GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření 1.10.2012 Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Advertisements

GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271 Autor Mgr. Eva Vojířová Číslo materiálu 6_2_BIO_07 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace Ročník Prima,
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu13 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3 Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu16 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 2., 3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu16 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
BAKTERIE Jsou to jednobuněčné organismy (tělo je tvořeno jednou buňkou), jsou všudypřítomní: vyskytují se na poušti, ve vzduchu, v moři, za polárním.
M1: LESNICKÁ BOTANIKA BAKTERIE
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.A.18 Název pro školu:
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu10 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotacemechorosty.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Registrační číslo projektu:
Základní vzdělávání - Člověk a příroda - Přírodopis – Biologie člověka
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_431.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu2 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Bakterie.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_481_Př7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Předmět: Přírodopis Ročník:
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu4 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACEMateriál seznamuje žáky s některými biologickými vědami a.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
BAKTERIE.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Jiné polní plodiny Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu5 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2VY_32_inovace_583.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu2 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník2.,3. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu15 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu14 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
Molekulární biotechnologie č.10e Využití poznatků molekulární biotechnologie. Baktérie stimulující růst rostlin.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s typickými znaky čeledi miříkovitých,
1. H ETEROTROFNÍ VÝŽIVA ROSTLIN Mgr. Michal Střeštík.
Třídění přírodnin.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název projektu: Moderní škola
Bez vody by nebyl život na Zemi
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.24_Zivoni_prostredi_viry_bakterie.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
JEDNOBUNĚČNÉ ORGANISMY
Základní škola, Hradec Králové
Transkript prezentace:

GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace Bakterie a jejich životní projevy Klíčová slova Bakterie, onemocnění, symbióza Vzdělávací oblast Člověk a příroda - Biologie Očekávaný výstup Seznámení s životními projevy bakterií Zdroje a citace Internetové materiály

BAKTERIE TÉMA: BAKTERIE

Úkoly: Připrav si referát na jedno z uvedených témat 1. PATOGENNÍ BAKTERIE 2. SYMBIOTICKÉ A PŮDNÍ BAKTERIE 3. UKÁZKY ORGANISMŮ S BAKTERIÁLNÍM ONEMOCNĚNÍM

Na základě referátů odpověz na následující otázku: POROVNEJTE ROZDÍLY MEZI VIRY A BAKTERIEMI (Z HLEDISKA STAVBY TĚLA, ŽIVOTNÍHO CYKLU, METABOLISMU, PATOGENITY, LÉČBY ONEMOCNĚNÍ)

Prostuduj článek a odpověz na otázky a-fixace-dusiku-bakterie-rhizobium-s-l- a.pdfhttp://ziva.avcr.cz/files/ziva/pdf/symbiotick a-fixace-dusiku-bakterie-rhizobium-s-l- a.pdf OTÁZKY: 1. Která čeleď našich rostlin má význačnou symbiózu s bakteriemi fixujícími vzdušný dusík? 2. Jaký význam mají tyto symbiotické bakterie pro rostlinu?

Praktické pozorování: Pozoruj a zakresli hlízky na kořenech jetele a olše. Porovnej jejich tvar, velikost a množství.

Seznam použitých zdrojů [online]. [cit ]. Dostupné z: a-fixace-dusiku-bakterie-rhizobium-s-l- a.pdf a-fixace-dusiku-bakterie-rhizobium-s-l- a.pdf