Vytváříme plastický model krajiny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krmítko z kartonu od mléka
Advertisements

Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
Měření Přírodověda 4. ročník.
Grafické objekty v prezentaci Jana Vosáhlová VY_32_INOVACE_7C17.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
PČ_024_Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
INFORMATIKA 7 Úpravy obrázků v MS WORD III2 - I7- 18.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Podzimní věnec.
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_417.
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 12 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Ukrytý.
Zvířátka z kolíčků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Obrazy pohádkových bytostí
Výroba tučňáka z květináčku
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Motýli a jiný hmyz Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Krajina v okolí domova Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.1 Ekosystémy České republiky Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.7 Využití krajiny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Slovní úlohy – 1. třída. Na louce kvetlo 6 červených a 5 modrých kytiček. Kolik kytiček kvetlo na louce? *********** 6+4+1=11 6+5=11 Na louce kvetlo 11.
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV AUTOR: MGR. ADELHEIDA RYCKOVÁ NÁZEV:VY_32_INOVACE_08_PRVOUKA 3.R. TEMA: KRAJINA KOLEM NÁS ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Váza ze sklenice od kávy
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
VY_32_Inovace_ Zima -zvířata Člověk a jeho svět 2.ročník
VY__III/2__INOVACE__198 Pracovní činnosti Ubrousková technika 1.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Povrch ČR Číslo: EU DUM 6_07 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU_32_sada 2_07_PV_Počasí-koloběh vody_Duch
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Ekosystém Pětilístek: Prostředí
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Nejprve ústně popiš jednotlivé obrázky s užitím předložek, poté zapiš do sešitu celou větou. Zkontroluj.
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_19_podzim
Práce s mapou Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základy orientace na mapě a glóbusu, práce s mapou, kompasem.
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto Učivo: Krajina
VY_32_Inovace_4.2.8 Využití krajiny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_32_Inovace_4.2.7 Krajina v okolí domova
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_jaro
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
VY__III/2__INOVACE__196 Pracovní činnosti Stromeček z korálků.
VY__III/ 2__INOVACE__199 Pracovní činnosti Window color - MANDALA.
Zpracování a využití informací
PTÁCI – LETCI (BRODIVÍ)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Transkript prezentace:

Vytváříme plastický model krajiny Pracuj podle pracovního návodu:

1. připravíme si karton o velikosti 35x25cm

2. noviny různě zmuchláme a přilepíme ke kartonu

3. přilepené noviny překryjeme látkou ( plena, staré prostěradlo..)

4. na látku naneseme rozdělanou sádru

5. můžeme položit doplňky – modrý igelit, zrcátko apod. jako vodu

6. necháme řádně uschnout ( několik dní)

7.pomalujeme temperovými barvami –hnědá, žlutá, zelená, modrá.

8.vyznačíme vodní toky.

Do hotového plastického modelu krajiny umísti obrázky zvířat jednotlivých společenstev: Vody Louky Pole Les Okolí lidských příbytků Hory Při vyhledávání pracuj s PC programem Přírodní společenství, kde získáš v oddílu Encyklopedie potřebné informace.

Obrázky: Obrázky z galerie Klipart pro Microsoft Office 7. Vytvořila Mgr. J. Kuchařová 29.11.2011  ročník:3. Vzdělávací oblast:Člověk a jeho svět