Včelí produkty, jejich získávání a využití

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Včelí produkty Včelpo – šance pro naše zdraví
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Zahraniční obchod.
nejen příjemná sladkost
DVOUKŘÍDLÍ 1 pár blanitých křídel
Způsob života a dorozumívání včely medonosné
ČINNOST VČELAŘSKÉHO KROUŽKU pokračování. Včelaříci kontrolují mladé včelstvo – oddělek vytvořený v létě, v čase bohaté snůšky z květů lípy a slunečnice.
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Výroba MEDOVINY. Nezbytnost včel… V přírodě nezastupitelné – ekologická stabilita 1 včelstvo/rok – 137x větší finanční přínos pro společnost než ve formě.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Význam informací v podnikání
Hmyz v sadech a zahradách
VY_52_INOVACE_ZBP1_5364VAL Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_52_INOVACE_ZBP1_5364VAL Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_DVOLE_SUROVINY1_19
VČELAŘSKÝ KROUŽEK MLÁDEŽE Chřibští včelaříci schůzka
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Velká hospodářská krize
Marketing medu MUDr.Radek Hubač.
Třída:Hmyz nejpočetnější třída živočichů na Zemi souš i voda
Lesy jako zdroj včelí pastvy
2 páry křídel, samice má na zadečku kladélko ( žihadlo),
MARKETING.
Vývoj požadavků na obchodování s elektřinou Ing.Karel Šimeček Seminář SVSE 11/2003.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
133. Žofínské fórum České zemědělství a potravinářství v době rozpočtových škrtů Státní zemědělská a potravinářská inspekce Ing. Jindřich Pokora.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/ Autor:Miloslava Junková Název materiálu:Dorozumívání.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Kupujte med přímo od včelaře! Získáte tak:
VČELA MEDONOSNÁ.
Med má od nepaměti zvláštní význam ve výživě člověka.
VČELY = ŽIVOT prosba o podporu
Distribuce - placement
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s běžnými druhy hmyzu, vyskytujícími.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Export služeb Drobných,malých a středních podnikatelů ve stavebnictví František Holec prezident Svaz drobných,malých, středních zaměstnavatelů ve stavebnictví.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
STŘEDN Í ODBORN Á Š KOLA A STŘEDN Í ODBORN É UČILI Š TĚ MĚSTEC KR Á LOV É T.G. MASARYKA 4 Sada číslo 14.
VY_32_INOVACE_09_VČELA_ život, význam včely AUTOR: Petra Kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Včela medonosná Prvouka, 2. třída.
Včela medonosná Vytvořil: Jiří Burda
ŽIVOT VČEL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN.
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Lidé, procesy, partnerství
VY_32_INOVACE_09 09 Ze života včel autor: Mgr. Jana Kobylková
Ekonomika organizací Cíle organizace.
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Potravinářský sektor z pohledu českého spotřebitele
Agregátní poptávka a agregátní nabídka Ing. Stanislav Heczko, Ph.D. Praha 2018.
Infokanál obce Vigantice
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

Včelí produkty, jejich získávání a využití MUDr. Radek Hubač Nasavrky 2.4.2005

Osnova Získávání včelích produktů Včelí produkty tuzemského a a zahraničního původu Nákup v obchodní síti x nákup u včelaře Charakteristika jednotlivých produktů a jejich využití ve výživě a léčbě Nasavrky 2.4.2005

Záměry a cíle Znalosti veřejnosti = požadavky zákazníků = rozvoj včelaření = opylování hmyzosnubných rostlin = biodiverzita Cíl – zlepšení odbytu domácí produkce Nasavrky 2.4.2005

Současná situace Nízké výkupní ceny medu Vysoký věkový průměr včelařů Od roku 1990 – pokles počtu včelstev na ½ Zvyšující se zájem o medovinu, včelí pyl, propolis… Nasavrky 2.4.2005

Získávání včelích produktů Největším nepřítelem včel je včelař Včely uměli žít i bez včelaře Získávat včelí produkty v souladu s potřebami včel Vážit si práce včel a nesnižovat kvalitu získaných produktů dalšími zásahy Nasavrky 2.4.2005

Osnova Získávání včelích produktů Včelí produkty tuzemského a a zahraničního původu Nákup v obchodní síti x nákup u včelaře Charakteristika jednotlivých produktů a jejich využití ve výživě a léčbě Nasavrky 2.4.2005

Nákup v obchodní síti x nákup u včelaře Obchodní síť – cíl = vytvoření zisku na trhu, nutnost respektování přísných norem pro zpracování surovin, problém kvalita surovin Včelař – kvalifikovaná informace, servis, podpora včelaření, stejná nebo vyšší kvalita suroviny, nižší úroveň technologie Nasavrky 2.4.2005

Včelí produkty Pravé Nepravé vosk mateří kašička včelí jed med – květový, medovicový, pastovaný pyl propolis Nasavrky 2.4.2005

Med Získávání – odkapávání, lisování, vytáčení, plástečkový med Technologie – pastování, čeření, dekantace, zahřívání a filtrace, míšení, ztekucování, plnění, balení. Druhové medy - řepkový, akátový slunečnicový, jetelový, vřesový Medovina Nasavrky 2.4.2005

Doporučení Kupujte med i další produkty přímo od včelaře Kvalifikované informace Servis Stejná nebo vyšší kvalita než v obchodní síti Podpora včelaření – opylování = biodiverzita Nasavrky 2.4.2005