Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_22_INOVACE_1.2.7.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ20
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Suggestions VY_22_INOVACE_34 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
MINULÝ ČAS PROSTÝ – ZÁPOR, OTÁZKA
So, such, (a) few, (a) little Nominal Subject Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
APOLOGIES, REASONS, PROMISES. A: Promiň, dnes večer nemohu přijít. B: Dobře, jak to? A: Musím napsat domácí úkoly z angličtiny. B: Nic si z toho nedělej.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_168 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Test pro 9.ročník Autorem materiálu, pokud není uvdeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Přítomné časy – 7.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
Hobby By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 10 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Anotace Question tags Intonace Tvoření tázacích dovětků Věty na procvičení této gramatiky Test.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_08_Questions, question tags TEMA:Gramatika.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
Going to, Will, Present Continuous Tvar a použití
Present simple and present continuous
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Exercise 1.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Translation 05/07 Jessica ráda chodí do divadel, že? Jessica likes going to theatres, doesn‘t she? Ten koncert nevypadá zajímavě, že? The concert doesn‘t.
Transkript prezentace:

Test z Angličtiny 9. ročník

1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive

2. Vyber slovo stejného významu ke slovu intelligent? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive

3. Vyber slovo opačného významu ke slovu find? A, Hate B, Drop C, forget D, lose E, save

4. Vyber slovo opačného významu ke slovu spend.? A, hate B, drop C, forget D, lose E, save

5. Doplň správný výraz _____ are you asking me this question? A, Who B, What C, How D, Why C, When

6. Doplň správný výraz ______ can I do for you? A, Who B, What C, How D, Why E, When

7. Doplň správný výraz. _____ old is your brother? A, Where B, What C, How D, Why E, When

8. Doplň správný výraz. I do not like films ______ have unhappy endings. A, Who B, Where C, That D, When E, Why

9. Doplň správný výraz. She isn´t French _____ she speaks French perfectly. A, so B, because C, but D, therefore E, until

10.Doplň správný výraz. I met Katherine _______ I was studying at university. A, however B, and C, while D, but E, otherwise

11. Vyber nejvhodnější reakci na následující větu. Be careful. A, I won´t. I promise. B, Good plan! C, Don´t worry. I will. D, That would be nice. E, So am I.

12. Vyber nejvodnější reakci na následující větu. Can you wait a few minutes? A, It doesn´t matter. B, On Sunday. C, Sure, no problem. D, It takes 15 minutes. E, Neither can I.

13. Vyber nejvodnější reakci na následující větu. Would you like some more cake? A, No thanks, I´m full. B, Don´t be late. C, Enjoy your meal! D, It´s interesting! E, Don´t worry.

14. Vyber nejvodnější reakci na následující větu. Let´s have a party! A, It doesn´t matter. B, That´s a great idea. C, Sorry, I´m not. D, That´s all right. E, I´ll také it.

15. Vyber správnou větu. John: „ I don´t know how to use this camera.“ Mary: „It´s quite easy. _______“ A, I am going show you. B, I show you. C, I´ll show you. D, I´m easy to show you. E, I go show you.

16. Vyber správnou větu. John: „Look at those black clouds.“ Mary: „___________“ A, It will rain. B, It going to rain. C, It will be raining D, It is going to rain. E, It is going rain.

17. Vyber správně napsanou větu. A, I play football almost every day. B, I am playing football almost every day. C, I plays football almost every day. D, I am play football almost every day. E, I playing football almost every day.

18. Vyber správně napsanou větu. A, I saw that film on Thursday. B, I have seen that film on Thursday. C, I have see that film on Thursday. D, I seen that film on Thursday. E, I have been seeing that film on Thursday.

19. Vyber správně napsanou větu. A, John, did you finish reading the book yet? B, John, are you finishing reading the book yet? C, John, did you finished reading the book yet? D, John, have you finish reading the book yet? E, John, have you finished reading the book yet?

Výsledky 1-D 14-B 2-A 15- C 3-D 16-D 4-E 17- A 5-D 18- A 6-B 19- E 7-C 8-C 9-C 10-C 11-C 12-C 13- A