STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE VÝCHODISKA listopad 2006 (c) Radek Maca.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

Informační gramotnost na středních školách
Environmentální výchova pro základní školu
Reforma systému péče o ohrožené děti a služby pro rodinu
Co je to logika? KFI/FIL1 Lukáš Košík Logika: systémový rámec rozvoje oboru v ČR a koncepce logických propedeutik pro mezioborová studia (reg. č. CZ.1.07/2.2.00/ ,
Layout stránky Rozvržení stránky (layout stránky) se provádí z těchto důvodů: Určení polohy záhlaví, menu, textů, obrázků... Zachování polohy při změně.
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Facility management ČSN EN
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Pojetí a obsah pedagogiky sportu u nás a v zahraničí
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
ZAHRANIČNÍ ROZVOJOVÁ SPOLUPRÁCE ČESKÉ REPUBLIKY MZV ČR.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Praktická realizace bezpečnostních požadavků standardů ISVS při tvorbě.
Management kontinuity činností organizace
Počítačová síť a typy sítí
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Koncepce DVPP pro Českou republiku. Obsah prezentace Cíle koncepce a rámec její tvorby Obsah koncepce Priority státní vzdělávací politiky Poradní sbor.
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
Legislativa a ICT STRUČNÝ PŘEHLED PRÁVNÍCH PŘEDPISŮ neboli právní východiska pro ICTK.
SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ DÍLNY MPSV
KULATÝ STŮL ČIIA OSTRAVA 2010 –
Lenka Míkovcová10. března Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Rozvoj lidských zdrojů jako „motor“ ekonomického růstu Lenka Míkovcová.
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY - Pevný bod ve světě podnikání KRAJSKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA LIBEREC Od počátečního vzdělávání k dalšímu vzdělávání
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Databázové systémy I Cvičení č. 6 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice 2013.
Využití subpohledů. Obsah n 1) Co je to pohled? n 2) Co je to subpohled? n 3) Jak vytvořit subpohled? n 4) Příklad.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
Využití informačních a komunikačních technologií (ICT) Informační systémy ve státní správě.
Technologie.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Pravidla pro hodnocení a klasifikaci žáků ZŠ
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Internetové poradenství na portálech e-Governmentu Jana Andrýsková, Jiří Hřebíček Provozně ekonomická fakulta, MZLU Brno.
Finanční kontroly ve veřejné správě IT podpora kontrolovaných procesů při správě prostředků SR a EU Konference ISSS Hradec Králové, březen 2004 RNDr. Zdeněk.
Informatizace společnosti Mgr. Radko Martínek ministr.
Systemický přístup v SP
Digitální strategie krajů Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Digitální strategie krajů Datum:
Listopad 2006 (c) Radek Maca ÚVOD Průvodní prezentace ke studiu ICTK STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE.
Profesní rozvoj řídících pedagogických pracovníků k zajištění rozvoje služeb ICT ve škole Radek MacaKSM2 – Obhajoba závěrečné práce Mgr. Radek Maca.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
KONZULTACE ČÍSLO 2 NĚKOLIK POZNÁMEK KE SPOTŘEBITELSKÉMU ROZHODČÍMU ŘÍZENÍ 1.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Projekt CHIPS Projekt k řešení sociálně-patologických jevů.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Úvod Omezení ICT na klasická stolní PC Nedostatek učebních materiálů a softwaru Nedostatečná podpora ICT pro realizaci cíle Vzdělávání RVP ZŠS.
Statutární město Karviná,  Výzva č. 46 operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost z 12/2013  Poskytovatel dotace: MŠMT  Pouze.
D IDAKTIKA INFORMATIKY : SOUČASNÝ STAV A PERSPEKTIVY JEJÍHO ROZVOJE V RÁMCI SYSTÉMU OBOROVÝCH DIDAKTIK Miroslava Černochová (Univerzita Karlova v Praze)
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PhDr. Radek Suda, odbor sociálních služeb a sociální práce, MPSV
Elektronický obchod z pohledu České republiky
“Those who know, do. Those that understand, teach.”
Efektivní naplňování střednědobého plánu v podmínkách MSK – Plánování III J. Veselka D. Cieślar
Úvod do matematické analýzy - pokračování 3
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Legislativní pravidla vlády I - úvod
Střední škola obchodně technická s. r. o.
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE VÝCHODISKA listopad 2006 (c) Radek Maca

Několik otázek úvodem… 1.Jaké jsou důvody ke změnám v koncepci výuky? 2.Jak se lze vypořádat s roustoucím přílivem informací? 3.Jak se lze vyrovnat s rychle se měnícím tržním prostředím? 4.Co ovlivňuje spolupráci se školami v zahraničí? 5.Můžeme učitele „nutit“ ke vzdělávání? 6.Můžeme zveřejňovat na internetu cokoliv? 7.Můžeme cokoliv z internetu použít? 8.Existují nějaká pravidla pro oblast ICT? Umíte odpovědět na výše uvedené otázky?

VÝCHODISKA rozvoje služeb ICT ve škole ZPĚT úvod do strategie LEGISLATIVNÍVĚCNÁ Klepnutím na „bublinu“ ve schématu vyberte pokračování pohledy na vzdělávání co se děje „za humny“ jak se člověk učí krůček ke znalostním systémům zákonné normy pro vzdělávání zákonné normy „o informacích“ legislativní předpisy pro ICT rozvoj