Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. www.casiopea.cz, +420 603 428 692 1 Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. www.casiopea.cz Mobil+420 603.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Podpora meziobecní spolupráce
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Ing. Miroslav Pivovarčík, MBA
Efektivnost řídící práce
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
PSYCHOLOGICKÁ PŘÍPRAVA - ÚVOD
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
Aktuální rizika dobrovolnického programu v nemocnicích a význam metodických doporučení MUDr.Ivana Kořínková Garant a konzultant zdravotně sociálních dobrovolnických.
Management a rozvoj obcí
4. Motivace 4.1 motivační koncepce 4.2 ovlivňování 4.3 dokumentace
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
1 Zkušenosti s výukou dovedností z předmětů ELCP a IBT Simona Trávníčková
Příprava a realizace kroků k využití strukturálních fondů EU v období 2007 – 13 Jiří Čunek 1.místopředseda vlády a ministr pro místní rozvoj.
1 Modernizace veřejné správy (Praha ) Zkušenosti se zaváděním modelu CAF z pohledu regionálního manažera kvality Osnova prezentace:
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
(Katedra psychologie FF UK Praha)
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Komunikace s rodiči.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
Mgr. Daniel Rychlik , Ostrava
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.
Manažerské implikace modelu Balanced Scorecard Managerial implications of the Balanced Scorecard Model Josef F. Palán.
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Projektový management Certifikace a normy Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko–geologická fakulta VŠB-TU.
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
aneb Assessment Centre a Development Centre
Vůdcovství – leadership CVIČENÍ č.2
Osnova výuky_únor 2011 MANAŽERSKÝ KOUČINK MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Vedení dialogu a diskuse Dobrá dohoda je dcerou nespoutaného myšlení a vzájemného respektu Jiří Plamínek.
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE KOMUNIKAČNÍ SITUACE V PRÁCI MANAŽERA IVANA NEKVAPILOVÁ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
ZÁSADY PREZENTACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Million Leaders Mandate
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Nábor a výběr zaměstnanců
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Měření rychlosti zvuku
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Násilná osoba aneb co s ní
Komunikace.
ROZVOJ INTELEKTUÁLNÍHO KAPITÁLU A VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
Výstupy pracovních skupin
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
kvalitní zákaznický servis
Prezentační a komunikační dovednosti
Model intenzivní podpory
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Transkript prezentace:

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil Masarykova univerzita, Brno 16. říjen 2008

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o začátek  Mé motto  Má profesní minulost  Má současná profese

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o I. KOMUNIKACE

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Otázky k zamyšlení pro Vás  Co Vás napadne, když se řekne „komunikace“?  Myslíte si, že umíte komunikovat?  Je rozdíl mezi tím, jak komunikujeme  v osobním životě  v profesním životě a v pracovním prostředí

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Terminologie  Co znamená porada v tomto mém podání  Kdo jsou účastníci porady  Co je důležité

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Základní faktory a předpoklady pro spokojenost s vedením  Komunikace  Metodika  Nástroje  Vlastní přístup k lidem a k práci  Nejen myslet, ale konat

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o komunikace  Otázky  Překážky v komunikaci  Naslouchání

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Otázky a jejich význam  K čemu slouží otázky  Základní rozlišení Otevřené Uzavřené Další typy a druhy otázek

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o překážky  Předpoklady a domněnky  Vysílač a přijímač  Sdělení a obsah sdělení  Vnitřní a vnější překážky

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o naslouchání  Jak nasloucháme?  Jak reagujeme?  Jak se cítíme?  3 úrovně naslouchání

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Otázky k zamyšlení- naslouchání  Poslouchám já, sám/-a lidi, se kterými jsem?  Jak se cítím, když mi lidé naslouchají?  Jak se cítím, když mi lidé nenaslouchají?  Co mohu dělat jinak?

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse METODIKA

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse  Původ  Metoda a metodika

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse VYUŽITÍ  Klasická porada  Strategická témata  Operativní a řídící záležitosti  Vedení týmů  Vedení projektů

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse PŘÍNOSY  Získávání zpětných vazeb  Zapojení všech  Osobní růst – učení se od druhých  Nové pohledy  Motivace

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse PŘÍPRAVA PORADY  Atmosféra: Místo Čas  Obsah: Téma Lidé

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse ÚČASTNÍCI PORADY  Vedoucí porady, vlastník tématu, prezentující  Účastníci porady, diskuse  Facilitátor  Zapisovatel

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse KOUČINK A PŘÍPRAVA PORADY  Možnost využití kouče a  jeho role při přípravě porady

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse PRAVIDLA  Význam  Tvorba  Základní tipy pro tvorbu pravidel

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse  Role jednotlivých účastníků porady

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse  Jednotlivé fáze porady a jejich význam

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse  Záznam a zapisovatelé

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o EFEKTIVNÍ KULATÝ STŮL® Strukturovaná řízená diskuse  Závěr a dotazy

Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Doporučená literatura  Jiří Plamínek - Vedení porad  Eva Kaňáková - Jak efektivně vést porady  Artur Bloch - Murphyho zákon  Khan-Panni,P - Mluvte k věci