Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík 12.12.2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Michal Koch, SUPRAPHON a.s Michal Koch, SUPRAPHON a.s.
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
XIII. EXPORTNÍ FÓRUM Limitující faktory českého exportu 6. – Česká exportní banka Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních.
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Cenová strategie Eduard Andráši.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Rozvoj kvalifikované pracovní síly v ČR. Obsah prezentace Představení Agentury CzechInvest Regionální kanceláře Aktivity pro podporu rozvoje kvalifikované.
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Talent marketingových komunikací
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Parabel s.r.o. Padělky 192, CZ – Lukov Tel.:
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Ruská federace x WTO a OECD
Kam kráčí české bezdrátové sítě Sušice 2011 Marek Bako- vedoucí velkoobchodu Daniel Nalevajko- manažer rozvoje Jiří Vaja – vedoucí velkoobchodních služeb.
Myslivecké potřeby Janák Firma vznikla v září roku 2012.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Možnosti uplatnění žáků SŠ v praxi v průběhu studia.
Prosperita organizace
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
1 FIREMNÍ KULTURA Evergreen v nových souvislostech aneb FUNGUJÍ JEN JEDNODUCHÉ VĚCI.
U&SLUNO a.s., SADOVÁ 28, OSTRAVA | TEL.: | FAX: | České Budějovice, Marta Nováková.
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
Databáze Bibliografie dějin českých zemí jako cesta k plným textům v domácích i zahraničních knihovnách Václava Horčáková Elektronické služby knihoven.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Vítejte na Marketingu.
Struktura podnikatelského plánu
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Model struktury strategického managementu
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická
Biology Park Brno a.s..
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Regionální inovační strategie
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vztahy se zákazníky.
„Jsme rovnocenní partneři“
Telefónica Czech Republic a.s.- co vše pro vás děláme Miroslav Hořejší
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Daniel Braun Ministerstvo pro místní rozvoj Praha, 22. června 2012
CRM Open Ing. Tomáš Myslivec.
Zhodnocení služeb vybrané knihovny
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
ZÁKLADY EKONOMIE Nabídka 3. přednáška
Historie marketingu
Hledání partnera - první krok ke kooperaci
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Vliv mezinárodní situace na národnostní struktury klientely
18 let zkušeností s mezinárodním osvojením
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík

Osnova prezentace Historie Postupný vývoj v odvětví Nový směr Představení produktů Budoucí vývoj

Historie Reklamní produkty

Postupný vývoj v odvětví narůstající konkurence pružná reakce na potřeby zákazníků rychlost dodání menší série

Nový směr reklamní předměty → outsourcing rozšíření působnosti o další odvětví navázaní spolupráce v rámci klíčových projektů v nové oblasti působnosti

Představení produktů Music Solution RadioHosting.cz izyPlayer SUPRAPHONline.cz Goqbox

Popis produktu

Goqbox – firemní řešení

Budoucí vývoj Orientace na zahraniční trh Zpřístupnění některých produktů zahraničním partnerům a zákazníkům

Děkuji za pozornost.