Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová
VĚDA - vědečtí pracovníci X BUSINESS - pracovníci z praxe MANAGEMENT MARKETING
Vědecko-výzkumný tým: specialisté, odborníci v daném oboru specifická terminologie specifická metodologie specifický přístup k řešení problémů MANAGEMENT MARKETING Potřeba: jednotný postup koordinace kooperace prezentace výsledků komunikace s vnějším okolím
MODUL: MANAGEMENT VĚDECKO-VÝZKUMNÉ ČINNOSTI Předměty: Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu
MANAGEMENT VÝZKUMNÉ ČINNOSTI
Současnost a teorie: věk síťové inteligence znalostní společnost teorie systémů procesy managementu … Inovace a management VaV: zdroje a typy inovací management inovací inovační cyklus intelektuální kapitál znalostní management řízení pracovníků VaV …
PROJEKTOVÝ A DOTAČNÍ MANAGEMENT
Projektový management: terminologie trojimperativ projektu plánování, řízení, ukončení projektu administrace dotačního projektu … Dotace a granty pro VaV činnost: strategické dokumenty poskytovatelé dotací pro VaV instituce ve VaV …
MARKETING VE VĚDĚ A VÝZKUMU
podstata marketingu marketingové prostředí marketing a trh marketingová strategie nástroje marketingu nástroje propagace VaV publicita ve VaV …
ZÁVĚREČNÁ EVALUACE
Management výzkumné činnosti Projektový a dotační management Marketing ve vědě a výzkumu
Celkové zhodnocení
DĚKUJI ZA POZORNOST Mgr. Daniela NAVRÁTILOVÁ Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu manažer ústavu Doc. RNDr. Eva GRUBLOVÁ, CSc. Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s. Ústav managementu a marketingu odborný garant