Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TĚLESA A LÁTKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Advertisements

STAVBA A VLASTNOSTI LÁTEK
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Fyzika 6. ročník Těleso a látka Anotace
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Látky a tělesa.
STAVBA LÁTEK – Tělesa a látky
Fyzika 6.ročník ZŠ Látky a tělesa Stavba látek Creation IP&RK.
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_187_Látky a tělesa AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM:
LÁTKY A TĚLESA Chemie 8. ročník.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
STAVBA LÁTEK Tělesa a látky Co nás obklopuje? Zapiš si!
Země ve vesmíru Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Šablona: V/II DUM 46 Období: leden 2012 Předmět: Prvouka Ročník: 3 Autor: Mgr. Adriana Benšová Metodický list/anotace Prezentace umožní žákům poznávat.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_123_Dělení látek AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Látka a těleso.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_167_Látky AUTOR: Ing. Gavlas Miroslav ROČNÍK, DATUM: 6.,
LátkyTělesaSílaAtomyMagnety
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Skupenské přeměny – práce s tabulkami
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Digitalizace výuky Příjemce
Digitalizace výuky Příjemce
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
OPAKOVÁNÍ tělesa a látky vlastnosti látek vzájemné působení těles síla
Digitalizace výuky Příjemce
LÁTKY A TĚLESA.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Stavba látek [cit ]Dostupné pod licencí Creative Commons – na
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B36Fy6_Tělesa a látky.
Skupenství látek Látky se v přírodě vyskytují jako:  Pevné (pevné látky)  Kapalné (kapaliny)  Plynné (plyny) Těmto třem podobám říkáme skupenství.
TĚLESA A LÁTKY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_7_Tělesa a látky Téma: Fyzika 6. ročník.
ELEKTRICKÝ PROUD, JEHO ÚČINKY TEPELNÉ SPOTŘEBIČE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
HUSTOTA LÁTKY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_03_B_1_Hustota látky Téma: Fyzika 6. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: RNDr. Ivana Bělohradová NÁZEV: VY_52_INOVACE_01_F +Z_01.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6
TĚLESA A LÁTKY.
VLASTNOSTI LÁTEK A TĚLES
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Elektrický obvod VY_32_INOVACE_48_Uvod-el.obvod
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Opakování 1 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Skupenství látek NÁZEV ŠKOLY
Látky a tělesa Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je David Mánek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
SKUPENSKÉ PŘEMĚNY.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Tělesa a látky NÁZEV ŠKOLY
1. Svět kolem nás je tvořen tělesy a látkami
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_34_FYZIKA
1.1 TELESÁ A LÁTKY Mgr. Viera Levočová.
Vlastnosti těles a látek
VY_32_INOVACE_C8-001 Název školy ZŠ Elementária s.r.o Adresa školy
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy1/1.1 Předmět Fyzika Téma Těleso a látka Ročník šestý Autor Jakub Dušek

Těleso a látka

Výklad  Okolo jsou různé věci (tělesa)  Čím se mohou od sebe lišit?  odlišnosti můžeme poznat svými smysly  některá jsou různá, ale přece je něco spojuje  Jaké různé druhy látek známe?  Můžeme je rozdělit do 3 základních skupin (Jakých?)

Výklad  Známe látky, které mohou mít všechna 3 skupenství?  Na čem závisí tvar kapalného nebo plynného tělesa?

Zápis  Tělesa  Tělesa jsou předměty okolo nás.  Jsou z různých látek (materiálů). Mají tvar, objem, poznáváme je svými smysly.

Zápis  Látky  Látka = materiál, hmota, ze které jsou tělesa vyrobena.  Dělíme je na Pevné – železo,dřevo Kapalné – voda, líh Plynné – vzduch, kyslík

Výklad  Známe věci, které jsou zároveň látkami i tělesem?  Čaj, papír, dřevo

Samostatná práce  Roztřiď následující látky na látky pevné, kapalné a plynné  Benzín, sklo, olej, vzduch, voda, papír, kyslík, pára, kov

Rozhodni, kdy se jedná o látku a kdy o těleso.

Společná práce  Vyjmenuj látky, ze kterých jsou vyrobena následující tělesa.  Kniha, tužka, aktovka, hrnek, dveře, klíč, kleště, mapa, kolo, chleba, automobil.

Společná práce  Uveď příklady těles, které se svým tvarem podobají krychli, kouli, kvádru, válci…

Samostatná práce  Najdi těleso, které do řady nepatří  Dveře, polička, radiátor, tužka, skříň  Klika, auto, svíčka, vrata, klíč  Voda, papír, čaj, stůl, vzduch  Pravítko, guma, kelímek, lžička  Okno, pouzdro, lustr, žárovka  Sešit, sáček, ubrousek, tácek, hrnek