Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ"— Transkript prezentace:

1 CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ
Připravila: Vladimíra Šebková Client Relationship Manager GfK Zdroj: Spotřebitelský panel GfK

2 České domácnosti vynakládají na čerstvé potraviny 50% svých prostředků za rychloobrátkové zboží. V rámci čerstvého zboží má pečivo podíl 28% na výdajích. Struktura nákupního koše českých domácností – hodnota.

3 Výdaje na pečivo rostly obdobně, jako výdaje do celého rychloobrátkového zboží. V rámci pečiva si chléb mírně polepšil, domácnosti za něj v 1. pololetí 2014 utratily 28% svých výdajů. 1,2% Hodnota (%)

4 GfK. Growth from Knowledge
Ing. Vladimíra Šebková Client Relationship Manager Consumer Panel Services GfK Czech, s.r.o. Mobile:


Stáhnout ppt "CHLÉB A PEČIVO V NÁKUPNÍM KOŠÍKU ČESKÝCH DOMÁCNOSTÍ"

Podobné prezentace


Reklamy Google