T – REPORT z Centra pro výzkum toxických látek v prostředí Od kořínků ke konečkům aneb GMO versus ekologické zemědělství.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM VIEW Radek Šíp Robert Rössler Veronika Bartková
Advertisements

Gymnázium, Praha 8, Ústavní 400
V 6. výzvě OPPA uspěl náš projekt v konkurenci 407 dalších projektů
Zamilovaná církev - aneb láska, která nepomíjí Vyškov, , Viktor Baláž.
Co všechno jste chtěli vědět o půdě, ale báli jste se zeptat T-report Barbora Čechová.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Projekt „Environmentální výchova ve školních úlohách, experimentech a exkurzích“ Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.10/
CHEMIE KOLEM NÁS!.
ZNEČIŠŤOVÁNÍ VODY A VYČERPÁNÍ ZDROJŮ PITNÉ VODY
Petr Kurz Krasec, o.s. Fr. Šrámka České Budějovice KRAjská Síť Environmentálních Center
Těleso nebo látka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
PESTICIDY Pesticidy jsou chemické prostředky, které se užívají k zamezení ztrát na kulturních rostlinách, zásobách potravin i krmiv. Podle biologické účinnosti.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
geneticky modifikované rostliny
Seminář „Extrémy počasí a jeho dopady na Jihomoravský kraj“
VZTAHY ORGANISMŮ.
Biopotraviny ve školním stravování
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_BI614 Jméno autora:Mgr. Lucie Křepelová Třída/ročník3. ročník.
Ohrožování základních složek biosféry
EKOSYSTÉM RYBNÍKA Ekologický přírodopis pro 6
Aneb recyklujeme se žížalami snadno a rychle
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: červen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: IX Vzdělávací.
KATEGORIE I. kategorie 5. – 7. ročníky ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií (max. 3 čty ř členná dru ž stva) II. kategorie 8. – 9. ročníky ZŠ a odpovídající.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: duben 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Monitoring životního prostředí v okolí školy a v Moravskoslezském kraji Martina Toporská, 2.L.
Minerální výživa VY_32_INOVACE_3.1.Bi1.08/Li
Registrační číslo projektu:
Podrobné hodnocení rizika Ekologické újmy Tomáš Fencl OZO V prevenci rizik a požární ochraně, specialista havarijního plánování.
Počítačové algebraické systémy a jejich aplikace ve fyzice
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace Jméno autora: RNDr. Rostislav Herrmann Datum: 24. března 2013 Ročník: druhý, čtyřleté studium.
Den otevřených dveří PřF MU
Eutrofizace vod Ing. Lenka Holišová.
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Škola:. Základní škola Kladruby
Acidobazické indikátory
Krajina a životní prostředí
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Ekosystémy.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Nevaž se, PROVAŽ SE I Kvantová teleportace
Projekt spolufinancován ze státní rozpočtu ČR a Evropským sociálním fondem Název projektu: Živá příroda ve škole Číslo projektu : CZ.1.07/1.1.20/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Gymnázium pro 21. století Autor: Mgr. Radek Malý Název materiálu: Kompostování Označení materiálu:
Centrum výzkumu Řež s.r.o. Výzkum a vývoj v jaderné energetice Ján Milčák
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
IRER – spolupráce se školami Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let 2 ročníky soutěže Festival vědy.
Nástroje pro monitoring sucha a včasnou výstrahu – intersucho.cz a klimatickazmena.cz Lenka Bartošová Mendelova univerzita v Brně, Ústav výzkumu globální.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY-32-INOVACE-491 Zahradní slohy nepravidelné Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Vzduch Tematická oblast:Ekologie Ročník:1. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Shrnutí vlivů člověka na biosféru Podle ZELENKA, J. (2007): Ekologie a environmentalistika. Gaudeamus Hradec Králové, ISBN , 370 str.
IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Trojlístek“ Akce na 20 školách Semináře pro.
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Vítězům jsou ceny zasílány následující týden messengerem.
Prezentace projektu Rozvoj PřF JU
26 let Inženýrství ochrany životního prostředí
Název prezentace (DUMu): Společenstva
EU peníze středním školám
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Bezpečnost práce zážitkovou pedagogikou
zpracovaný v rámci projektu
Projekt: Šance pro každého žáka
Chemie Aneb: Proč se ji učíme?!.
zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_ ROČNÍK Kroužkovci Název školy
zpracovaný v rámci projektu
Název prezentace (DUMu): Ohrožení půdy
Členovci Korýši Stinka obecná. Př. stinka obecná - Stavba těla: - článkovaný krunýř - hlavová část se 2 páry tykadel - na každém článku krunýře 1 pár.
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Gymnázium view Zpracovali: Šlégelová Eliška, Paluška Jan, Marko Filip, Jelínková Tereza, Marková Klára 2018/2019.
Transkript prezentace:

T – REPORT z Centra pro výzkum toxických látek v prostředí Od kořínků ke konečkům aneb GMO versus ekologické zemědělství

‚‚Je-li to zelené... Drápatka vodní (Xenopus laevis) Zelené řasy (Chlorophyta) Stínka obecná (Porcelio scaber)

…nebo se to hýbe… Žížala hnojní (Eisenia fetida)

Danio pruhované (Danio rerio) …patří to do biologie.‘‘

‚‚Smrdí-li to, je to chemie.‘‘ Umělá půda

‚‚Když to nefunguje, je to fyzika.‘‘ Laboratoř Přf MU

Vytvořeno za spolupráce s Danielou Holubovou a Martinem Polákem. S poděkováním Petře Macíkové a Janě Vašíčkové za ochotu a pomoc při zpracování úkolů a v T-exkurzi. Zpracoval: Tomáš Konečný