Brambory.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Příprava pracoviště Úklid
VY_32_INOVACE_G Voda Opakovací otázky
Paměťové registry.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Změny skupenství látek
Okopaniny nízký obsah sušiny ( %) vysoké hospodářské výnosy
Tematická oblast: Vytápění – 1. ročník Instalatér
Grantový projekt multimediální výuky
Pístové stroje . Pístové stroje s klikovým ústrojím se vyznačují vratným pohybem některých jejich mechanických částí. Pístové stroje mohou.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Michal Lukášek Michal Lukášek 8.A Michal Lukášek.
Název úlohy: 3.3 Účinnost. Fyzikální princip: Účinnost je podíl vykonané práce W a dodané energie E. Cíl: Určit účinnost při ohřívání vody lihovým kahanem.
Digitální učební materiál
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
MONTÁŽNÍ ZAŘÍZENÍ.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Rostlinná buňka Mgr. Helena Roubalová
ZÁKLADNÍ ROZDĚLENÍ STROJŮ A STROJNÍCH ZAŘÍZENÍ.
Historie a schéma mechanických hodin
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Atom Mgr. Helena Roubalová
Anotace Prezentace, která se zabývá zvukem. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci znají zdroje zvuku, jeho šíření a rychlost, tón,
Stejnosměrné stroje.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Odborný výcvik Ročník:
Snímače.
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 12 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Ukrytý.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Fyzika 6. ročník Fyzikální veličiny Anotace
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Realizace základní bitové informace. Základní vlastnosti mechanického kontaktu pro zápis binárních hodnot 0 a 1: - rozepnutý kontakt = 0 - sepnutý kontakt.
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _660 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Draci – vypravuj pověst o dracích. Drak je mýtické zvíře vyskytující se v pověstech, pohádkách a lidových příbězích celé řady kultur.
VÝROBA KRMIV S NÍZKÝMI NÁKLADY
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Sloupová vrtačka Název školy
VY_32_INOVACE_07_Malování ve Windows – úkol Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ENI-2.MA-19_Vznik a vlastnosti elektromagnetického vlnění Název školyStřední odborná.
Parametry střídavého napětí a proudu
Střídavé napětí a střídavý proud
Výkonové zesilovače.
Ochrana rostlin - složky
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
TRANSFORMÁTOR Využívá principu elektromagnetické indukce
Konstrukční uspořádání
Digitální signálový procesor (DSP) Digitální signálový kontrolér (DSC) Blokové schéma mikroprocesroru.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_112.
F YZIKA Vzájemné působení těles. Síla. Vypracoval: Lukáš Karlík.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Vymezení demografie, její vnitřní diferenciace a vnější návaznosti.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Technická dokumentace Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-TD-VAŠ-M Opakování.
CO UŽ VÍME O ELEKTRICKÉM PROUDU Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název: VY_32_INOVACE_17_03C_Blankřídlí hmyz Téma: Bezobratlí.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Příprava pozemků – mechanizace v zemědělství Tématický okruh: Jarní.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Čítače - test
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_130_Hmyz - motýli
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Systém komplexní mechanizace
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
Orgány lidského těla Přírodověda 5. ročník Zpracovala: Dana Kučerová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
09 – Mechanické zpracování Petr Zbořil
09 – Mechanické zpracování Petr Zbořil
Cukrářské technologie – pevná těsta a linecké těsto třené
Kostra kroužkovců a členovců
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
2. Tektonické poruchy zemské kůry (vrásy, zlomy)
Transkript prezentace:

Brambory

Otázky: Které znáš 4 mechanické rozbíječe natě? Které znáš typy (5) vyorávacích radlic a v jakých podmínkách je lze použít? Které 2 typy prosévacího ústrojí znáš? Které 3 způsoby drcení hrud znáš? Které 2 typy oddělovačů natě znáš? Kterých 5 rozdružovacích ústrojí znáš? Nakresli a popiš schéma posklizňového zpracování brambor na třídičce. Popiš funkci přebíracího stolu. Jaké znáš systémy větrání bramboráren (2)? Jaké znáš 2 systémy rozvodu vzduchu v bramborárně?