9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Dačice – město, které dalo světu kostku cukru
9. Národní konference kvality ve veřejné správě
Historie vize a strategie
9. Národní konference kvality ve veřejné správě
Projekt - zaměření
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů Porady vedení, úkoly z RM a ZM, porady vedoucích, odborů Benchmarking 1 x ročně sběr námětů od zaměstnanců Šetření MC, dotazníky klientů, šetřením názorů zastupitelů a zaměstnanců Motivačně hodnotící rozhovory CAF Náměty od týmu pro zákaznickou orientaci
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů
9. Národní konference kvality ve veřejné správě
Činnost týmu pro zákaznickou orientaci
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Zaměřuje se na naplňování zákaznického přístupu úřadu. Zaměřuje se na dodržování a aktualizaci Standardů zákaznické orientace. Provádí cílené pozorování. Pracuje s doporučeními ze šetření Mystery Client. Realizuje konkrétní cíle a úkoly spojené se zlepšováním prostředí a přístupu ke klientům.
Město Dačice – 9. Národní konference kvality ve veřejné správě Šetření MC, dotazníků, šetření názorů zastupitelů a zaměstnanců
Město Dačice – 9. Národní konference kvality ve veřejné správě šetření Mystery Client a dotazníky klientů (společně s týmem pro zákaznickou orientaci), šetření potřeb, názorů a spokojenosti zastupitelů, šetření názorů zaměstnanců a analýza motivačního klimatu, šetření spokojenosti tzv. interních klientů.
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Opakování matka moudrosti aneb jak to celé funguje
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Databáze cílů a úkolů Porady vedení, úkoly z RM a ZM, porady vedoucích, odborů Benchmarking 1 x ročně sběr námětů od zaměstnanců Šetření MC, dotazníky klientů, šetřením názorů zastupitelů a zaměstnanců Motivačně hodnotící rozhovory CAF Náměty od týmu pro zákaznickou orientaci
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Život je třeba žít s úsměvem
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Děkuji za pozornost Ing. Karel Macků