KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Tvorba cen v maloobchodě
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Osobní prodej OSPRO/ S2 Činnosti v rámci osobního prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Osobní prodej OSPRO/ S4 Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Paměť. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
1 Týmová práce TYMP1/ C4 Verbální a neverbální komunikace - 1 Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Podpora prodeje PODPR/ P2
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Osobní prodej v souvislostech Pavla Kotyzová
TV studio FMK Univerzitní televize NEON TV. Základní informace - formální Tomáš Šula, UAAU/KVS1, KVS2 Televizní.
Jednotlivé fáze obchodního jednání/ dokončení Pavla Kotyzová
Ing. Daniel Konczyna U MARKETING Ing. Daniel Konczyna U
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Sociální reklama v rukou konzumu
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
1 Profesní etika - PROFE Svatava Navrátilová klasifikovaný zápočet UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
1 Podpora prodeje PODPR/ P2 Hlavní typy aktivit SP Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
1 Podpora prodeje PODPR/ P3 Maloobchod a sales promotion. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Osobní prodej OSPRO/ S7 Jednotlivé fáze obchodního jednání.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Marketingová komunikace
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
1 Spotřebitelské chování SPOCH/ S2 Trendy. Nové segmenty. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
1 Týmová práce TYMP 1 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
1 SEDM KLÍČŮ KE GLOBÁLNÍ BUDOUCNOSTI doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
1 Týmová práce TYMP 2/ C6 Styly vedení lidí/ 2. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA.
Komunikace a prezentace KOPRD
Skupinové řešení problémů. Týmová prezentace. Pavla Kotyzová
ANALÝZA TRHŮ A KUPNÍ CHOVÁNÍ ORGANIZACÍ
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
STRUKTURA - MULTIMEDIÁLNÍ ASPEKTY PŘEDVÁDĚNÍ doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
1 Komunikační a prezentační dovednosti / C2 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová 1 UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Tvořivé řešení problémů Pavla Kotyzová
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingová komunikace
Komunikační a prezentační dovednosti / C2a
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Transkript prezentace:

KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ

CELKEM NÁKLADY V MLD 45 mld. KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE NÁKLADY NA CELEK MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ ÚDOBÍ CELKEM NÁKLADY V MLD POLOVINA 80. LET 1,5 Rok 2003 45 mld. www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

NÁZORY NA POJEM REKLAMA KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE NÁZORY NA POJEM REKLAMA Pojem je střešním, obecným vyjádřením o komerčních typech komunikací, které mají informační, přesvědčovací získávací funkce = tedy obecně jsou pod tímto názvem vnímány všechny typy marketingových komunikací Pojem reklama má v široké veřejnosti pozici UMBRELLA BRAND www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

ČÍM VÁS NEJVÍCE PŘESVĚDČÍ REKLAMA KE KOUPI ZBOŽÍ V OBCHODĚ? KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE ČÍM VÁS NEJVÍCE PŘESVĚDČÍ REKLAMA KE KOUPI ZBOŽÍ V OBCHODĚ? www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

PŘEHLED PREFERENCÍ INFORMAČNÍCH ZDROJŮ KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE PŘEHLED PREFERENCÍ INFORMAČNÍCH ZDROJŮ www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE JE DŮLEŽITÉ ABY BYLY V OBCHODĚ INFORMACE UPOZORŇUJÍCÍ NA NĚKTERÉ NABÍDKY, PRODEJNÍ AKCE, SLEVY APOD? www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

MÍRA VLIVU IN STORE KOMUNIKACE NA NÁKUP RESPONDENTA KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE MÍRA VLIVU IN STORE KOMUNIKACE NA NÁKUP RESPONDENTA www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz

ZOBECNĚNÍ VÝSLEDKŮ PILOTÁŽE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE ZOBECNĚNÍ VÝSLEDKŮ PILOTÁŽE www.fmk.utb.cz, pavlu@fmk.utb.cz