9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Ing. Jan Havlík, MPA Tajemník MěÚ Brno – únor 2013
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Zastupitelé v obcích Moravskoslezského kraje. Analýza postojů, názorů a cílů zastupitelů v obcích do tří tisíc obyvatel Michal Kuděla Radomír Sztwiertnia.
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor,
METODY ZVYŠOVÁNÍ KVALITY Městský úřad Šumperk © 2007.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
Společnost pro trvale udržitelný život – diskusní seminář Praha
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
Národní tematická síť F NTS F – národní tematická sít F Ing. Václav Götz 19.listopadu 2007.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Benchmarking rozšířené působnosti obcí 3. typu Jana Voldánová, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
Ing. arch. Marie Petrová Jarní škola NSZM ČR - Litoměřice, Hodnocení MA21 Ing. arch. Marie Petrová Jarní škola NSZM ČR - Litoměřice,
E-utility report 9. Národní konference kvality 20.února 2013.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Zavedení Integrovaného systému řízení na MMP
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany Boj proti korupci v rezortu MO – historie a současnost.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
© NSZM ČR1 Národní síť Zdravých měst ČR Mezinárodně certifikovaná asociace měst, obcí a regionů - realizátorů místní Agendy 21 a Projektu Zdravé město.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
KONFERENCE OD ANALÝZ KE KOORDINACI SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V DĚČÍNĚ ING. RENÁTA GREŠÍKOVÁ Kvalita služeb a potřeby člověka.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
NKK Praha CAF-Externí zpětná vazba ověření efektivního fungování úřadu Mgr.Stanislav Loskot, MBA Mgr.Stanislav Loskot, MBA AQE advisors a.s.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
České Budějovice, červen 2016
Národní síť Zdravých měst ČR Univerzita Karlova CIEM, expertní tým
Seminář pro poskytovatele Návrh vzdělávacích aktivit 2017 „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference.
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Závěrečná konference projektu
Strategie reformy psychiatrické péče geneze, současný stav
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Transkript prezentace:

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Dačice – město, které dalo světu kostku cukru

9. Národní konference kvality ve veřejné správě

Historie vize a strategie

9. Národní konference kvality ve veřejné správě

Projekt - zaměření

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů Porady vedení, úkoly z RM a ZM, porady vedoucích, odborů Benchmarking 1 x ročně sběr námětů od zaměstnanců Šetření MC, dotazníky klientů, šetřením názorů zastupitelů a zaměstnanců Motivačně hodnotící rozhovory CAF Náměty od týmu pro zákaznickou orientaci

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů

9. Národní konference kvality ve veřejné správě

Činnost týmu pro zákaznickou orientaci

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Zaměřuje se na naplňování zákaznického přístupu úřadu. Zaměřuje se na dodržování a aktualizaci Standardů zákaznické orientace. Provádí cílené pozorování. Pracuje s doporučeními ze šetření Mystery Client. Realizuje konkrétní cíle a úkoly spojené se zlepšováním prostředí a přístupu ke klientům.

Město Dačice – 9. Národní konference kvality ve veřejné správě Šetření MC, dotazníků, šetření názorů zastupitelů a zaměstnanců

Město Dačice – 9. Národní konference kvality ve veřejné správě šetření Mystery Client a dotazníky klientů (společně s týmem pro zákaznickou orientaci), šetření potřeb, názorů a spokojenosti zastupitelů, šetření názorů zaměstnanců a analýza motivačního klimatu, šetření spokojenosti tzv. interních klientů.

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Opakování matka moudrosti aneb jak to celé funguje

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů Porady vedení, úkoly z RM a ZM, porady vedoucích, odborů Benchmarking 1 x ročně sběr námětů od zaměstnanců Šetření MC, dotazníky klientů, šetřením názorů zastupitelů a zaměstnanců Motivačně hodnotící rozhovory CAF Náměty od týmu pro zákaznickou orientaci

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Život je třeba žít s úsměvem

9. Národní konference kvality ve veřejné správě Děkuji za pozornost Ing. Karel Macků