Autoevaluace v práci učitele

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Kariérové poradenství
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
„PROFROZUČ“ Prezentace projektu, vytvořeného Základní uměleckou školou v Sokolově.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Mentorské a tutorské dovednosti
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Audacity Filip Mečíř. O co se jedná Zvukový editor a rekordér Multiplatformní software-pro Windows, Mac i Linux.
Ovládací panely Hardware a zvuk.
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
„Dopady spuštění základních registrů na subjekty veřejné správy“
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Nápadité studijní prostředíMediaSite na FMV VŠESnímek 1 MediaSite na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek,
Systém a zabezpečení Windows update
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Ovládací panely obecně.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Windows 7 – hlavní panel, základní nastavení Hlavní panel – zobrazení dalšího.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
SKLADBA PC 7 OP VK VYT 2.7 Grafická karta Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Josef Vlach. Dostupné z Metodického portálu.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ROZVOJEM OSOBNOSTNÍCH A PROFESNÍCH KOMPETENCÍ UČITELŮ MŠ A ZŠ K VYŠŠÍ KVALITĚ VZDĚLÁVÁNÍ (CZ.1.07/1.3.00/ ) LUCIE CHALOUPKOVÁ PEDAGOGICKÁ FAKULTA.
SKLADBA PC 12 OP VK VYT 2.12 Televizní karty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Josef Vlach. Dostupné z Metodického portálu.
Stručný přehled videa Zahájení videohovoru V seznamu kontaktů přejděte na fotku kontaktu a klikněte na ikonu kamery. Na obrazovce kontaktu vyskočí zpráva.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor Číslo DUM: III/2/VT/2/1/11 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Periferie je souhrnný název pro jednotky, které umožňují komunikaci počítače s okolím. K základní jed-notce se připojují kabely. Z hlediska způsobu přenosu.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
ZA JEDEN PROVAZ Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Skenování fotografie
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
TÉMA: Počítačové systémy
Obrazový materiál pro pracovní list – Kanály
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
Obrazový materiál pro pracovní list – Kanály
Tisk fotografií v Adobe Lightroom
SMĚŠOVAČE vypracovala: Ing
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
Název: Diagnostika vstřikovače vznětového motoru Autor: Bc. Jan Spurný
SMĚŠOVAČE vypracovala: Ing
Centrum kolegiální podpory CKP
Model intenzivní podpory
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Vzorový projekt pro gymnázia
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
Rodičovské fórum kraj Vysočina
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Autoevaluace v práci učitele Mgr. Jiří Štěpán Mgr. Blanka Kozáková

O projektu Projekt RESTART, reg. č. CZ.1.07/1.3.00/51.0004

Mentoring v projektu RESTART Kolegiální pomoc. Návštěva v hodině. Záznam části hodiny.

E-Mentor – k čemu slouží? K synchronizovanému záznamu všech obrazových, zvukových a jiných analogových či digitálních vstupů.

E-Mentor - co umožňuje? Přípravu přednášky. Záznam přednášky. Okamžité sdílení záznamu.

E-Mentor – k čemu jsme ho využili? Ke zpětné diagnostice: prezentujícího, žáků, záznamu pracovní plochy.

E-Mentor Ukázka.

E-Mentor – základní ovládání Připojíme vstupní zařízení. Spustíme program.

Přednáška – informace o přednášce

Přednáška - Vysílání

Nastavení - Záznam

Nastavení – Další nastavení

Přednáška – Vysílání – Zobrazit náhled videa

Záznam přednášky F12 – spustíme záznam. F12 – ukončíme záznam. Následuje automatická konverze.

Přednáška – vysílání – Otevřít vybraný záznam

Naše autoevaluace může začít…

Metodická doporučení Legislativa Připravenost Technické požadavky

Děkujeme za pozornost. stepan@zsalsova.cz blanka.kozakova@kvic.cz Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace