Rozvojové projekty MŠMT 2010Vícedruhové záznamySnímek 1 Vícedruhové záznamy (Záznamy výuky a dalších akcí) 2. 9. 2009 doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Počítačové praktikum Úvod do předmětu
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Audiovizuální tvorba v multimédiích Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. MULTIMEDIÁLNÍ ZÁZNAMY NA FAKULTĚ INFORMATIKY MASARYKOVY UNIVERZITY.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
OBCHODNÍ AKADEMIE A OBCHODNÍ AKADEMIE PRO ZRAKOVĚ POSTIŽENOU MLÁDEŽ, OPAVA, HANY KVAPILOVÉ 20 Kontakty: Tel.: Fax:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
M ULTIMEDIÁLNÍ PREZENTACE V E - LEARNINGU Tomáš Kubálek, Markéta Kubálková.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Hradec Králové doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
1 Projektové řízení s podporou MSDN AA Ing. Markéta Kubálková, Ph.D. doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
ELearning Snímek 1 eLearning Tomáš Kubálek
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Křtiny 7. – doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
Letsim 1 letecký simulátor Prezentace projektu - 36SI.
Prezentační seminář Asociace Univerzit třetího věku 19. – , Plzeň doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. akademický ředitel Univerzita třetího věku Vysoká.
Office 365 na Fakultě mezinárodních vztahů
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Nápadité studijní prostředíMediaSite na FMV VŠESnímek 1 MediaSite na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek,
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Vzdělávání na Univerzitách třetího věku v ČR Zlín, 26. –
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
Konference škol vyučujících IT a IE
Setkání uživatelů Mediasite Inspirace z VŠE
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Vícedruhové záznamy Snímek 1 Vícedruhové záznamy Tomáš Kubálek
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Ostravice Možnosti mobilních technologií při řešení projektů a v organizaci času Mgr. Rostislav Fojtík Ostravice
Základy práce s PC , SB 104, 9.15 – h doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. kancelář: NB 246.
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Jan Kofroň Klub inovačních firem AIP ČR Brno,
INFORMATIKA 8 MS Excel III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
Akreditace EPASIntranetSnímek 1 Akreditace EPAS Intranet doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
2OP853 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP853 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Praha 11. – doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
Projekt „Příprava národního registru vysokoškolských kvalifikačních prací“, Jan Mach Říjen 2006, Olomouc Celostátní porada vysokoškolských knihoven Projekt.
Office 365 Úvodní seznámení
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
2OP483 Manažerská informatika 3ÚvodSnímek 1 2OP483 Manažerská informatika 3 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Konference Informatika XVI./2005, Svratka Studijní systém z pohledu systémového integrátora Ing. Jitka Šedá
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Katedra elektrotechniky
Efektivní Knowledge management
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Michal Kubáň Martin Nečaský Tomáš Pecha 31. března 2017
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Multimediální podpora výuky klinických oborů RITM a MEFANET: Přehled aktivit a návrh meziuniverzitní spolupráce při vytváření vzdělávací sítě lékařských.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 4: Relevance

Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Rozvojové projekty MŠMT 2010Vícedruhové záznamySnímek 1 Vícedruhové záznamy (Záznamy výuky a dalších akcí) doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.

Obsah 1. Vztah k MediaSite Vztah k MediaSite 2. Proč (ne)zaznamenávat Proč (ne)zaznamenávat 3. Uživatelé technologie záznamu Uživatelé technologie záznamu 4. Pohled diváka Pohled diváka 5. Pohled učitele Pohled učitele 6. Předpoklady záznamu Předpoklady záznamu 7. Mobilní záznam Mobilní záznam 8. Postprodukce Postprodukce 9. Začlenění do e-opory Začlenění do e-opory 10. Plánové předpoklady v roce 2009 Plánové předpoklady v roce Vstup do RP 2010 Vstup do RP 2010 Vícedruhové záznamySnímek 2Rozvojové projekty MŠMT 2010

1 Vztah k MediaSite červen 2007: konference na MŠMT 2008: Rozvojový projekt MŠMT jaro 2008: nákup MediaSite podzim 2008 – jaro 2009: úplný záznam 6 předmětů  řádné studium  2OP381 Manažerská informatika 1  2OP482 Manažerská informatika 1  2OP483 Manažerská informatika 3  Univerzita třetího věku  U068 Digitální video v praxi  U072 OneNote  U074 Outlook vybrané přednášky 2 předmětů  záznam vystoupení odborníků z praxe  3MA543 Podnikatelské praktikum  3MA544 Podnikání malých a středních firem mimosemestrální kurz  2SE323 Simulace rozhodování Evropské unie školení učitelů  instruktáž k studijnímu informačnímu systému  e-learning  kancelářský balík Microsoft Office přednáška odborníka na vědecké radě přednášky odborníků  Inkubátor – Personalista VI  Zaměstnatelná budoucnost III Den otevřených dveří FMV květen 2009: námět SIF a proděkanů na RP 2010 Vícedruhové záznamySnímek 3Rozvojové projekty MŠMT 2010

2 Proč (ne) zaznamenávat Proti zveřejnění know-how zneužití studenty zneužití spolupracovníky zneužití veřejností technické starosti péče o archiv studenti nebudou chodit na výuku studenti se budou učit jen ze záznamů Pro konkurenční výhoda vyšší kvalita přípravy studentů absence opakování náročnějších témat příprava na testy či zkoušky ocenění studenty náslech učitelů tlak na kvalitu výuky záznam studentských obhajob Vícedruhové záznamySnímek 4Rozvojové projekty MŠMT 2010

3 Uživatelé technologie záznamů cz cz VŠB-TU Ostrava Ostravská univerzita Univerzita Hradec Králové Technická univerzita v Liberci Justiční akademie v Kroměříži Akademie věd ČR ostatní  UTB Zlín  Liberální institut MŠMT  Nová maturita Nová maturita  Moderní metody publikace přednášek Moderní metody publikace přednášek Ministerstvo financí MU Brno ČZU Praha Vícedruhové záznamySnímek 5Rozvojové projekty MŠMT 2010

4 Pohled diváka – struktura struktura různé katalogy stromová struktura katalogu informace o záznamu  prezentující  typ:  on-line (koná se nebo se bude konat)  on-demand (konalo se, na vyžádání)  datum a čas záznamu, délka záznamu  anotace  ilustrační fotografie přednášejícího nebo přednášky řazení dle názvů, data, prezentujícího, typu vyhledávání Vícedruhové záznamySnímek 6Rozvojové projekty MŠMT 2010

Pohled diváka – přednáška příklad 2OP482, LS, 3. týden (Úkoly) samostatné okno se třemi podokny záložky podokna prezentace snímek (možnost pohybu mezi snímky) seznam snímků (kapitoly) tlačítka prezentace v původní velikosti (autorefresh) vyplnění jednoduchého dotazníku dotaz přednášejícímu zaslání odkazu na přednášku pozastavení zrychlení, či zpomalení, regulace zvuku plná obrazovka Vícedruhové záznamySnímek 7Rozvojové projekty MŠMT 2010

5 Pohled učitele dle ochrany záznamu pro všechny pro přihlášené možnost pozastavení záznamu práce s více promítacími plochami – přepínač Kramer záznam diskuse možnost pozdějšího střihu dálkové ovládání kamery Vícedruhové záznamySnímek 8Rozvojové projekty MŠMT 2010

6 Předpoklady záznamu Technické předpoklady Mediasite recorder ML Kč mikroportová sada ME Kč nabíječka baterií a 12 baterií Kč stativ a sluchátka Kč kamera HVR-A Kč server DELL PowerEdge Kč Softwarové předpoklady Rekordér Mediasite v ceně Mediasite Windows Server Kč Software pro server EX-SSW Kč *roční podpora (aktualizace) asi Kč Vícedruhové záznamySnímek 9Rozvojové projekty MŠMT 2010

7 Mobilní záznam instalace na připravené učebně: 15 minut Vícedruhové záznamySnímek 10Rozvojové projekty MŠMT 2010

Pracoviště kameramana Vícedruhové záznamySnímek 11Rozvojové projekty MŠMT 2010

Pracoviště učitele Vícedruhové záznamySnímek 12Rozvojové projekty MŠMT 2010

Přepínač VGA signálu Kramer VP-4x4 Vstupy PC (demonostrace) tablet (prezentace) Výstupy LCD interaktivní tabule dataprojektor Mediasite Vícedruhové záznamySnímek 13Rozvojové projekty MŠMT 2010

Záznam na PC učebně Vícedruhové záznamySnímek 14Rozvojové projekty MŠMT 2010 Druhy záznamu z kamery z VGA tabule dataprojektor

Záznam na běžné učebně Vícedruhové záznamySnímek 15Rozvojové projekty MŠMT 2010

8 Postprodukce doplnění kapitol uložení na server začlenění do opory Vícedruhové záznamySnímek 16Rozvojové projekty MŠMT 2010

9 Začlenění do e-opory Vícedruhové záznamySnímek 17Rozvojové projekty MŠMT 2010

10 Plánované předpoklady 2010 plánované záznamové přístroje RB 101, pevně bez nutnosti instalace mobilní Stará budova mobilní Jižní Město/Rajská budova (Vencovského aula, pevně) instalované kamery SB 305 – PC 20 míst SB 307 – PC U3V 24 míst RB 338 – FMV učebna v RB plánované kamery SB 306 – 60 osob SB 309 – 100 osob NB D – 200 osob RB 212 – 119 osob JM 382 – 25 osob Vícedruhové záznamySnímek 18Rozvojové projekty MŠMT 2010

Organizace záznamů – návrh VC 1. Pedagog si zajistí svého pomvěda na své náklady, s kterým si zařízení převezme v AVO, ten se postará o záznam přednášky i následné umístění a editaci na serveru. Obecně může jít o jakéhokoliv studenta, který pedagogovi pomáhá i s ostatní pedagogickou či vědecko výzkumnou činností. Vzhledem k užšímu navázání studenta na danou problematiku, je předpoklad, že tento bude svou činnost vykonávat zodpovědně a spolehlivě 2. Pedagog si pomvěda nezajistí, AVO se bude snažit zajistit pomvěda na realizaci záznamu místo něj, ale vzhledem k problematickému zajištění takovýchto sil v rámci VC, nemůžeme dopředu zaručit, že skutečně pomvěda zajistíme, kdy ho zajistíme (může jít jen o půl semestru), ani nejsme schopni garantovat jeho spolehlivost a zodpovědnost, Jako alternativu lze v omezené míře využít pro pořízení záznamu pracovníky AVO, vzhledem k jejich vytíženosti ostatními pracovními úkoly, však bude možné pořídit jen max. 60 min záznamu z hodiny. Na pedagogovi pak bude, aby provedl správu příspěvku a případnou editaci ne serveru, to mu již AVO nezajistí. V případě stacionárního zařízení umístěného v RB101, mohou záznam pořídit pracovníci AVO, správu a editaci příspěvku na serveru bude opět zajišťovat pedagog nebo jím zajištěný pomvěd. Je nutné vyřešit platbu pomvěda ve 2. variantě. Vícedruhové záznamySnímek 19Rozvojové projekty MŠMT 2010

11 Vstup do RP 2010 finanční ohodnocení učitelů dle počtu zaznamenávaných přednášek, cílem 300 Kč/vyučovací hodin nutný souhlas učitele na seznamu předmětů Vícedruhové záznamySnímek 20Rozvojové projekty MŠMT 2010

Děkuji za pozornost Tomáš Kubálek Vícedruhové záznamySnímek 21Rozvojové projekty MŠMT 2010