1 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
Advertisements

PF UK, Možné změny SZP, implikace pro české zemědělství a venkov – jak je naše zemědělství multifunkční? Doucha, T. (VÚZE Praha) 1.Očekávané/možné.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Kodex řízení evropské akvakultury FEAP. EIFAC – evropská komise pro sladkovodní rybářství (FAO) FEAP – federace evropských chovatelů ryb –( Federation.
© GfK 2012 | On-line shopping - Multichannel 2012 | Praha On-line shopping Postřehy z výzkumu GfK Czech Multichannel Marketing & Sales 2012, Praha,
č. 2 – Hranice státu ČR a Evropa
CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ
Materiál je v souladu s RVP ZV a ŠVP.
Program rozvoje venkova a problematika DPH Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
RPS/CSF Budoucnost politiky HSS / Cohesion Policy Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj.
Zadluženost domácností v ČR Smilovice 5. června 2007 Zdeněk Veselý MF ČR Názory a závěry prezentované dále jsou autorovy a nemusí tak být v souladu s postojem.
6. Leader EU – průběh realizace projektů Valné shromáždění Chotěvice,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
EU – OP VK – III/2 ICT DUM 15 Vypracovala Ludmila Kebzová.
Je plán finan č ního hospoda ř ení státu, obvykle na jeden rok. Má formu zákona, který navrhuje vláda a schvaluje parlament.
1 Evropská dimenze ekonomické krize Ing. Oldřich Vlasák předseda SMO ČR a poslanec EP XII. Celostátní finanční konference 23. listopadu 2009.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
OBČANSKO-PRÁVNÍ MEDIACE
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
SVATOMARTINSKÁ KONFERENCE 11. – 12. LISTOPADU 2010 ODBOR VÝROBY A SLUŽEB.
Autor: Mgr.Martin Šimek, Masarykova ZŠ Plzeň
0.0 Projekt Odborné vzdělávání pracovníků zemědělství v oblasti financí a procesů (opatření I.3.1) Podkladové materiály ke školení FINANCE.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
CSR Společenská zodpovědnost firem. Vývoj společenské zodpovědnosti Stát a církev=tradiční garanti, jejich role slábne Začátky CSR: 2.pol. 20.stol. V.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
RES - COMPASS Průvodce kariérou v oblasti obnovitelných zdrojů energie Ing. Kateřina Pazderů, Ph.D. ČZU v Praze IEE/07/574/SI
Program rozvoje venkova a problematika DPH Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč.
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
+19 Prosinec 2014 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel < -20 Celkem EU: +1 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel.
Evropa: Hospodářství a průmysl
People for Europe Národní muzeum (Praha, Česká republika) Slovenské národné múzeum (Bratislava, Slovensko) Nadace Romualda del Bianca (Florencie, Itálie)
Podnebí Evropy Zeměpis VY_32_INOVACE_455, 23. sada, Z3
1 © by GfK SE 09/14 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – září 2014.
„Komorový barometr nálady MSP“ ZÁŘÍ 2014 Aktuální průzkum HK ČR HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
Česká republika: vodstvo
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
STŘEDNÍ EVROPA EO – OP VK – III/2 ICT DUM 5
Revize rozpočtu EU a budoucnost kohezní politiky EU Ing. Jan Gregor Ministerstvo financí ČR Expertní seminář Reforma kohezní politiky – aktuální vývoj.
VYHLÁŠENÍ 1. VÝZVY POPRVÉ V ČESKÉ REPUBLICE Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013 Tisková konference – Zlín
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
Péče o pacienty s cerebrovaskulárním onemocněním v ČR.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Evropa Ověření ve výuce: Třída: Datum:
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
GfK PrahaAd Hoc ResearchPostoje ke dřevu a jeho využití Červenec/srpen G r o w t h f r o m K n o w l e d g eG r o w t h f r o m K n o w l e d g.
VY __III/2__ INOVACE __237. Autor DUMAlena Kopřivová Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy6. ročník základní školy praktické ŠVP„Učíme.
GLOBÁLNÍ ROZVOJOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZDROJE METODICKÉ PODPORY PaedDr. Markéta Pastorová
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
finanční vzdělávání dětí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NSK – vazby na evropské procesy
DUM - Digitální Učební Materiál
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Evropská integrace= SCELOVÁNÍ, SJEDNOCENÍ
PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ PRAXE PŘI ZVLÁDÁNÍ KOMUNITNÍCH KONFLIKTŮ V REGIONECH STŘEDNÍ A VÝCHODNÍ EVROPY” Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro.
Makroekonomické agregáty
Strategie EU pro Podunají
Digitální učební materiál:
PROJEKT„ÚSPĚŠNÁ PRAXE PŘI ZVLÁDÁNÍ KOMUNITNÍCH KONFLIKTŮ V REGIONECH STŘEDNÍ A VÝCHODNÍ EVROPY” Projekt je finančně podpořen v rámci programu EK pro.
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 17. 3
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
DUM - Digitální Učební Materiál
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
POLOHA ČESKÉ REPUBLIKY
Státní rozpočet je plán finančního hospodaření státu, obvykle na jeden rok. Má formu zákona, který navrhuje vláda a schvaluje parlament.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

1 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

2 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ekonomická očekávání v Česke republice – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

3 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ekonomická očekávání I – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

4 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ekonomická očekávání II – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

5 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ekonomická očekávání III – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

6 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Očekávané příjmy v České republice – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

7 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Očekávané příjmy I – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

8 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Očekávané příjmy II – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

9 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Očekávané příjmy III – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

10 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ochota nakupovat v České republice – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

11 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ochota nakupovat I – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

12 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ochota nakupovat II – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise

13 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Ochota nakupovat III – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise