Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1
Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní vlastní nakupované nakupované představa vs. realita představa vs. realita 2
Firma a produkt výrobce čokoládových tyčinek výrobce čokoládových tyčinek zavedená, zisková společnost zavedená, zisková společnost čokoládová tyčinka čokoládová tyčinka rychloobrátkové zboží (FMCG) rychloobrátkové zboží (FMCG) 3
Fáze projektu 4
Statistika projektu délka trvání: 165,13 dne délka trvání: 165,13 dne náklady: Kč náklady: Kč nejdražší činnost: vysílací čas nejdražší činnost: vysílací čas průběh kampaně: 1 měsíc průběh kampaně: 1 měsíc zahájení zahájení vlastní kampaň: 1. – vlastní kampaň: 1. –
Náklady pevné pevné mzdy mzdy 6
Vlastní zdroje 7
Nakupované služby reklamní agentura reklamní agentura televize televize rádio rádio vydavatelství vydavatelství outdoor media outdoor media interaktivní media interaktivní media 8
Představa vs. Realita Původní představa 30 mil. Kč půl roku nejdražší bude vysílací čas Výsledek MS Projectu 23,5 mil. Kč 165 dní jednoznačně nejdražší byl vysílací čas 9
Děkujeme za pozornost!!! 10