VY_42_INOVACE_118_KRUŽNICE A PŘÍMKA Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Advertisements

Vzájemná poloha přímky a kružnice (kruhu)
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Kruh a jeho částí Mgr. Dalibor Kudela
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
Tečna ke kružnici – vlastnosti, využití Thaletovy kružnice
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 7 Učivo – Konstrukční úloha
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
KRUŽNICE.
POZNÁMKY ve formátu PDF
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha přímky a kružnice
5_Kružnice, kruh Kružnice k (S, r) je množina všech bodů roviny, které mají od středu S vzdálenost r. S – střed, r – poloměr, d – průměr Platí: d = 2r.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
Vzájemné polohy 8. ročník
Zkvalitnění kompetencí pedagogů
VY_42_INOVACE_117_KRUŽNICE, KRUH 2. ČÁST Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
Sada IV/2-3-2 Matematika pro II. ročník gymnázia
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Hlují čísla na desetitisíce
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Části kruhu – jejich obvody a obsahy
Vzájemná poloha dvou kružnic
POLOPŘÍMKA.
MNOŽINY VŠECH BODŮ DANÉ VLASTNOSTI
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Přímka a kuželosečka – řešené příklady
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_2_04.
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
* Thaletova věta Matematika – 8. ročník *
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
VY_42_INOVACE_87_ZÁKLADNÍ TVAR ZLOMKU Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčerven 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_111_PYTHAGOROVA VĚTA 2. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Desetiminutovka 184 min=.h. min 5h 20min=...min 310 min=.h.. min 3h 12min=...min 293 min=.h.. min 9h 2min=...min 109 s=.min..s 2 min 48s=...s Římské číslice:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ EU peníze školám MODERNÍ ŠKOLA – ZKVALITNĚNÍ VÝUKY Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Č.j.: 14863/ Tento.
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
III. část – Vzájemná poloha přímky
Vzájemná poloha Paraboly a přímky
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
2. Řešení konstrukcí čar a křivek Technická dokumentace pro 1. ročník
Kružnice, kruh VY_32_INOVACE_26_528
Vzájemná poloha dvou kružnic
Autor: Ing. Jitka Michálková
Vzájemná poloha dvou kružnic
AutoCad 2012 Základy kreslení Kruhový oblouk
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
III. část – Vzájemná poloha přímky
IV. část – Vzájemná poloha dvou
Vzájemná poloha dvou kružnic
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Transkript prezentace:

VY_42_INOVACE_118_KRUŽNICE A PŘÍMKA Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace VMsečny, tečny, vnější přímky, tětivy – def. + cvičení, kruhová výseč a úseč

KRUŽNICE A PŘÍMKA 2 společné body 1 společný bod žádný společný bod p SEČNA TEČNA VNĚJŠÍ PŘÍMKA

Zapiš pod příslušný obrázek, zda-li je přímka p tečna, sečna či vnější přímka.

SEČNA A TĚTIVA úsečka AB je tětiva kružnice k

Vyznač kruhový oblouk, vyznač nejdelší tětivu. A B

Narýsuj kružnici k a přímku p, aby byla: a) vnější přímkou b) sečnou c) vyznač tětivu p +S+S a) b) +S+S p k k c) +SM N k