STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7
Advertisements

Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
nerovnoměrného pohybu tělesa
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Statistika 5  Popisné ukazatele VY_32_INOVACE_21-20.
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 Autor: Mgr. Jiří Vávra Datum: Název: VY_32_INOVACE_10_F8 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Limita posloupnosti (3.část)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_111.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Statistika Ukazatelé variability
VY_32_INOVACE_21-04 Pravděpodobnost 4 Geometrická pravděpodobnost.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Charakteristiky variability
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Chyby jednoho měření když známe
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Název materiálu: Základy statistiky
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C19 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady30Číslo DUM17.
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Statistika 2 Aritmetický průměr, Modus, Medián
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_770.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Statistika 4  Korelace VY_32_INOVACE_ Korelace - teorie.
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Kinematika 4. PRŮMĚRNÁ RYCHLOST Mgr. Jana Oslancová
VY_32_INOVACE_21-15 Statistika 1 Základní pojmy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
Průměr Maximum Minimum
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Pravděpodobnost.
Mgr. Marcela Sandnerová Pojem charakteristiky variability Variabilita (proměnlivost)  Odlišnost hodnot příslušného znaku Čím větší je variabilita sledovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_765.
Základy statistiky Autor: Jana Buršová.
Geometrická posloupnost (2.část)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_771.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
Kurzy eura v roce 2009 k prvnímu dni v měsíci zaokrouhlené na celé Kč Kč28.
Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec.
Statistika Statistika je matematická disciplína, která zpracovává výsledky hromadného pozorování (o objemu výroby, dovozu či vývozu zboží, výdajích a příjmech.
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Charakteristiky variability VY_32_INOVACE_M4r0120 Mgr. Jakub Němec.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 27.
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
STATISTIKA 1. MOMENTY Vztah mezi momenty v rámci skupin a celku Data rozdělena do několika skupin S 1, …, S k Počty objektů v jednotlivých skupinách n.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výpočet aritmetického průměru Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika.
VY_32_INOVACE_83. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
Výpočty ve statistice – test k procvičení
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Autor: Honnerová Helena
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Transkript prezentace:

STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18

Příklad 1 Standardy a testové úlohy, Eduard Fuchs a Josef Kubát, nakladatelství Prometheus 1998 str.108 př. 17  Průměrný výnos žita z 1 ha pozemku je na prvním poli 22 q, na druhém poli 21 q a na třetím poli 20 q. Určete průměrný výnos, mají-li pozemky  a) stejnou rozlohu  b) má-li 1. pole rozlohu 150 ha, 2.pole 80 ha a 3. pole 20 ha

Příklad 1

Příklad 2 Standardy a testové úlohy, Eduard Fuchs a Josef Kubát, nakladatelství Prometheus 1998 str.37 př. 9.4  Vypočtěte průměrnou rychlost jízdy auta na trati 30 km, když prvních 10 km jelo rychlostí 60 km.h -1,  dalších 10 km rychlostí 80 km.h -1  a posledních 10 km jelo rychlostí 100 km.h -1

Příklad 2

Příklad 3 Standardy a testové úlohy, Eduard Fuchs a Josef Kubát, nakladatelství Prometheus 1998 str.108 př. 18  Určete směrodatnou odchylku délky x, jsou-li naměřené délkové hodnoty x i a jejich četnosti n i dány tabulkou: xixi 4,74,84,955,15,25,3 nini

Příklad 3  Tabulka hodnot: xixi 4,74,84,955,15,25,3 nini Σ = 50 x i. n i 18,833,634, ,2249,9 součetx i. n i Σ = 249,9 aritmetický průměr 4,99 průměr

Příklad 3  Pokračování tabulky hodnot: odchylky od aritmetického průměru: 40,290,08410, ,190,03610, ,090,00810, ,010,00010, ,110,01210, ,210,04410, ,310,09610,3844 součet1,373 druhých mocnin1,373

Příklad 3

 Děkujeme za pozornost  Autorem DUM je Mgr. Jan Bajnar