Otázky jsou vybrány z DUM č

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hudební klasicismus v tvorbě českých autorů
Advertisements

Světoví hudební skladatelé
HV-1 Hudební výchova DUM č. 14 Prima – kvarta osmiletého studia
Hudební tělesa VY_32_INOVACE_03_Hudební tělesa.
Klasicismus v české hudbě
VY_32_INOVACE_05_Opakování I Otázka číslo 1: Vážná hudba je : A) Označení pro evropskou hudební tradici a hudební formy z níOznačení pro evropskou hudební.
Medailonky Wolfgang Amadeus Mozart HV-1 Hudební výchova DUM č. 17
POZNÁVEJ HUDEBNÍ SKLADATELE
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_15_Opakování III.
Barokní hudba v Čechách
Hudební baroko ( století).
Otázky jsou vybrány z DUM č
Barokní hudba v Evropě VY_32_INOVACE_06_Barokní hudba v Evropě.
Rozčlenění hudebního vývoje
Poznámky pro výuku Předmět: Hudební výchova Autor: Mgr. Tomáš Fabiánek
VY_32_INOVACE_02_Vývoj populární hudby.  HISTORIE HARFY SE ZAČÍNÁ PSÁT JIŽ VE STARÉM EGYPTĚ ASI 3000 př.n.l.  DO EVROPY SE DOSTÁVAJÍ ZÁSLUHOU KELTŮ.
Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
René Descartes: "Myslím, tedy jsem."
Klasicismus v evropské hudbě
Tematická oblast: Dějiny hudebního umění
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Autor: Mgr. Helena Kremsová, ZŠ Masarykova, Ostrov
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
 Složité hudební dílo  Skladba pro symfonický orchestr  Rozvoj od klasicismu.
HUDBA V BAROKU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_351_Hudba v období baroka AUTOR: Mgr. Markéta Lyková RO Č.
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
-co je to fuga? : polyfonní instrum. skladba/varhanní/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Jaký hudební nástroj je na obrázku?
Gymnázium Židlochovice Hudební výchova sekunda
W. A. MOZART geniální hudební skladatel
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_66_MOZART TEMA: HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Wolfgang Amadeus Mozart Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/20 Název materiálu: Velmi stručný přehled dějin vážné hudby Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_08:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: Český hudební klasicismus.
Mgr. Jana Doubková VY_32_INOVACE_5B_05_WOLFGANG_AMADEUS_MOZART Dějiny hudby listopadu 2012 W. A. Mozart – život, dílo, zajímavosti o osobnosti skladatele.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Vývoj artificiální hudby 8. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_13_Hudba v období klasicismu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_HV_20_SVO_Český.
ANTONIO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Michal Mrňák. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06 Autor: Mgr. Eva Damborská Anotace: Učební text pro ZŠ – Periodizace dějin evropské hudby - žáci se naučí etapy dějin evropské.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Gymnázium Židlochovice kvarta
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/09
Test k ověření znalostí z HV
ČESKÝ HUDEBNÍ KLASICISMUS
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Dějiny hudby a její osobnosti
HUDEBNÍ VÝCHOVA – 9. ROČNÍK
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
FILIP SMIČKA Prezentace pod vedením Mgr. Barbory Pacalové
Dějiny evropské hudby KLASICISMUS Wolfgang Amadeus Mozart život dílo poslech projekt.
CESTA Z PRAVĚKU ČESKÝ KLASICISMUS
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Světoví hudební skladatelé
HUDEBNÍ VÝCHOVA – 7. ROČNÍK
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Hudba Test Poslech POJMY
Starověká hudba Název školy: SPgŠ Litoměřice
Název školy: Základní škola Netvořice
Klasicismus
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Orchestrální hudba Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Průhonice
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
HUDEBNÍ VÝCHOVA – 7. ROČNÍK
Název školy ZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice Autor Bc. Jiří Grüner
Baroko 17. a 18. století.
Transkript prezentace:

Otázky jsou vybrány z DUM č. 6 - 9 Opakování II. Otázky jsou vybrány z DUM č. 6 - 9

Otázka číslo 1: Zakladatelem barokní hudby v Itálii a tvůrcem oper byl : A) Antonio Vivaldi B) Josef Mysliveček C) Claudio Monteverdi

A) J. S. Bach, G. F. Händel, W. A. Mozart Otázka číslo 2 : Nejvýznamnější autoři barokní hudby byli: A) J. S. Bach, G. F. Händel, W. A. Mozart B) J. S. Bach, G. F. Händel, A. Vivaldi C) J. S. Bach, F. J. Haydn, A. Vivaldi

A) Bass a soprán B) Soprán a alt C) Soprán a tenor Otázka číslo 3 : Barokní hudba je založena na polaritě dvou hlasů : A) Bass a soprán B) Soprán a alt C) Soprán a tenor

A) A. M. z Otradovic, J. D. Zelenka, J. J. Ryba Otázka číslo 4 : Mezi české barokní skladatele patří : A) A. M. z Otradovic, J. D. Zelenka, J. J. Ryba B) J. D. Zelenka, B. M. Černohorský, P.J. Vejvanovský C) A. M. z Otradovic, P. J. Vejvanovský, F. X. Dušek

A) Varhany, fagot, housle Otázka číslo 5 : Které hudební nástroje jsou charakteristické pro barokní hudbu ? A) Varhany, fagot, housle B) Varhany, klavír, kontrabas C) Varhany, saxofon, harfa

A) J. Haydn, W. A. Mozart, J. S. Bach Otázka číslo 6 : Mezi hlavní skladatele klasické hudby patří : A) J. Haydn, W. A. Mozart, J. S. Bach B) J. Händel, W. A. Mozart, Ch. W. Gluck C) J. Haydn, W. A. Mozart, Ch. W. Gluck

A) Don Giovanni, Reguiem, Figarova svatba Otázka číslo 7: Mezi nejvýznamnější díla W. A. Mozarta patří: A) Don Giovanni, Reguiem, Figarova svatba B) Don Giovanni, Lazebník sevillský, Reguiem C) Figarova svatba, Nabucco, Don Giovanni

A) Ch. W. Gluck B) L. van Beethoven C) J. Hayden Otázka číslo 8 : Otcem symfonie byl nazýván ? A) Ch. W. Gluck B) L. van Beethoven C) J. Hayden

A) F. X. Dušek, V. J. Tomášek, J. J. Ryba Otázka číslo 9 : Mezi skladatele českého klasicismu působící v Čechách patří : A) F. X. Dušek, V. J. Tomášek, J. J. Ryba B) F. X. Dušek, J. J. Ryba, J.V. Stamic C) J. J. Ryba, V. J. Tomášek, J. A. Benda

A) F. X. Dušek B) V. J. Tomášek C) J.J. Ryba Otázka číslo 10 : Který hudební skladatel českého klasicismu je na obrázku ? A) F. X. Dušek B) V. J. Tomášek http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/JJryba.jpg C) J.J. Ryba

Konec Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2010/2011 Určeno pro : devátý ročník Předmět: hudební výchova Téma : DUM 6 – 9 Způsob použití ve výuce: přezkoušení znalostí