Pedagogika volného času II Vladimír Jůva
Pedagogika VČ II – téma Na čem lze cestovat? Na čem se můžeme dopravovat? Na čem si lze hrát? Na čem lze sportovat? Na čem můžeme poznávat? Na čem se mohou pohybovat děti i senioři? Na čem lze... ? Společný jmenovatel =
Pedagogika VČ II – téma
Pedagogika VČ II – program JS 2015 – K DatumDobaProstoryFormaPoznámka Vstupní info –14.40A11/236SeminářProgram prezentací –17.00A11/236Přednáška –20.00A11/235SeminářPrezentace –20.00A11/235SeminářPrezentace cca 9.30–16.00Moravský krasVýlet na kolobce + ukázky kolobek –14.00A11/206Přednáška+ prezentace ukončení
Pedagogika VČ II – program JS 2015 – P DatumDobaProstoryFormaPoznámka –17.50A15/207SeminářPrezentace – data náhrada Příprava prezent –17.50A15/207Přednáška –17.50A15/207Přednáška –17.50A15/207SeminářPrezentace –17.50A15/207Přednáška –17.50A15/207SeminářPrezentace –17.50A15/207Přednáška –17.50A15/207SeminářPrezentace cca 9.30–16.00Moravský krasVýlet na kolobce + ukázky koloběžek –17.50A15/207SeminářPrezentace náhrada
Návrh témat pro prezentace: 1. Koloběžka + historie 2. Koloběžka + životní filozofie 3. Koloběžka + soutěžní sport 4. Koloběžka + cestování 5. Koloběžka + hra 6. Koloběžka + věk 7. Koloběžka + škola 8. Koloběžka + zábava 9. Koloběžka + svět
Návrh témat pro prezentace: 10. Koloběžka + empirický výzkum 11. Koloběžka + služby 12. Koloběžka + terény 13. Koloběžka + projekty 14. Koloběžka + vývoj 15. Koloběžka + technika 16. Koloběžka + bezpečnost 17. Koloběžka Sněhoběžka +...
Obecné aspekty prezentace Východisko = studium relevantních zdrojů Dodržování etických aspektů vědecké práce (objektivita, uvádění pramenů,...) Jasné vymezení tématu Logická struktura: - úvod (vymezení cíle prezentace,...) - vlastní obsah - závěr (význam, shrnutí,...)