á______________________________________ e______________________________________ m_____________________________________ e é e é_________________________________
Konec prezentace
Citace: Obrázky: Klipart