T3_04 11 ZADÁNÍ. T3_04 2 T1 - Spojování T3_04 3 Prodloužím QR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Těleso s podstavou v obecné rovině – kótované promítání
Advertisements

Deskriptivní geometrie
Průsečík přímky a roviny
 př. 3 Je dán vektor u=(2;-4) a bod M[3;9]. Na ose x najdi bod N tak, aby vektor MN byl s vektorem u rovnoběžný. výsledek postup řešení.
KOLINEACE Ivana Kuntová.
Základní konstrukce Rovnoběžky.
Základní konstrukce Kolmice.
autor: RNDr. Jiří Kocourek
GEOMETRICKÉ MODELOVÁNÍ
Zadání - úkol Vyhotovit měřickou dokumentaci zadané části stavebního objektu ► digitální + tištěná podoba Fasáda J. Hodač – VT FTG 1.
SZŠ a VOŠZ Zlín® předkládá prezentaci Kabinet MAT Mgr. Vladimír Pančocha.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Stereometrie Řezy hranolu I VY_32_INOVACE_M3r0108 Mgr. Jakub Němec.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_16 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Řez jehlanu Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník VG Využití:
Autor: Mgr. Svatava Sekerková
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
Apollo Bridge Architect: Ing. Miroslav Maťaščík - Alfa 04 a.s., Bratislava Design: Dopravoprojekt a.s., Bratislava Apollo Bridge Architect: Ing. Miroslav.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Vzájemná poloha přímky a roviny Autor: Mgr. Svatava.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_18 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečík přímky a roviny Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3.
Vzájemná poloha dvou přímek
ŘEZY TĚLES.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_14 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Řez krychle Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník VG Využití:
Volné rovnoběžné promítání - řezy
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Stereometrie Užití řezů těles VY_32_INOVACE_M3r0111 Mgr. Jakub Němec.
Volné rovnoběžné promítání - řezy
 př. 1 Jsou dány body A[4;-1], B[-2;3], C[7;8]. Vypočítej souřadnice bodu D rovnoběžníku ABCD. výsledek postup řešení.
Křivky. Tečná a oskulační rovina. 6. Křivky. Tečná a oskulační rovina Tečna křivky. z y x O P1P1 P0P0 t 1.Na křivce k zvolíme dva různé body P 0,
Tato prezentace byla vytvořena
Střední škola stavební Jihlava
Autor: Mgr. Lenka Šedová
ELIPSA vzniká jako řez kužele rovinou, která není rovnoběžná s podstavou kužele a zároveň podstavu neprotíná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kryšpín. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
TRIK 5: ŠÍP - Příklad 011 ZADÁNÍ Každý bod je v jiné stěně – nelze začít spojováním dvou bodů ležících v téže stěně! Nejprve si musím třeba k bodu Q v.
D A C L B c E H Sud o hmotnosti ms je v dané poloze udržován soustavou 2 těles. Sud se opírá v bodě E o stěnu, v bodě H o trám. Trám je v bodě.
Řešení polohových konstrukčních úloh
VY_32_INOVACE_MAT_VA_17 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečnice rovin Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník.
Užití řezů těles - procvičování
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Vzájemná poloha tří rovin
Stereometrie Řezy jehlanů VY_32_INOVACE_M3r0110 Mgr. Jakub Němec.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Grafické řešení Jediné optimální řešení. Zadání příkladu z = 70x x 2 → MAX omezení:  x 1 + 2x 2 ≤ 360  x 1 + x 2 ≤ 250  x i ≥ 0, i= 1, 2.
Kótované promítání – dvě roviny
Vzájemná poloha dvou rovin
ŘEZ VÁLCE ROVINOU Mohou nastat tyto případy:
Jaký je skalární součin vektorů
Stereometrie Řezy hranolu II VY_32_INOVACE_M3r0109 Mgr. Jakub Němec.
Sestrojte řez krychle ABCDEFGH rovinou KLN L ... střed hrany AD
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
GEOMETRICKÉ TOLERANCE (ROVNOBĚŽNOST)
Vzájemná poloha dvou rovin
Řezy v axonometrii Duben 2015.
Vzdálenost 2 bodů v rovině a v prostoru Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
STEREOMETRIE základní pojmy Blan ka Wagnerová Úvod do studia DG.
ŘEZ HRANOLU ROVINOU OB21-OP-STROJ-KOG-MAT-S
Volné rovnoběžné promítání - řezy
Vítejte na dnešním workshopu
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
Rohové a středové spoje plošných dílců
Geometrický formát fotografie
Základní konstrukce Kolmice.
Grafické násobení a sčítání úhlů
Kružnice III. třída.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_KOLMICE Název materiálu: Kolmice
REZY TELIES ROVINOU.
TÉMA: Rýsování čtverce
Tělesa NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_301_Tělesa Téma: Geometrie.
Analytický geometrie kvadratických útvarů
Matematika a její aplikace
Transkript prezentace:

T3_04 11 ZADÁNÍ

T3_04 2 T1 - Spojování

T3_04 3 Prodloužím QR

T3_04 4 T2 - Rovnoběžnost

T3_ – nový bod řezu

T3_04 6 T1 – spojování

T3_04 7 Kde se QR zapíchne do roviny zadní stěny?

T3_04 8 Tady: T3 – koutový bod K1

T3_04 9 V rovině zadní stěny mám už dva body K1 a 1

T3_ Nový bod řezu

T3_04 11 T1 – spojování

T3_04 12 T1 – spojování Dál už by stačilo dodělat řez rovnoběžností, ale kvůli přesnosti Je lepší ještě jeden kouťák.

T3_04 13 Kde se QR zapíchne do roviny levé stěny?

T3_04 14 Tady: T3 – koutový bod K1

T3_04 15 V rovině levé stěny mám už dva body: K2 a P

T3_ Nový bod řezu

T3_04 17 T1 - Spojování

T3_04 18 T1 - Spojování

T3_04 19 HOTOVO!

T3_04 20 Kontrola přesnosti rýsování pomocí dalších kouťáků!

T3_04 21 T3 – Kouťák K3

T3_04 22

T3_04 23

T3_04 24

T3_04 25 T3 – Kouťák K4

T3_04 26

T3_04 27

T3_04 28 T3 – Kouťák K5

T3_03 29

T3_04 30

T3_04 31 T3 – Kouťák K6