Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

PROJEKTOVÝ A DOTAČNÍ MANAGENT
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
LUKÁŠ MELNIČÁK FINANCE A MARKETING VE VYSOKÉM ŠKOLSTVÍ.
1 Grantové schéma Vyrovnávání šancí žen a mužů Národní vzdělávací fond.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Vzdělání pro budoucnost
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Jaroslava Barbara Sporková Inovace ve vzdělávání o inovacích.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Třetí role vysokých škol - spolupráce s průmyslem a soukromým sektorem 10. zasedání předsednictva Rady VŠ 22. března 2007 V. Kebo, B. Tremlová.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Příprava projektového návrhu Lukáš Straňák, Ostrava 2006.
KONFERENCE projektu APSYS „ Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe “ Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Jsou potřebné,
Představení klubu manažerů
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Projekt CZ / /0052 Komplexní program Univerzity Karlovy v Praze pro vzdělávání v řízení přenosu znalostí a výchovu v inovačním podnikání.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha Podpora inovací Oddělení řízení a implementace JPD 3, MPSV Ing. Světlana.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Inovační potenciál ČR, 5. září 2007 Středisko společných činností AVČR, v.v.i. Centrum inovačního vzdělávání Liblice Mgr. Jaroslava Barbara Sporková Projekt.
Regionální inovační strategie Moravskoslezského kraje
Ekonomický rozvoj měst a regionů Projekty CityRegio a CityRegio II Seminář „Zapojení ČR do Nadnárodní spolupráce a zhodnocení programu Interreg IIIB CADSES“
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Podpora podnikání ze SF EU OP Podnikání inovace Globální cíl: zvýšit do konce programovacího období konkurenceschopnost české ekonomiky a.
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
Management znalostí v inovačně náročném prostředí Ludmila Mládková VŠE v Praze.
MANAGEMENT - Pojetí managementu
A11 - Mobility v oblasti vědy a výzkumu Ing Wolfgang Melecký.
Název projektu Tvorba a realizace kurzů v rámci celoživotního vzdělávání rozšiřujících kvalifikaci v oblasti speciální pedagogiky Tento projekt je spolufinancován.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ JAKO ODEZVA NA KVALITATIVNÍ POŽADAVKY PRŮMYSLU doc. Ing. Josef NOVÁK, CSc. VŠB-TU Ostrava.
Osnova kurzu Modul B6 – Informační podpora projektového řízení Ing. Martina Čaputová VŠB-TUO 1.Cíl kurzu Absolvováním kurzu získáte: a) znalost základních.
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
PRAKTICKÉ PŘÍKLADY ÚSPĚŠNÝCH INOVAČNÍCH PROJEKTŮ
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Prioritní osa 2 Výzva 2.3 Lidské zdroje ve Výzkumu a vývoji Mgr. Filip Týc Odbor programů výzkumu.
Strategie.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
T-expedice a kurzy NVD Mgr. Pavel Rušar.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK)
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Od „Transferu technologií“ k „Managementu znalostí
Ekonomika malých a středních podniků
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Transkript prezentace:

Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová

VĚDA - vědečtí pracovníci X BUSINESS - pracovníci z praxe MANAGEMENT MARKETING

Vědecko-výzkumný tým: specialisté, odborníci v daném oboru specifická terminologie specifická metodologie specifický přístup k řešení problémů MANAGEMENT MARKETING Potřeba: jednotný postup koordinace kooperace prezentace výsledků komunikace s vnějším okolím

MODUL: MANAGEMENT VĚDECKO-VÝZKUMNÉ ČINNOSTI Předměty: Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu

MANAGEMENT VÝZKUMNÉ ČINNOSTI

Současnost a teorie: věk síťové inteligence znalostní společnost teorie systémů procesy managementu … Inovace a management VaV: zdroje a typy inovací management inovací inovační cyklus intelektuální kapitál znalostní management řízení pracovníků VaV …

PROJEKTOVÝ A DOTAČNÍ MANAGEMENT

Projektový management: terminologie trojimperativ projektu plánování, řízení, ukončení projektu administrace dotačního projektu … Dotace a granty pro VaV činnost: strategické dokumenty poskytovatelé dotací pro VaV instituce ve VaV …

MARKETING VE VĚDĚ A VÝZKUMU

podstata marketingu marketingové prostředí marketing a trh marketingová strategie nástroje marketingu nástroje propagace VaV publicita ve VaV …

ZÁVĚREČNÁ EVALUACE

Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu

Celkové zhodnocení

DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu manažer ústavu Doc. RNDr. Eva GRUBLOVÁ, CSc. Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu odborný garant