SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl

Sociální sítě.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Prozraďte mi proč Správnýkrok.cz?! Ratibor Líbal Říjen 2008 © 2008 ATOBO, a.s.,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_12_INOVACE_32_6TR_INF Autor: Mgr. David Ryška.
Instagram jako budoucí prodloužená ruka Facebooku? Filip Huněk Co očekávat od sociální sítě, kterou loni Facebook koupil za miliardu dolarů a lze ji vůbec.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Vybíráme šablonu. Výběr šablony Vybereme šablonu, která se nám líbí.
Nepropásni svou šanci a staň se SPARŤANEM!. Pokračuj i Ty ve stoleté a Zlaté tradici…
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
Věrnostní programy: skončí doba Plastic People? Tomáš Jindříšek pro konferenci Multichannel 2013.
Digitální komunikace a hledání přízně spotřebitelů
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Program profesionalizace rozhodčích v ČSLH Vladimír Mana.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa
10. Sociální sítě jako prodejní platformy Získejte maximum z online komunit Pavel VŠFS.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Jak získat prvních followerů a neztratit je Pavel Ungr, konzultant.
 Sociální síť, komunita, mobilní aplikace  Sdílení, vytváření, čtení článků.
Helena Vorlová Kamasová silvie.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
Sociální sítě Štěpán Hýža.
I´ve got big nose Části hlavy + přídavná jména Anglický jazyk 3.ročník J.Poláková ZŠ Věšín.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
ALI A IVI Sociální sítě. Typy sociálních sítí Facebook- nejvíce používaný Lidé Spolužáci Twitter My space Bebo Jaiku.
Sociální sítě a čas strávený na nich. Ptali jsme se na otázky: 1) Jaké sociální sítě používáte? 2) Myslíte, že jsou sociální sítě užitečné? 3) Ovlivňují.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
 4IT551 - Sociální sítě: obsah, možnosti využití Ing. Ivan Jelínek Katedra informačních technologií Vysoká škola ekonomická.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_235 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Internet,Historie,možnosti připojení,služby
Televize v konzumaci médií suverénně vede
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Tenisový klub Písečná – závazná přihláška do tenisové školy
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
BSE České Budějovice o. s.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Média - jak s nimi a jak na ně?
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Závazná přihláška do Tenis & Padel školy Písečná:
Blízká budoucnost Možnosti po ukončení základní školy
Jak lze využívat internet
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-09
HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Zprávy z ČOV Porada sekretářů ČUS Strahov,
Transkript prezentace:

SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď tom.hodbod@gmail.com

90 000

KLUBY A SVAZY

KLUBY A SVAZY Otevřete svůj sport lidem Přinášejte pravidelné zajímavé informace Buďte užiteční Zapojte slavná jména vašeho sportu Zapojte mladé lidi

SPORTOVCI

Zapojení fanoušků #LOVEJU

Word of Mouth #weareallmonkeys

CASE STUDY: WOM

CASE STUDY: WOM

CASE STUDY: WOM

Fail #SEAofBLUE

Small to big #???

KDE A JAK ZAČÍT

KDE V ČESKÉ REPUBLICE? FACEBOOK 4 200 000 2 500 000 každý den Sociální síť s největším zásahem YOUTUBE 5 100 000 unikátních návštěvníků každý měsíc “Druhá nejsledovanější TV” TWITTER 200 000 Novináři, Sportovci Vlivní uživatelé INSTAGRAM 60 000 uživatelů a 7 000 000 fotek Nová generace

JAK NA TO? Založte Facebook Začněte vytvářet obsah (jakýkoli) Zapojte co nejvíce lidí kolem sebe Buďte otevření, nechte nahlédnout za oponu Žijte s fanoušky – i vy jste fanoušky

SPORT SOCIAL MEDIA BUDOUCNOST