Rostliny Soutěž RISKUJ Pokračovat Zdroje obrázků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
Advertisements

Afrika SOUTĚŽ RISKUJ Pokračovat Zdroje obrázků
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
VÝVOJ ZEMĚ I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Jančová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Opakování učiva přírodopisu 7. třída
Tropický deštný les Obr. 1 – Rio Madre de Dios (Peru)
JEHLIČNATÉ STROMY INTERAKTIVNÍ TEST (HRA)
Puzzle – jehličnaté stromy
MECHOROSTY Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Navrátil. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
PTÁCI – INTERAKTIVNÍ HRA
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
PYTHAGOROVA VĚTA PŘÍKLADY
Močová soustava člověka
Oběh vody Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Půdní typy Obr. 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Pohádkový okruh Pacifikem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Před, za, pod, nad aktivita
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
JEHLIČNATÉ STROMY PODPORA PRO VÝUKU
AZ KVÍZ Krytosemenné rostliny
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Soutěž RISK Severní Evropa Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Soutěž RISK Poznáváme ryby, obojživelníky a plazy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
P T Á C I PODPORA PRO VÝUKU
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
ČELEĎ BRUKVOVITÉ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Elena Sobotková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Oceány a moře HYDROSFÉRA
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
P T Á C I PODPORA PRO VÝUKU
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
Sýr a myška Na snímcích 2, 3, 4 a 5 jsou kartičky určené k vystřižení a zalaminování. Dítě pracuje dle pokynů: Podej mi myšku, která je vedle sýra atd.
KAPRADINY VALÉRIE75. [cit ]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: .
Interaktivní třídění domovního odpadu.
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Zvířata na statku. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Půdní druhy Obr.1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Soutěž RISK Měkkýši Pokračovat Zdroje obrázků
M O T Ý L Í L O T O 2 Najdi stejného motýla!
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Na které písmenko začíná obrázek?
Stonek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Transkript prezentace:

Rostliny Soutěž RISKUJ Pokračovat Zdroje obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Míková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Mechorosty Kapraďorosty Nahosemenné Dvouděložné Jednoděložné Zajímavosti 1000 1000 1000 1000 1000 1000 2000 2000 2000 2000 2000 2000 3000 3000 3000 3000 3000 3000 4000 4000 4000 4000 4000 4000 5000 5000 5000 5000 5000 5000

1000 Jmenujte alespoň tři možná místa výskytu mechorostů.

Které části mechové rostlinky tvoří sporofyt? 2000 Které části mechové rostlinky tvoří sporofyt?

Která skupina mechů má neukončený růst? 3000 Která skupina mechů má neukončený růst?

4000 Jak se používají/používaly rašeliníky (a rašelina)?

čtyři zástupce pravých mechů (Bryopsida). 5000 Jmenujte alespoň čtyři zástupce pravých mechů (Bryopsida).

Jak se jmenuje náš běžný jehličnan, 1000 Jak se jmenuje náš běžný jehličnan, který na zimu opadává?

Šišky kterého našeho jehličnanu se rozpadávají už na stromě? 2000 Šišky kterého našeho jehličnanu se rozpadávají už na stromě?

3000 Jak se nazývá skupina nahosemenných rostlin, které jsou podobné palmám?

Jak se dají využívat jehličnany? Jmenujte alespoň tři možnosti. 4000 Jak se dají využívat jehličnany? Jmenujte alespoň tři možnosti.

5000 Které jehličnaté dřevině se říká „pokojový smrček“ nebo „pokojová jedlička“?

Jmenujte alespoň tři čeledi, které patří do třídy jednoděložných? 1000 Jmenujte alespoň tři čeledi, které patří do třídy jednoděložných?

Jak se nazývá plod lipnicovitých (Poaceae)? 2000 Jak se nazývá plod lipnicovitých (Poaceae)?

3000 Která rostlina z čeledi lipnicovité (Poaceae) se pěstuje na zaplavovaných polích a je jednou z nejdůležitějších obilnin?

4000 Jmenujte dvě jednoděložné rostliny, které mají trojhranné lodyhy bez kolének.

Jmenujte jednu orchidej pěstovanou jako pokojovou rostlinu? 5000 Jmenujte jednu orchidej pěstovanou jako pokojovou rostlinu?

Jmenujte vždy jednoho zástupce skupin: 1000 Jmenujte vždy jednoho zástupce skupin: plavuně vranečky šídlatky

druhy skupiny kapraďorosty. 2000 Jmenujte dva chráněné druhy skupiny kapraďorosty.

3000 Co jsou to mrštníky?

Kde rostou šídlatky? Vyskytují se i v ČR? 4000 Kde rostou šídlatky? Vyskytují se i v ČR?

5000 Uveďte alespoň dva příklady kapradin, které se pěstují jako pokojové rostliny.

Kterému stromu patří tento plod? 1000 Kterému stromu patří tento plod?

2000 Jmenuj dva zástupce miříkovitých (Apiaceae), které můžeme využít v kuchyni.

Jak se nazývá květenství typické pro čeleď hvězdnicovité (Asteraceae)? 3000 Jak se nazývá květenství typické pro čeleď hvězdnicovité (Asteraceae)?

4000 Která polní plodina se u nás pěstuje stále ve větším množství? Používá se k výrobě bionafty.

Popište cévní svazky stonku 5000 Popište cévní svazky stonku dvouděložný rostlin.

Která skupina rostlin se podílela na vzniku černého uhlí? 1000 Která skupina rostlin se podílela na vzniku černého uhlí?

Jmenujte tři rostliny, které se používají jako koření. 2000 Jmenujte tři rostliny, které se používají jako koření.

3000 ZLATÁ CIHLIČKA

Které dvě rostliny můžeme použít k výrobě cukru? 4000 Které dvě rostliny můžeme použít k výrobě cukru?

Jmenujte čtyři rostliny, které mají cibuli. 5000 Jmenujte čtyři rostliny, které mají cibuli.

Poznejte mech na obrázku. BONUS Poznejte mech na obrázku. Obr. 1

BONUS Poznáte tuto rostlinu? Obr. 2

BONUS Která rostlina je na obrázku? Obr. 3

Jak se jmenuje tato rostlina? BONUS Jak se jmenuje tato rostlina? Obr. 4

BONUS Poznáte tuto rostlinu?

Kterému stromu patří větvička na obrázku? BONUS Kterému stromu patří větvička na obrázku? Obr. 5

Zdroje obrázků Obr. 1: James K. Lindsey. Commons.wikimedia.org : Leucobryum.glaucum.2.jpg [online]. [cit. 2010-02-09]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution ShareAlike 3.0 z WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Leucobryum.glaucum.2.jpg>. Obr. 2: Kristian Peters. Commons.wikimedia.org : Equisetum_arvense.jpeg [online]. [cit. 2010-06-10]. Dostupný pod licencí Gnu Free Documentation Licence 1.2 z WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File: Equisetum_arvense.jpeg>. Obr. 3: Forest & Kim Starr. Commons.wikimedia.org : Starr_080914-9926_Zea_mays.jpg [online]. [cit. 2010-05-10]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution 3.0 Unported license z WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Starr_080914-9926_Zea_mays.jpg>. Obr. 4: J.W. Dawson. Commons.wikimedia.org : Air_breathers_of_the_coal_period.gif [online]. [cit. 2010-05-06]. Dostupný pod licencí Public Domain z WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:WelwitchiaMale.JPG>. Obr. 5: J.W. Dawson. Commons.wikimedia.org : Air_breathers_of_the_coal_period.gif [online]. [cit. 2010-05-06]. Dostupný pod licencí Public Domain z WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ginkgo-biloba-fruit.jpg>. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Míková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.