Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Místo, kde žijeme 3. ročník
Advertisements

Fonologie Cvičení číslo 2. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Týden Karolínky Tejkalové
Nová slova Chapter 6. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Poslechneme píseň: Díky. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 01_ Lidé a čas
NJ - konverzace Určování času.
Eportfolio Otázka číslo 4. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Fonologie Cvičení číslo 8. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Sloveso BÝT – přítomný čas
Píseň “Starý muž” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 5.
Word Order & Emphasis Come up with the questions that the following statements answer. Remember that new information usually comes at the end of a sentence.
VEDLEJŠÍ VĚTY.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Fonologie Cvičení číslo 5. Interview Kde jsi byl/byla včera? Co jsi dělal/dělala včera? Co budeš dělat dnes po hodině češtiny? Co budeš dělat zítra?
Konverzace: Z čeho máte radost?. Kolja 3 Otázky a film.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová ANOTACE Žáci si na jednotlivých cvičeních upevní učivo o větách dle.
1. Z rána, když den se počíná, modlitby tvé buď hodina. Vždyť nevíš, co ti chystá den a máš být stále připraven, Vždyť nevíš, co ti chystá den a máš být.
LÉTO Léto letí, léto běží uvidět ho můžeš stěží,
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Diktát: napíšeme na tabuli.
Eportfolio otázka 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Eportfolio otázka 7. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Věty tázací VY_32_INOVACE_02 Sada 22 Základní škola T. G.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. L4 z webové stránky Napíšeme na tabuli!
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Tak máme tady jaro… …sněží, mrzne… A rádi bysme vás pozvali zase na nějaké to hraní.
1⇨ nominativ of singular Jeden tisíc (m.) Jeden milion (m.) Jedna miliarda (f.) 2, 3, 4 ⇨ nominativ of plural Dva, tři, čtyři tisíce Dva, tři, čtyři miliony.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
VY_32_INOVACE_Aj-G 6.,7.08. Regular verb (pravidelná slovesa) verb (sloveso) + ed played worked Example: She played tennis. (Hrála tenis.) Irregular.
Péče o zdraví 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Hurá do školy Michal Caska Je sedm hodin ráno Jdeš do školy Vezmeš si věci a jdeš.
Fonologie Cvičení číslo 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
Otázky z matematiky Konec Najdi obrázek
5. lekce.
Velká Británie školní zájezd 11/5- 16/ den: GREENWICH ROCHESTER hrad HEVER.
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291 AUTOR: Mgr. Slaminková Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_Výchova ke zdraví TEMA: Denní režim ČÍSLO.
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola Havlíčkův Brod, Štáflova 2004
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Chorvatsko 2009.
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Statistika Petr Cícha Pavel Král Michal Křivák.
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Copak tady děláte? tázací oznamovací Věta zvolací.
Druhy vět, větná melodie Stupeň a typ vzdělávání
Numerals 0 nula 1 jeden, jedna, jedno 11 jedenáct
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organ.
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Singular to Plural Rewrite the following sentences and change all nouns, adjectives, and verbs from singular to plural. Vzor: Studentka opakovala novou.
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Anotace: prezentace slouží k procvičování slovních druhů
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_18_Hodiny 2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.04_Čtení_s_porozuměním.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2B_13
Transkript prezentace:

Konverzace Co jsi dělal/dělala ve sněhu?

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme.

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme. Co děláte v knihovně? 2. Čteme v knihovně.

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme. Co děláte v knihovně? 2. Čteme v knihovně. Kde čtete? 3. Napadlo to jeho.

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme. Co děláte v knihovně? 2. Čteme v knihovně. Kde čtete? 3. Napadlo to jeho. Koho to napadlo? 4. Známe všechny velmi dobře.

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme. Co děláte v knihovně? 2. Čteme v knihovně. Kde čtete? 3. Napadlo to jeho. Koho to napadlo? 4. Známe všechny velmi dobře. Jak dobře znáte všechny? 5. Cvičím v šest hodin večer.

L8 ex8: otázky 1. V knihovně čteme. Co děláte v knihovně? 2. Čteme v knihovně. Kde čtete? 3. Napadlo to jeho. Koho to napadlo? 4. Známe všechny velmi dobře. Jak dobře znáte všechny? 5. Cvičím v šest hodin večer. Kdy cvičíš? 6. Napadlo ho to dnes ráno.

L8 ex8: otázky 6. Napadlo ho to dnes ráno. Kdy ho to napadlo? 7. V šest hodin večer cvičím.

L8 ex8: otázky 6. Napadlo ho to dnes ráno. Kdy ho to napadlo? 7. V šest hodin večer cvičím. Co děláš v šest hodin večer? 8. Známe dobře všechny.

L8 ex8: otázky 6. Napadlo ho to dnes ráno. Kdy ho to napadlo? 7. V šest hodin večer cvičím. Co děláš v šest hodin večer? 8. Známe dobře všechny. Koho znáte dobře? 9. Anglicky mluvíme špatně.

L8 ex8: otázky 9. Anglicky mluvíme špatně. Jak mluvíte anglicky? 10. Anglicky mluvíme doma.

L8 ex8: otázky 9. Anglicky mluvíme špatně. Jak mluvíte anglicky? 10. Anglicky mluvíme doma. Kde mluvíte anglicky?

Nová slova exx pt 1, pt 2