BLENDER Váza v Blenderu Blender po spuštění.. Blender po spuštění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čísla stran v Microsoft Office Word
Advertisements

Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
GIMP 3.L. Odkazy Zdrojů či návodů je na internetu téměř nekonečně, uvádím jen některé, které jsem zahlédl: • cafe.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=53www.gimp.cz.
SCHRÁNKA, PRAVOPIS, VKLÁDÁNÍ OBRÁZKŮ
Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz
WINDOWS. Po spuštění se objeví pracovní plocha. Pracovní plocha – má barvu, kterou můžeme měnit. Můžeme na ni dát i obrázek.
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
Postup kreslení výrobku pro frézování
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Kopírování Ineo / 10 Přiložím čip nebo kartu.
Popis zadání úlohy v komínu. Po spuštění programu vybrat zjednodušené zadání.
INFORMATIKA 9. ročník. 3.hodina Navigace – tlačítko ZPĚT.
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
Správce obrázků. Správce obrázků iPhoto je program určený pro práci s digitální fotografií. Umožňuje snadné zálohování, třídění, sdílení a tisk fotografií.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Vypracoval: Petr Němeček
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Hromadná korespondence, makro
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
INKSCAPE Vektorová grafika.
Animace v PowerPoint u Ročník: 7 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: PowerPoint - animace Ověřeno ve výuce: 1.
Mgr. Karel FischerSchránka1 Schránka Schránka je část paměti windows, do které si můžeme nějaké soubory ( data) vložit a poté si je můžeme ze schránky.
EDITOR ROVNIC Mgr. Alena Tichá.
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Jak vybarvit objekt v MICROSOFT POWERPOINT? 1Autor: Honza Mareš.
Práce s textem ve Wordu 2010, vkládání obrázků do textu.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Práce s řadami. Krok 1:Vytvořte vlastní řadu n V menu Nástroje klikněte na možnosti, otevře se dialogové okno možnosti. n Vyberte složku seznamy a pak.
Metody geoinženýrství Ing. Miloš Cibulka, Ph.D. Brno, 2015 Cvičení č. 3 Vytvořeno s podporou projektu Průřezová inovace studijních programů Lesnické a.
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Vlastnosti stránky VY_32_INOVACE_10_2_11_AP.
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
ProgeCAD Modifikace prvků.
Mgr. Karel FischerTabulky1 Tabulka je část dokumentu, kde text je vkládán do políček. Políčka tvoří sloupce a řádky. Tabulku můžeme vložit dvěma způsoby:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Stabilita svahu MIDAS 3D. Řešený svah - geometrie.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
LabVIEW Konstrukce programu
Příklad 3 Stabilita svahu 2D. Kroky k řešení úlohy Modelování geometrie Definice atributů (vlastnosti a materiál) Zavedení vlastní tíhy Generování sítě
Délka kružnice, obvod kruhu
švýcarský vektorový program pro kresbu map
1 Transformace prostorového rámu na rám rovinný pomocí výběru uzlů a okrajové podmínky (Named Selection & FE Displacement) Ansys Workbench version 14 HORYL.
Vytváříme „složku dokumentů“
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
- Výběry VY_32_INOVACE_GR_782. VÝBĚRY Vytvořením výběru rozdělíme obrázek na dvě části: aktivní = výběr = ta část, na které budeme provádět úpravy neaktivní.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Ovládání a přizpůsobení prostředí AutoCADu uživatelské rozhraní možnosti nastavení profily.
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 11– WORDART V PREZENTACI. Název školy:
Hromadná korespondence 2 OpenOffice
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 3– POWERPOINT - SNÍMKY Název školy:
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 18– SPUŠTĚNÍ PREZENTACE. Název školy:
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_15_20 Vložení III.   Najdi záložku „vložení“. Vlož tabulku – 3 sloupce, 4 řádky. První řádek označ modrou barvou. Vlož.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
(nabídka kreslících nástrojů)
Photoshop – významné klávesové klávesové zkratky.
Moje cvičná prezentace
ProgeCAD Modifikace prvků.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
ProgeCAD Modifikace prvků.
Transkript prezentace:

BLENDER Váza v Blenderu Blender po spuštění.

Blender po spuštění

Edit Mode zapneš (TAB) vrchní část a (F9) spodní část

V dolní části stlač Draw Faces Měl by se ti objevit fialový čtverec

Označ vertexy (a) a stiskni x a z nabídky vyber Only Faces

Pak stlač (Shift + d) a s zmenši pak kopii

Vyskoč z editačního modu a pak se vrať Označ 4 vertexy (Shift +pravé tlačítko na myši)a stlač f

Postupně vyplň celý objekt okrem čtvercového přúrezu

V horním pohledu vlož kružnici, stač mezerník a pak Mesh

Vyber Circle (kružnici)

Zobrazí se ti: a dej OK

Po vložení kružnice

Vysviť všechny vertexy (a) a stlač e na Extrudovanie

(s) pak zmenši kopii

Přejdi do bočního pohledu (2,6,8,4 a 5)

V Edit Mode pak označ vertexy (a) a Extrudovaním e a zmenšováním s tvor vázu

příklad

Stlač b pro hromadnou selekci Označ všechny vertexy okrem mimo spodní části a stiskem h ich schováš

Opět v horním pohledu označ všechny vertexy a a stiskni 2xb Tím zapneš nástroj pro kruhovou hromadnou selekci Poloměr kružnice pak měníš +.- na numpede

Vyskočte z edit. módu. Váza je v podstatě hotová. Když nyní přidáte pár světel do scény a zkušebně vyrenderujete, zjistíte, že objekt sice připomíná vázu, ale je ponìkud hranatý. To napravíte zapnutím volby S-Mesh v editačním menu (F9).