prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Advertisements

INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Podpora prodeje PODPR/ P2
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podpora prodeje KPODP/ S2
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Podpora prodeje KPODP/ S2
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Distribuční strategie
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
1 Podpora prodeje PODPR/ P2 Hlavní typy aktivit SP Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Propagace - Promotion -
MARKETINGOVÝ MIX.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
úvod pojetí a obsah marketingu
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
1 Podpora prodeje PODPR/ P1 Definice a rámec podpory prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
1 Podpora prodeje PODPR/ P4 Cíle podpory prodeje, výhody, členění Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Pohled na marketingový mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
PODPORA PRODEJE – SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Podpora prodeje KPODP/ S3
PŘÍPRAVA MARKETINGOVÉ STRATEGIE – VÝCHODISKO PRO KOMUNIKACI
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
MALOOBCHOD KAPITOLA 5 Obchodní činnosti - Kapitola 5 Pavlíčková.
1 Podpora prodeje KPODP/ S1 Definice a rámec podpory prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Vítejte na Marketingu.
1.1. Mediální prostředí a trh Mgr. Evžen Staněk
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Základy marketingu Podniková ekonomika
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PODPORA PRODEJE – SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Vítejte na Marketingu.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Historie marketingu
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. dusan.pavlu@vsfs.cz

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK ZÁKLADNÍ LITERATURA Pelsmacker, P.D., Geuens, M., Bergh J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing. 2003. ISBN 80-247-0254-, str. 581 – číst kap.12 Boček, M., Krofiánová, D. et al: POP – in store komunikace, Praha: Grada Publishing. 2009. ISBN 978-80-247-2840-7, str.215, kap.3 + 7 Tellis J. G.:: Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing,2001.ISBN:80-7169-997-7, str 602, pro obecnou informaci prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK PODPORA PRODEJE = SALES PROMOTION Soubor aktivit, jimiž zadavatel stimuluje krátkodobé zvýšení prodejů pomocí různých specifických nástrojů, např.: Snížení ceny, Kupony, Vrácení peněz Soutěže Vzorky Vyzkoušení zboží Reklamní a dárkové předměty Známky Prémie Více výrobků za méně peněz – vezmi 3, plať dvě Samolikvidační prémie prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE PRODEJCE, DISTRIBUTORY STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK PROČ VOLIT SP? (upravený Pelsmacker, str. 358) ZAHLCENÍ KOMUNIKACÍ V MASOVÝCH MÉDIÍCH NEDOSTATEČNÁ DIFERENCIACE VÝROBKŮ SÍLA DISTRIBUČNÍCH KANÁLŮ MĚŘITELNOST VÝSLEDKŮ KRÁTKODOBÁ ORIENTACE NÁKUPNÍ ROZHODOVÁNÍ VZNIKÁ V OBCHODĚ SNIŽOVÁNÍ LOAJALITY KE ZNAČCE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::

PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DĚKUJI ZA POZORNOST prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::