VY_32_INOVACE_33-15 XV. Rovnoběžné roviny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdálenosti bodů, přímek a rovin.
Advertisements

autor: RNDr. Jiří Kocourek
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
VY_32_INOVACE_33-16 XVI. Metrické úlohy.
Kolmice k rovině a n na p pa k s f R h
VY_32_INOVACE_KGE.4.55 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – OBDÉLNÍK
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Vzájemná poloha dvou rovin- různoběžné
Obecně můžeme řešit takto:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
XIII. Průsečík přímky s rovinou
XIV. Průsečík přímky s rovinou - užití
Vzájemná poloha přímek daných obecnou rovnicí
Porovnávání přímek v rovině
VY_32_INOVACE_33-19 XIX. Konstrukce těles.
Vzájemná poloha přímek daných parametrickým vyjádřením
VY_32_INOVACE_33-07 VII. Zobrazení roviny.
XII. Průsečnice rovin - užití
VY_32_INOVACE_21-04 Pravděpodobnost 4 Geometrická pravděpodobnost.
Deskriptivní geometrie DG/PÚPN
X. Spádové přímky roviny
Kótované promítání – hlavní a spádové přímky roviny
VY_32_INOVACE_33-03 III. Zobrazení přímky.
Kótované promítání – zobrazení roviny
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
VY_42_INOVACE_422_VZÁJEMNÁ POLOHA DVOU KRUŽNIC 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Parametrické vyjádření přímky v prostoru
NEROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
VY_32_INOVACE_08-05 Elektrostatika 1 Test.
Pravoúhlé promítání na dvě navzájem kolmé průmětny
IX. Hlavní přímky roviny
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace výuky všeobecných.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Polohové úlohy 2 Mgr. Martin Krajíc matematika 3.ročník analytická geometrie Gymnázium Ivana Olbrachta Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková.
Vzdálenost rovnoběžných rovin
Kótované promítání – dvě roviny
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Vzdálenost rovnoběžných přímek a rovin Autor: Mgr.
Přednáška č. 2 Kótované promítání. Opakování
Kótované promítání – zobrazení dvojice přímek
2.KÓTOVANÉ PROMÍTÁNÍ Označíme: s směr promítání, sp
VY_32_INOVACE_33-04 IV. Zobrazení úsečky.
VY_32_INOVACE_33-17 XVII. Obrazec v rovině.
VY_32_INOVACE_33-11 XI. Průsečnice rovin.
Rovnoměrný pohyb příklady
Stereometrie Odchylky přímek VY_32_INOVACE_M3r0114 Mgr. Jakub Němec.
Kótované promítání – dvě roviny
Kótované promítání – zobrazení přímky a úsečky
VY_32_INOVACE_33-02 II. Zobrazení bodu. Zobrazení bodu v prostoru A A2A2 A1A1 s1s1 s2s2 A 1 půdorys bodu A A 2 nárys bodu A s 1 první promítací paprsek.
Vzdálenost rovnoběžných přímek
VIII. Bod a přímka v rovině
XVIII. Opakování Základní úlohy MP
Vzdálenosti v tělesech
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ROVINA A JEJÍ PRVKY - spádové přímky
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Matematika Parabola.
Procvičování – analytická geometrie v rovině
Gymnázium B. Němcové Hradec Králové základní konstrukční úlohy
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Autor: Mgr. Lenka Doušová
Kolmost přímky a roviny
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_33-15 XV. Rovnoběžné roviny

Rovnoběžné roviny μ x π

Zapamatujte! Jsou-li dvě roviny rovnoběžné, mají rovnoběžné stopy. Mají-li dvě roviny rovnoběžné stopy, neznamená to, že jsou rovnoběžné. Vzdálenost dvou rovnoběžných rovin je vzdálenost jejich odpovídajících si spádových přímek. Úlohu řešíme ve sklopení.

Úloha č.1 Určete vzdálenost rovnoběžných rovin.

Úloha č.1 Řešení. (s) v v (s) =

Úloha č.2 Doplňte chybějící stopu roviny, aby roviny byly rovnoběžné.

Úloha č.2 Řešení. … … (s) (s) (s) (s)

Úloha č.3 Daným bodem veďte rovinu rovnoběžnou s danou rovinou.

Úloha č.4 Řešení. … (s) (s) (A)

Následující příklady řešte samostatně.

Úloha č.5 Ve vzdálenosti 1 cm veďte rovnoběžnou rovinu s danou rovinou.

Děkuji za pozornost. Autor DUM: Mgr. Pavlína Hovorková Autor úloh a obrázků: Mgr. Pavlína Hovorková