9/2010Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
Advertisements

Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Hodnocení e-learninkových opor Inovace kombinované formy studia bakalářského a magisterského studijního programu „Tělesná výchova a sport“ a jeho učitelských.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
06/2003Přednáška č. 11 Dynamický model stárnutí objektu (části objektu) – základní popis Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C,
11/20141 Vyhodnocení rizikového proces Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2014,
10/20131 Vztahy řídicích zásahů Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2013, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2012Přednáška č. 11 Dynamické procesy v řízení Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2012, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc.Ing. P.
Rekapitulace obsahu modelu Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc.Ing. P. Dlask, Ph.D. Cvičení.
9/2013Přednáška č. 11 Dynamické procesy v řízení Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2013, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc. Ing. P.
Úvod do managementu 1. seminář
11/2011Přednáška č. 31 Řízení sestaveného modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011,
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
Úvod do psychologie PhDr. David Kuneš, Ph.D
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
12/2003Přednáška č. 51 Vyhodnocení změny struktury modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
12/2011Přednáška č. 51 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
10/2011Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR.
9/2010Přednáška č. 11 Tvorba modelu – ověření modelem.
Modifikovaný dynamický model pro řešení technicko-ekonomických úloh s použitím rizik a nejistot Modifikovaný dynamický model pro řešení technicko-ekonomických.
11/2011Přednáška č. 41 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Západočeská univerzita v Plzni
12/2009Přednáška č. 61 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Finalizace modelu Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2009, K126.
11/2003Přednáška č. 41 Regulace výpočtu modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Hodnocení výstupů dynamických modelů Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO.
Modifikovaný dynamický model pro řešení technicko-ekonomických úloh s použitím rizik a nejistot Modifikovaný dynamický model pro řešení technicko-ekonomických.
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2009, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2011Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Didaktika geografie.
FINANČNÍ TRHY doc. Ing. Martin Svoboda, Ph. D
Didaktické metody Androdidaktika.
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO Přednášky/cvičení.
10/2009Přednáška č. 31 Sestavení výpočtu modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2009,
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Projekt: Praktický průvodce ekonomikou aneb My se trhu nebojíme! Reg. č.: CZ.1.07/1.1.34/ Nové trendy v investování.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Použití software MDM pro tvorbu/ověření strategie Ú/O
Jištění kvality technologických procesů
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Zdravotnický management
Obecná didaktika ÚVOD.
Řízení v dynamickém modelu
Informační modelování budov (BIM)
Realizace řízení modelu
Finalizace modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení
Specifika ocenění zasilatelských podniků na příkladu konkrétní firmy
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Didaktické metody Androdidaktika.
Presentation Title 1st September 2002
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Zdravotnický management
Informační modelování budov (BIM)
Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Příklady modelů 1/??? Modelování řetězové reakce
Transkript prezentace:

9/2010Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení : Ing. P. Dlask, Ph.D. Cvičení : Ing. P. Kalčev, Ing. D. Macek, Ph.D. Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení

9/2010Přednáška č. 12 Program přednášky úvod do seminářů (požadavky, termíny, …) flashback POPR program cvičení (obsah, cíle, …) teoretický základ praktická aplikace rekapitulace podkladů pro cvičení závěr, dotazy, rekapitulace Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení

9/2010Přednáška č. 13 Nikdo vám nic nedá Skutečné vzdělání je jen samovzdělávání. Každé vyučování je jenom popud, motivace k samostatnému studiu. Pedagogové mohou předkládat sebepoutavěji nejnovější poznatky, ale pouze na studentovi závisí, jak je přijme. Účinnost pedagogického procesu závisí více na jemnosti sluchu studenta než na síle hlasivek pedagoga. Žádný obor není možné zvládnout pamětí, ale pouze myšlením. Není třeba vědět všechno, ale všechno podstatné. Doc. MUDr. J. Varga, CSc., Patofyziologický atlas, Všeobecné názory z jiného(?) oboru Znáte to…? …to se nedá pochopit… …to se nedá zapamatovat… …už chci domů… …

9/2010Přednáška č. 14 Teď to hodnocení… připravenost byla naprosto v pořádku. Hezké, barevné, poutavé prezentace mě zaujaly, ovšem jejich obsah byl k učení na zkoušku nedostačující a to i přesto, že jsem na přednášky chodila. ocenila bych více konkrétních pojmů a jejich vysvětlení. upřednostnil bych zkrácení úvodních částí přednášek a věnoval se rychleji opakování látky minulé a probrání nové. systém ani pojetí přednášek se mi nelíbil... řekne mi někdo co má co společného test ze zeměpisných znalostí s modelem stárnutí objektu?... předmět sám o sobě asi není těžký ale mě to teda skoro nic neříkalo... prostě španělská vesnice Jak to tedy doopravdy je?

9/2010Přednáška č. 15 …a co vlastně chtějí? Používání anglických ekvivalentů? Ano/Ne Více teoretických pasáží? Ano/Ne Rekapitulovat na začátku? Ano/Ne Více praktických pasáží? Ano/Ne Prosazovat studentské prezentace (5min.)? Ano/Ne Jak to tedy doopravdy je?

9/2010Přednáška č. 16 Start from the roots… Pause 1/2

9/2010Přednáška č. 17 Důležité odkazy Katedrový server/stránky Osobní stránky Odevzdávání úloh Návody/postupy/krycí list Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení

9/2010Přednáška č. 18 Proč modelování? Obsah a úvod do předmětu: Proč ne? Proč ano?

9/2010Přednáška č. 19 Proč si ten model nesestavíš?

9/2010Přednáška č. 110 Proč ANO? ověřování funkčnosti celků nemožnost realizovat maketu nemožnost realizovat pokus finanční náročnost pokusu časová náročnost pokusu …

9/2010Přednáška č. 111 Modelování řetězové reakce Modelování urychlovačů částic Modelování přírodních jevů Modelování technických jevů Aplikační příklady modelů: - model populačního růstu - investování na burze - chemické reakce - lety do vesmíru - válečné bitvy Příklady modelů 2/???

9/2010Přednáška č. 112 Obecné přínosy modelování pro manažerskou praxi  Pochopení modelovaného systému  Parametrické studie systému  Experimentální význam  Pochopení modelovaného systému  Parametrické studie systému  Experimentální význam  proniknutí vnitřních mechanismů systému  vytváření nosných strategií rozvoje  predikce chování modelu  získání komplexního pohledu na systém  …  proniknutí vnitřních mechanismů systému  vytváření nosných strategií rozvoje  predikce chování modelu  získání komplexního pohledu na systém  …  identifikování významných (klíčových) míst  citlivostní analýza  identifikace vlivu rizik a nejistot  ověření možností řízení modelu  …  identifikování významných (klíčových) míst  citlivostní analýza  identifikace vlivu rizik a nejistot  ověření možností řízení modelu  …  ověřování nosných strategií  nalezení požadovaného chování  …  ověřování nosných strategií  nalezení požadovaného chování  … Obecné přínosy: Teoretický základ