Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věra Šístková Občanská poradna Liberec Projekt je financován Evropským společenstvím z prostředků Transition Facility1 Komplexní systém dluhového.
Advertisements

Stavba rodinného domu Projekt v MS Project.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
HOSPODÁŘSKÝ PROCES Hospodářský proces je koloběh hospodářských činností. Zahrnuje fáze: Výroba Rozdělování Směna Spotřeba Zdroj obr. Wikimedia Commons.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
EKONOMICKÝ A FINANČNÍ KOMENTÁŘ KOLOBĚHU I. Hodnota a)interní - celková hodnota nákladů b) externí - cena získaná za prodané výrobky a zboží
Registrace ochranné známky
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
B) Nabídková funkce.
Rovnovážná cena je cena, při níž je trh v rovnováze Při rovnovážné ceně nedochází k tlakům na její zvýšení (převis poptávky) ani k tlakům na její snížení.
Tábory ve statistice I lustrativní statistika ke kampani „Opravdu dobrý tábor“ Použita reálná data z roku 2005.
Zuzana Hauzírková Lucie Drbalová
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
VÝVOJ CEN Tak tedy za kolik FINANČNÍ GRAMOTNOST. VÝVOJ CEN změny ceny zboží pečivo mobil benzin tablet Proč došlo ke změnám ceny zboží? obr. 1.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Účetnictví – Rozvaha, její funkce, obsah a členění
VÝVOZ INVESTIČNÍHO CELKU - PREZENTACE PROJEKTU Připravili: Martin Čejka a Michal Hudeček.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Produkt.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Z každého nákupu peníze zpět.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Developerský projekt AF s. r. o.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Nakupuj na kole Jak spojit firmy s advokáty cyklistiky.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Možnosti uplatnění žáků SŠ v praxi v průběhu studia.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Bezpečnostní strategie MS Petr Řeháček Martina Habrová.
1 Cenová úroveň roku 2003, vývoj cen pro OZ 1. a 2. etapy otevírání trhu, problematika LDS – stručné shrnutí a úvod dalšího bloku Asociace Energetických.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
ŘETĚZY VAMBERK.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_613 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Výsledkové účty Jméno autora:
ZA ETICKÉ PŮJČKY Člověk v tísni, o.p.s.. OBSAH 1) Etické perspektivy 2) Sankční model - Proficredit 3) IPU - parametry 4) Souhrnný index 5) Výsledky 6)
Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1151Ročník:4. Vzdělávací obor: Ekonomika Tematický okruh: Hospodářský výsledek, daň z příjmu a účetní závěrka Téma:
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Mediální plán.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Pracovní list – logistika a její nové trendy Zpracoval Ing. Jan Weiser.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Měření multimediálního obsahu
Název projektu: ICT ve výuce
Marketingová komunikace
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1

Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní vlastní nakupované nakupované představa vs. realita představa vs. realita 2

Firma a produkt výrobce čokoládových tyčinek výrobce čokoládových tyčinek zavedená, zisková společnost zavedená, zisková společnost čokoládová tyčinka čokoládová tyčinka rychloobrátkové zboží (FMCG) rychloobrátkové zboží (FMCG) 3

Fáze projektu 4

Statistika projektu délka trvání: 165,13 dne délka trvání: 165,13 dne náklady: Kč náklady: Kč nejdražší činnost: vysílací čas nejdražší činnost: vysílací čas průběh kampaně: 1 měsíc průběh kampaně: 1 měsíc zahájení zahájení vlastní kampaň: 1. – vlastní kampaň: 1. –

Náklady pevné pevné mzdy mzdy 6

Vlastní zdroje 7

Nakupované služby reklamní agentura reklamní agentura televize televize rádio rádio vydavatelství vydavatelství outdoor media outdoor media interaktivní media interaktivní media 8

Představa vs. Realita Původní představa 30 mil. Kč půl roku nejdražší bude vysílací čas Výsledek MS Projectu 23,5 mil. Kč 165 dní jednoznačně nejdražší byl vysílací čas 9

Děkujeme za pozornost!!! 10