1 Pedagogické kolegium 18. 2. 2004. 2 Program 1. Výsledky ankety za ZS 2003/04 při registracích 2. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 3. Předměty.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
Advertisements

Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Setkání akademické obce Fakulty podnikohospodářské malá aula, 29. ledna 2007 Fakulta podnikohospodářská Vysoká škola ekonomická v Praze.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě Odbor efektivní veřejné správy.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
Z pohledu studentů.  Obory jsou koncipované pro vzdělávání odborníků pro dopravní praxi  Znalosti evropského dopravního systému  Znalosti dopravního.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
1 Příprava distanční formy magisterského navazujícího studijního programu FPH VŠE v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci.
Nápadité studijní prostředíMediaSite na FMV VŠESnímek 1 MediaSite na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek,
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
Úvodní soustředění prezenční formy magisterského navazujícího studia
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 3.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Strategie prodeje textilního zboží
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Školení požární ochrany v Rajské budově 3.Informace z kolegia rektorkyInformace z kolegia rektorky.
Sněm RVŠ1 Přehled činnosti Předsednictva RVŠ za období květen - listopad 2008 (3 řádná zasedání: , a )
1 Dva roky distančního studia na FPH VŠE v Praze – zkušenosti a náměty doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. proděkan pro pedagogiku a informatizaci Fakulta podnikohospodářská.
KONFERENCE „VĚDA, MANAGEMENT A LIDSKÉ ZDROJE“ SENÁT PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY 1. PROSINCE 2011 HLAVNÍ SMĚRY PROJEKTU NAKI „ EFEKTIVNÍ METODIKY PODPORY.
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace nových předmětů Akreditace nových předmětů 2. Akreditace vedlejší specializace Firma a média.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Nové předměty k akreditaci Nové předměty k akreditaci.
1 Pedagogické kolegium za účasti vedení fakulty a akademického senátu fakulty.
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Pedagogické kolegium Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující.
1 Průběžný tutoriál 8. – Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Využití LMS eDoceo v distanční formě navazujícího magisterského studia Podniková ekonomika a management Ing. Blanka Volkmerová doc. Ing. Tomáš Kubálek,
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou rajské budovy Dislokace fakulty v souvislosti s dostavbou.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Dislokace FPH v rajské budově Dislokace FPH v rajské budově 2. Informace o setkání studentů s vedením.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
VYSOKÁ ŠKOLA PODNIKÁNÍ, a.s., OSTRAVA PREZENTACE K DS LABEL SEMINÁŘ RADY VŠ
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 3. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Kolegium děkana
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
1 Kolegium děkana Program 1. Předávání certifikátů ECDL Předávání certifikátů ECDL 2. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 3. Pedagogika –
Počáteční tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 5. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
Navazující magisterský obor STAVEBNÍ MANAGEMENT. Potřeba manažerských dovedností Řídí cca polovina absolventů % (podle doby ukončení studia) Vedoucí.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Vysoká škola polytechnická Jihlava – veřejná vysoká škola (vznikla v červnu 2004 na základě zákona č. 375/2004 Sb.) – neuniverzitní vysoká škola (celosemestrální.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Prof. Ing. Hana Machková, CSc. Rektorka
Studium na AF MENDELU Ing. Petr Dostál, Ph.D.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Studijní obor Management sportu
Přijímací řízení 2018.
Transkript prezentace:

1 Pedagogické kolegium

2 Program 1. Výsledky ankety za ZS 2003/04 při registracích 2. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 3. Předměty na znekativnění Předměty na znekativnění 4. Stanovisko ke změnám kreditního systému Stanovisko ke změnám kreditního systému 5. Státní zkoušky VS PSF Státní zkoušky VS PSF 6. Ediční činnost Ediční činnost 7. Dataprojektory na FPH Dataprojektory na FPH 8. Vzdělávání zaměstnanců Vzdělávání zaměstnanců 9. Distanční studium Distanční studium

3 Reakreditace předmětů katedra logistiky – LOG301 Logistika (naposledy akreditováno ) LOG301 Logistika – LOG431 Logistické systémy a distribuce ( ) LOG431 Logistické systémy a distribuce – LOG443 Světová dopravní soustava ( ) LOG443 Světová dopravní soustava – LOG535 Logistika - seminář ( ) LOG535 Logistika - seminář – LOG544 Mezinárodní přeprava a zasilatelství ( ) LOG544 Mezinárodní přeprava a zasilatelství – LOG545 Mezinárodní přeprava a zasilatelství - seminář ( ) LOG545 Mezinárodní přeprava a zasilatelství - seminář katedra marketingu – MG_409 Marketing 2 - Marketingové aplikace ( ) MG_409 Marketing 2 - Marketingové aplikace – MG_415 DS Analýza marketingového prostředí a trhů 2 ( ) MG_415 DS Analýza marketingového prostředí a trhů 2 – MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu ( ) MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu – MG_451 Ochrana spotřebitelů ( ) MG_451 Ochrana spotřebitelů

4 Reakreditace předmětů katedra personalistiky – P__201 Personální řízení 1 ( ) P__201 Personální řízení 1 – P__421 Personální řízení 2 ( ) P__421 Personální řízení 2 – P__504 DS Formování podnikové pracovní síly 2 ( ) P__504 DS Formování podnikové pracovní síly 2 – P__522 DS Stimulace v řízení lidí 2 ( ) P__522 DS Stimulace v řízení lidí 2 – P__523 DS Metodika personálního řízení 2 ( ) P__523 DS Metodika personálního řízení 2 katedra podnikové ekonomiky – PE_202 Finanční řízení podniků ( ) PE_202 Finanční řízení podniků – PE_301 Podniková ekonomika 2 ( ) PE_301 Podniková ekonomika 2 – PE_410 Ekonomika a řízení sportu ( ) PE_410 Ekonomika a řízení sportu – PE_419 Průmyslová politika ( ) PE_419 Průmyslová politika – PE_449 SS Marketingové řízení inovací 1 ( ) PE_449 SS Marketingové řízení inovací 1 – PE_450 DS Marketingové řízení inovací výrobků 2 ( ) PE_450 DS Marketingové řízení inovací výrobků 2

5 Reakreditace předmětů katedra podnikové ekonomiky – PE_451 SS Podnikání se zahraniční majetkovou účastí 1 ( ) PE_451 SS Podnikání se zahraniční majetkovou účastí 1 – PE_452 DS Podnikání se zahraniční majetkovou účastí 2 ( ) PE_452 DS Podnikání se zahraniční majetkovou účastí 2 – PE_457 Strategická analýza a plánování podniku ( ) - změna názvu na Strategická analýza podniku PE_457 Strategická analýza a plánování podniku – PE_458 SS Strategická analýza a plánování podniku 1 ( ) PE_458 SS Strategická analýza a plánování podniku 1 – PE_459 DS Strategická analýza a plánování podniku 2 ( ) PE_459 DS Strategická analýza a plánování podniku 2 – PE_461 SS Finanční analýza podniku 1 ( ) PE_461 SS Finanční analýza podniku 1 – PE_464 Interní audit ( ) PE_464 Interní audit – PE_470 DS Oceňování podniku 2 ( ) PE_470 DS Oceňování podniku 2 – PE_471 DS Finanční analýza podniku 2 ( ) PE_471 DS Finanční analýza podniku 2

6 Předměty ke zneaktivnění katedra podnikové ekonomiky – PE_437 Aplikace průmyslové politiky ( ) – PE_546 Globální analýza podniku ( )

7 Stanovisko ke změnám kreditního systému 1. Dosud nebyly učiněny žádné zásadní přípravné kroky školy k přípravě přechodu na ECTS. 2. FPH nechce přejít na nový celoškolský základ bez přechodu na ECTS, neboť by tak v krátkém sledu byly provedeny dvě zásadní úpravy kreditního systému. 3. Od akademického roku 2004/05 není možné přejít na ECTS a tudíž ani měnit celoškolský základ. 4. Nepřipravený přechod na ECTS od akademického roku 2004/05 by způsobil dlouhodobé problémy při realizaci kreditního systému (mj. zmatky vznikající z řešení na poslední chvíli, absence informatické podpory).

8 Státní zkouška z VS PSF (zdroj: Publikace Vedlejší specializace)Vedlejší specializace Povinné předměty (12 kreditů) – 2PSP406*, 2PSP435*, 2PSP436, 4PSP451, 2P__419 Volitelné předměty (6 kreditů) – 2PSP405*, 2PSP407, 2PSP413, 2PSP415, PSP440*, 2PSP441*, 2PSP444, 2P__527 Státní zkouška – předměty vyznačeny hvězdičkou – obsahuje 3 volitelné předměty

9 Ediční činnost skripta k odevzdání v 1. čtvrtletí 1. Pichanič, Mikuláš: Mezinárodní management a globalizace. Vydání: přepracované. Stran: 240. Náklad: 100 kusů. (Termín odevzdání: ) 2. Boukal, Petr – Mikovcová, Hana – Scholleová, Hana: Podniková ekonomika – cvičebnice. Vydání: první. Stran: 150. Náklad: 1000 kusů. (Termín odevzdání: ) 3. Zelený, Lubomír: Rozvoj dopravy ve světě. Vydání: první. Stran: 140. Náklad: 200 kusů. (Termín odevzdání: ) 4. Mikovcová, Hana – Scholleová, Hana – Vosátka, Jakub: Manažerská ekonomika – cvičebnice. Vydání: první. Stran: 100. Náklad: 600 kusů. (Termín odevzdání: )

10 Počítačová učebna FPH NB 313 (telefonní linka 5390) 22 míst u počítačových stolů + 6 židlí 11 počítačů Scenico Athlon XP2000+ RAM 256 MB, HDD 40 GB, DVD/RW, Front USB 2.0, optická myš, klávesnice 11 LCD 15“ Fujistu Siemens 38B2-M vč. zvuku zavěšený dataprojektor Epson EMP-74 (promítání na plátno) zpětný projektor vstup a odchod po protažení karty, karta aktivní pouze po registraci kamerový systém napojený na učitelské kanceláře

11 Velká zasedací místnost NB 338 (telefonní linka 5300) 17 míst u stolu + 23 míst po stranách PC vč. reproduktorů 160 W bezdrátová klávesnice a myš LCD 17“ Fujitsu Siemens B17-1 zavěšený dataprojektor Liesegang DV 350 (promítání na plátno) kufříkový zpětný projektor flip chart s papírovými archy a odkládací lištou na popisovače

12 Malá zasedací místnost NB 371 (telefonní linka 5364) 10 míst u stolu + 2 místa u PC stolu PC klávesnice a myš LCD 17“ ViewSonic VG700b vč. zvuku zavěšený dataprojektor Epson EMP-S1 (promítání na zeď) kufříkový zpětný projektor keramická tabule varná konvice

13 Postup použití dataprojektoru Před zahájením promítání: 1. Vyzvednout dálkové ovládání NB 313 na NB 340 (Ing. Papež) NB 338 je přímo v zasedací místnosti NB 371 na NB 305 (K. Kofránková) 2. Na místnosti zapnout tlačítko na stěně (přívod elektrického proudu k dataprojektoru). 3. Spustit PC. 4. Tlačítkem na dálkovém ovládání delším stiskem spustit dataprojektor. Po skončení práce: 1. Vypnout počítač. 2. Tlačítkem na dálkovém ovládání delším (dvojím) stiskem vypnout dataprojektor. 3. Minutu nechat odvětrat dataprojektor. 4. Vypnout přívod elektrického proudu k dataprojektoru stiskem tlačítka na stěně. 5. V případě NB 313 a NB 371 vrátit dálkové ovládání Ing. Papežovi, popř. K. Kofránkové. Poznámka: Při přestávkách do 30 minut není vhodné dataprojektor vypínat.

14 Vzdělávání zaměstnanců Adobe Acrobat – instalační CD na každé katedře, 10 licencí na FPH – školení proběhlo 9. – – školení se zúčastnilo 26 učitelů a zaměstnanců fakulty (děkanát: 2, KM: 6, KMG: 1, KMIE: 8, KPE: 9) ECDL – testování probíhá (9 přihlášených účastníků z FPH z toho 5 KPE, 2 KM, 2 děkanát; 1 z VC) – další termín testování: pátek – od probíhá každý čtvrtek školení (10 přihlášených účastníků, z toho 8 z FPH) – chybí stanovisko KPE k získání certifikátu ECDL učiteli distančního studia, avšak již nyní 5 nově testovaných

15 Distanční studium info o předmětech: – chybí: DEM414, FU_311, IT_323, MAE405, MIE202, P__429, P__523, PM_307, RUJ107 – neaktulizovány: EKO415, LOG544, LOG601, MAE405, MG_301, MG_301, MG_409, MG_411, MG_412, MG_416, MG_480, MIE403, MIE505, MIE901, PE_202, PE_301, PE_401, PE_412, PE_419, PE_433, PE_443, PE_457, PE_464, PE_471, PE_483, PE_484, PM_203, PM_206, PM_215, PM_304, PM_305, PM_310, PM_400/00101, PM_400/00103, PM_436, PM_461, PM_466, PM_476, PM_491, PM_492, PM_493, PM_523, PM_525, PM_528, PM_605, PSP408, PSP602 rozšířené KH – KLOG: JUDr. Novák, Ing. Zelený – KM: Ing. Hartman, Ing. Mirovský, doc. Pichanič, Ing. Plášková, Bc. Zajíc – KMG: Ing. Jakubíková, doc. Malý, Ing. Vávra – KMIE: doc. Macáková, Ing. Nečadová, doc. Sirůček, Ing. Soukupová – KP: doc. Urban – KPE: doc. Dedouchová, doc. Dvořáček, doc. Eisler, Ing. Heřman, Ing. Hnilica, prof. Kislingerová, Ing. Kopalová, doc. Krauseová, Ing. Mikovcová, doc. Sedláčková, RNDr. Scholleová, prof. Synek – KPSŘ: PhDr. Kašparová připomínky z tutoriálu – termíny testů nejen ve středu, ideální začátky 9.00 a h – výhrady k pravopisu v pomůckách, vážnější výhrady k MG_412 eDoceo pro LS již v provozu

16 Elektronické pomůcky nyní v Zoneru 76 pomůcek pro NMS + 6 pomůcek pro BS v LS přepracování MIE403 v Zoneru každá katedra obdrží DVD se všemi elektronickými pomůckami cíl: zkvalitnit úroveň pomůcek na úroveň nejlepších mezi vzorové patří: MG_430, PE_443, PM_428 mezi příliš stručné patří VS FIM, např. PE_485, PE_486! (nesplňují kritéria akreditace distanční formy) návrh opatření vedoucích kateder do (písemně, stačí em) probíhá anketa distančních studentů k organizaci studia a k předmětům –

17 Různé stav přihlášek na bakalářské studium k : – 511 elektronicky – 244 klasicky – 755 celkem jednání s Útvarem ochrany a obrany