Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTERAKTIVNÍ POZNÁVAČKA
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Der menschliche Körper
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dopravní situace 15 křižovatka u pošty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu.
ČINNOST ČTYŘDOBÉHO VZNĚTOVÉHO MOTORU
Dopravní situace 17 Odbočka na parkoviště u nádraží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Měření otáček motoru s postupným odpojováním válců
EDC úloha k řešení č. 7 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu ISSN.
EDC úloha k řešení č. 6 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Dopravní situace 2 kruhový objezd ulic Palackého a Brandlova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné.
Dopravní situace 1 křižovatka Komenského - Nádražní Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Křižovatka Strážovská - Nerudova
Dopravní situace 6 křižovatka Palackého - Náměstí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
křižovatka Komenského - Nětčická
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Kde je rybka? V p rezentaci si děti procvičí prostorovou orientaci. Návod: 1) Otázka je u každého obrázku stejná: Kde je rybka? 2) Dítě se snaží co nejpřesněji.
MOTRONIC úloha k řešení 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu
EDC úloha k řešení č. 8 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu ISSN.
MOTRONIC úloha k řešení 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického portálu
Měření startovacího proudu u vozidla Škoda Favorit
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
LOGOPEDICKÉ KVARTETO Kvarteto obsahuje sadu karet s orofaciálním cvičením. Soubor karet představuje 32 cvičení rozdělených na cvičení jazyka a úst.
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dopravní situace 16 křižovatka Jungmannova - Kollárova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Dopravní situace 4 křižovatka Růžová – U Parku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
INTERAKTIVNÍ POZNÁVAČKA
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pohybová úloha řešená s využitím počítače
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Kampak letí? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na.
Zadání samostatné práce.
Káča Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém.
Lidské tělo – hlava Bogdan Nogol
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
křižovatka Strážovská
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Der menschliche Körper
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
Grafy pro malé školáky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Magdalena Málková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
LOGOPEDICKÉ KVARTETO Kvarteto obsahuje sadu karet s orofaciálním cvičením. Soubor karet představuje 32 cvičení rozdělených na cvičení jazyka a úst.
PRACOVNÍ LIST Úkoly: 1) Na internetu vyhledej, ve kterém podnebném pásu se vyskytují obilniny zmíněné v prezentaci (pšenice, žito, ječmen, oves). 2) Vyznač.
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financováno z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). Projíždíme křižovatkou

Snímky obsahují znázornění dopravní situace při projíždění křižovatkou. Žák se vžívá do role cyklisty přijíždějícího z výhledu. Směr, kterým chce pokračovat, je zapsán v úvodním textu na horním okraji stránky. Předpokládáme, že všechna ostatní vozidla chtějí křižovatkou projet rovně. Následně jsou žákům nabídnuty tři možnosti, z nichž jen jedna je správná. Vysvětlení jsou z technických důvodů stručná a případně je třeba situaci s žáky rozebrat a zdůvodnit. Po výběru odpovědi následuje okamžitá kontrola – nesprávné odpovědi zmizí. Všechny dopravní situace jsou animovány – vozidla projedou předepsaným způsobem. Animace po spuštění pokračuje automaticky a není třeba do jejího průběhu zasahovat.

a)Můžu jet, mám přednost. b)Musím dát přednost pouze zelenému vozidlu. c)Musím dát přednost zelenému i modrému vozidlu. Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet rovně. Co uděláš?

Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš odbočit doleva. Co uděláš? a)Můžu jet, mám přednost. b)Musím dát přednost pouze nákladnímu automobilu. c)Musím dát přednost nákladnímu automobilu i motocyklistovi.

STOP a)Počkám, až projede motocyklista. b)Zastavím, rozhlédnu se a pokud nebude nic přijíždět po hlavní silnici, mohu pokračovat. c)Po hlavní silnici nic nepřijíždí, mohu tedy jet. Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet rovně. Co uděláš?

a)Musím počkat, motorová vozidla mají přednost. b)Počkám, až projede nákladní automobil, protože přijíždí zprava. Pak pojedu. c)Mohu jet, mám přednost. Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet rovně. Co uděláš?

Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš odbočit doleva. Co uděláš? a)Najedu do středu křižovatky, nechám projet červené auto a budu pokračovat. b)Počkám, až projedou všechny automobily. c)Pojedu jako první, jsem na hlavní silnici.

Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš odbočit doleva. Co uděláš? a)Počkám, až projede červené auto, protože motorová vozidla mají přednost. b)Počkám, až projede červené auto, protože odbočuji vlevo a přednost mají protijedoucí vozidla. c)Mohu jet, jsem na hlavní silnici.

Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet rovně. Co uděláš? a)Mohu jet, mám přednost. b)Nechám projet nákladní automobily, protože jsou větší. c)Nechám projet zelené auto, protože je na hlavní silnici.

Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet vpravo. Co uděláš? a)Mohu jet, jsem na hlavní silnici. b)Dám přednost červenému vozidlu. c)Počkám, až projedou všechna vozidla.

a)Mohu jet, mám přednost. b)Nechám projet cyklistu, pak mohu pokračovat. c)Nechám projet nákladní automobil, pak mohu pokračovat. Přijíždíš na kole ke křižovatce. Chceš jet rovně. Co uděláš?