P REZENTAČNÍ TECHNIKY 22.4.2010. T EST – TYPY ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ Náplň: psychologický text (preference ze dvou výroků) o 30 položkách, záznamový arch, řešení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zvládání stresu ve firmě COMPUSMART Institute of Work, Health & Organisations (I-WHO) University of Nottingham, UK
Advertisements

Kroky k založení ERZ v kostce. Organizační příprava  informovat svůj odborový svaz o úmyslu založit evropskou radu zaměstnanců;  zjistit, zda podnik.
Kariérové poradenství
V e d e n í l i d í.
INNER GAME PRODEJE PO TELEFONU
VYBRANÉ OTÁZKY Z PSYCHOLOGIE PRO PRACOVNÍKY V POMÁHAJÍCÍCH PROFESÍCH © SPURNÝ, 2012.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
PREZENTAČNÍ TECHNIKY, Improvizace ve skupinách i jednotlivě.
Alternativní cíle firmy
Zisk jako podnět a alternativní cíle firmy Mikroekonomie i
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
KONFLIKTY V MEZILIDSKÝCH VZTAZÍCH
Technická, taktická a psychologická příprava
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Výrok "CP/M je vysoce důležitý a čip Z80 bude díky tomu žít navěky." (Future Computing, 1982)
, PREZENTAČNÍ TECHNIKY Poznání sebe sama ve skupině (jak jednám při hromadné aktivitě)
Konflikty a jejich řešení
Zvládnu i náročné životní situace II.
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Rodina neshody, konflikty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Drápalová Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Osobní prodej OSPRO/ S7 Jednotlivé fáze obchodního jednání.
Konflikty uvnitř interdisciplinárního týmu Proč vznikají a co se s nimi dá dělat Mgr. Radka Alexandrová Psycholožka DLBsH Rajhrad.
Metodické pokyny pro předmět Tlumočnický proseminář
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
Jak psát výstupní hodnocení E-learningový kurz, 5 lekcí Co má výstupní hodnocení obsahovat podle zákona, pravidla hodnocení, čeho se vyvarovat, posouzení.
P REZENTAČNÍ TECHNIKY MgA. Eva Suková
Vyjednávání I sebelepší mezilidské vztahy nebo manažerské techniky nás čas od času nedokážou ochránit před střetem různých názorů, myšlenek nebo přístupů.
Využití dotazníku při evaluaci Mgr. Miroslava Dvořáková 2007.
Rozvoj a vedení týmu.
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
Pedagogická diagnostika
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Aktivity na seminá ř i Prezenta č ních technik Skupinová spolupráce.
Řízení sportovního tréninku
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Řízení kariéry PhDr. Dana Bernardová, Ph.D.
Manager nebo leader? Management je pozice
Didaktické metody Androdidaktika.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
1 PROPAGACE ŘEMESLNÝCH A TECHNICKÝCH OBORŮ CZ.1.07/1.1.13/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Efektivní komunikace – cesta k úspěchu Modul II - Komunikace Seminář – Stres v dnešní době, techniky odbourání stresu Mgr. Liana Cihelková Projekt Efektivní.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Assessment centrum.
Sociální práce s rodinou 4
Komunikace Řešení konfliktů. Komunikace Řešení konfliktů.
OSPOD NOVÝ BOR A SOCIÁLNÍCH SLUŽEB Mgr. Balážová Dana OSPOD Nový Bor
VY_32_INOVACE_SA4A_15 DUM 15. „realizace-poradenství“
Didaktické metody Androdidaktika.
Ing. Lucie Brzáková 15. května 2017 Kvalita – Quality 2017
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Komunikace učitele se žáky
Psychologické působení propagace
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Stresu i vyhoření odoláte, když víte jak na to…
Prezentační a komunikační dovednosti
Assessment centrum.
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_12 Komunikace
Specifické metody SP LS 16
Příprava pěstounů a sociální zabezpečení
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Transkript prezentace:

P REZENTAČNÍ TECHNIKY

T EST – TYPY ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ Náplň: psychologický text (preference ze dvou výroků) o 30 položkách, záznamový arch, řešení Smysl: poznat, jaký jsem typ při řešení konfliktních situací, zjistit možnosti výhod všech typů

P RAKTICKÉ CVIČENÍ : „ PŘISTÁNÍ NA MĚSÍCI “ NEBO „ VYHOZENÍ PRACOVNÍKA “ Přistání na měsíci – seřadit položky podle potřebnosti od nejdůležitější po nejméně důležitou, nejprve individuálně, pak ve skupinách, dohodnout se na jednom řešení Smysl: poznat vlastní schopnost prosadit svoje názory, svůj vyjednávací styl (racionální x vtipkování x emotivní,….) Vyhození pracovníka – dohodnout se na řešení problémové situace v rámci vylosované pozice ve firmě Smysl: komunikace ve skupině, poznat vlastní schopnost prosadit názory, svůj vyjednávací styl (viz výše)