Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
zpracovaný v rámci projektu
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Německý jazyk předložky se 4. pádem nácvik pasivně i aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Pěnička.
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Killar. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Příležitost pro mladé výzkumníky CZ.1.07/2.3.00/ Tento projekt je spolufinancován z ESF a státního rozpočtu ČR.
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Gabriela Hnátková NÁZEV: VY_52_INOVACE_03_PRV_3.
Anketa (stravování) 1) Kolikrát denně jíš?
Konstrukce trojúhelníku
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Konstrukce trojúhelníku
TROJÚHELNÍK ROVNOSTRANNÝ
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
zpracovaný v rámci projektu
Konstrukce pravoúhlého trojúhelníku pomocí Thaletovy kružnice,
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Příprava na lomené výrazy
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
zpracovaný v rámci projektu
Konstrukce trojúhelníku
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Barvy a tvary logické řady
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Wie spät ist es? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Konstrukce trojúhelníku
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
TROJÚHELNÍK ROVNOSTRANNÝ
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu: III/2-1/5 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Autor: Mgr. Margita Malá Ověřeno ve výuce. Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu: III/2-1/5 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Autor: Mgr. Margita Malá Ověřeno ve výuce. 1

2

Bludiště 1 - pravopis Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Vytvořeno dne: Ověřeno dne: Kým: Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno: Vytvořeno dne: Ověřeno dne: Kým: Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno:

vysočina - vysočína osyka - osika Bezděs - Bezděz bydliště - bidliště pojť - pojď s tebou – z tebou Žofka - Žovka líbil - líbyl sbírat - zbírat sklenice - skleňice se psi – se psy vikukuje - vykukuje dětcký - dětský 4

vysočina - vysočína osyka - osika Bezděs - Bezděz bydliště - bidliště pojť - pojď s tebou – z tebou Žofka - Žovka líbil - líbyl sbírat - zbírat sklenice - skleňice se psi – se psy vikukuje - vykukuje dětcký - dětský ŘEŠENÍ 5