STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE VÝCHODISKA listopad 2006 (c) Radek Maca
Několik otázek úvodem… 1.Jaké jsou důvody ke změnám v koncepci výuky? 2.Jak se lze vypořádat s roustoucím přílivem informací? 3.Jak se lze vyrovnat s rychle se měnícím tržním prostředím? 4.Co ovlivňuje spolupráci se školami v zahraničí? 5.Můžeme učitele „nutit“ ke vzdělávání? 6.Můžeme zveřejňovat na internetu cokoliv? 7.Můžeme cokoliv z internetu použít? 8.Existují nějaká pravidla pro oblast ICT? Umíte odpovědět na výše uvedené otázky?
VÝCHODISKA rozvoje služeb ICT ve škole ZPĚT úvod do strategie LEGISLATIVNÍVĚCNÁ Klepnutím na „bublinu“ ve schématu vyberte pokračování pohledy na vzdělávání co se děje „za humny“ jak se člověk učí krůček ke znalostním systémům zákonné normy pro vzdělávání zákonné normy „o informacích“ legislativní předpisy pro ICT rozvoj