PYRAMIDA Celá čísla.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
Advertisements

AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
EKO KVÍZ.
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
PYRAMIDA Práce a energie

Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.


Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí: Funkce - lineární Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Hra – Riskuj – slovní úlohy o pohybu – 1.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Vedení elektrického proudu v polovodičích Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.

VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
PYRAMIDA Jaderná fyzika
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

PYRAMIDA Celá čísla

Pomůcky: hrací kostka, stopky Pravidla hry: Pomůcky: hrací kostka, stopky Hru hrají dva dvě družstva. Hru zahajuje hráč, který hodí vyšší počet bodů na hrací kostce. Hráč vybere políčko s číslem od 1 do 28 z hracího pole. Po kliknutí na vybrané políčko (pomocí ikonky „ruky“ nikoliv šipky) se otevře soutěžní otázka. Od přečtení běží časový limit na odpověď 30 až 60 sekund. V případě správné odpovědi se hra vrací na základní hrací pole. Hru řídí učitel, jehož úkolem je přiřazovat do hracího pole barvu hráče, který danou otázku odpověděl správně, a to kliknutím na příslušné pole postranní tabulky v barvě hráče. V případě nesprávné odpovědi dostává možnost odpovědět druhý hráč. Pokud odmítne odpovědět, rozhoduje o přidělení hracího políčka hod kostkou s vyšším počtem bodů. Otázky volí družstva vždy střídavě. Ve hře vítězí hráč, kterému se podaří nejrychleji propojit všechny tři strany trojúhelníku, nebo má vyšší počet získaných polí při odkrytí všech otázek.

1 2 1 2 1 3 4 3 4 5 6 5 6 2 3 7 8 7 8 9 10 4 5 6 9 10 11 12 11 12 7 8 9 10 13 14 13 14 15 16 15 16 11 12 13 14 15 17 18 17 18 19 20 19 20 16 17 18 19 20 21 21 22 21 22 23 24 23 24 22 23 24 25 26 27 28 25 26 25 26 27 28 27 28

1. 4 + (- 6) + 2 . (- 4) = ŘEŠENÍ -10 ZPĚT

2. 7 . (- 6) – 5 . ( - 4) = ŘEŠENÍ -22 ZPĚT

3. 17 – ( 9 – 7 – 8 ) = ŘEŠENÍ 23 ZPĚT

4. 81 : ( 15 – 24 ) = ŘEŠENÍ -9 ZPĚT

5. 72 : ( - 9) + 8 . (-6 ) = ŘEŠENÍ -56 ZPĚT

6. 12 : ( - 3 ) – 56 : ( -7 ) = ŘEŠENÍ 4 ZPĚT

7. 32 – ( -4 + 6 – 9 ) = ŘEŠENÍ 39 ZPĚT

8. 42 : ( -6 + 8 – 9 ) = ŘEŠENÍ -6 ZPĚT

9. 16 : ( - 4 ) + 24 : ( -4 ) – (-36 ) : 4 = ŘEŠENÍ -1 ZPĚT

10. 90 : ( -9 + 8 – 7 -2 ) = ŘEŠENÍ -9 ZPĚT

11. 11 . ( - 3 ) – 25 : ( - 5 ) = ŘEŠENÍ -28 ZPĚT

12. 64 : ( - 8 ) + 6 . 11 = ŘEŠENÍ 52 ZPĚT

13. 17 + 5 . ( - 6 ) + 9 = ŘEŠENÍ -4 ZPĚT

14. ( - 9 ) + ( - 7 ) . 2 + 16 = ŘEŠENÍ -7 ZPĚT

15. ( - 4 ) . ( - 7 ) + ( -2 ) . 7 = ŘEŠENÍ 14 ZPĚT

16. 56 :( - 7 ) – ( -48 ) : 6 = ŘEŠENÍ ZPĚT

17. 2 . ( -3 ) . ( - 4 ) . 5 = ŘEŠENÍ 120 ZPĚT

18. ( -1 ) . 1 . ( - 1 ) : ( - 1 ) = ŘEŠENÍ -1 ZPĚT

19. 99 : ( - 9 ) + ( - 44 ) : 11 = ŘEŠENÍ -15 ZPĚT

20. 72 : ( - 2 ) + 3 . 8 = ŘEŠENÍ -12 ZPĚT

21. 39 : ( - 3 ) – ( 14 – 25 ) = ŘEŠENÍ -2 ZPĚT

22. 4 . ( - 5 ) . 6 . ( -7 ) = ŘEŠENÍ 840 ZPĚT

23. 3 - ( -7 + 5 ) . 2 = ŘEŠENÍ 7 ZPĚT

24. 84 : ( - 4 ) + ( -9 ) . ( - 4 ) = ŘEŠENÍ 15 ZPĚT

25. 18 – 6 . 8 + 9 = ŘEŠENÍ -21 ZPĚT

26. 8 + 9 . ( - 4 ) . ( - 5 ) = ŘEŠENÍ 188 ZPĚT

27. ( - 45 ) : ( - 9 ) + ( - 4 ) . ( 5 ) = ŘEŠENÍ 25 ZPĚT

28. 54 : ( -9 ) + 48 : ( - 6 ) = ŘEŠENÍ -14 ZPĚT