KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Strategie podniku v globálním světě
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Informační systémy podnikové systémy CRM
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Základy marketingu šestá přednáška
MARKETINGOVÝ MIX.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Marketingová komunikace
Marketingové prostředí
Analýza poptávky. Poptávka po produkci firmy jako významný parametr rozhodování firmy. Faktory determinující poptávku a odhady poptávkových funkcí. Alternativní.
Nákupní jednání zákazníků Pochopení zákazníků je východiskem pro navrhování marketingových nabídek, které splní jejich požadavky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
MARKETING.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Nákupní chování spotřebitele
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
8. Marketing.
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
Model strategie marketingového mixu
Kupní chování a EU.
Ing. František Řezáč MASARYKOVA UNIVERZITA T – 10 Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management)
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Alena Klapalová MANAGEMENT KVALITY Alena Klapalová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
MARKETING Přednáška P
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vztahy se zákazníky.
MARKETING 2.
Zákazníci, návštěvníci, trhy, segmentace
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Marketingová komunikace
Kupní a spotřební chování zákazníků a spotřebitelů a EU
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Kupní a spotřební chování zákazníků a spotřebitelů a EU
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Cenové strategie.
MARKETING Přednáška P
Vyhýbání se daňovým povinnostem v digitální ekonomice
Transkript prezentace:

KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE

Vlastní komunikace se zákazníky je samostatný proces PROBLÉM zprostředkovací linie lidé procesy technologie Inovační technologie informační komunikační FORMA OBSAH CRM systém

HYPOTÉZA Znalost potřeb a zájmů spotřebitelů Kritéria spotřebitelského chování PRODUKTY potenciál užitných vlastností diferencovanost, lehká variabilita Standardní vztah mezi poptávkovou a nabídkovou stranou INFORMACE

GLOBALIZAČNÍ PROSTŘEDÍ Konkurenční výhoda obchodních podniků synergický efekt obchodních strategií maximum služeb Koordinace servisních služeb Pokrytí vybraného trhu – segmentace, positioning, PR, image, ….. INDIVIDUALIZACE VZTAHU KE SPOTŘEBITELŮM CRM systém

Hlavní požadavky na technologie CRM 1.rychlost ve zpracování dotazů 2.podrobné znalosti o zákazníkovi 3.okamžité řešení problémů 4.individualizace 5.bez čekání na pomoc 6.provoz 24 hodin denně, 7 dní v týdnu 7.komplexní způsoby odbytu 8.přímý kontakt se zákazníkem 9.jedna kontaktní osoba 10.individualizovaná komunikace

PŘÍSTUPY respektování hodnotové orientace spotřebitelů Value CRM /v-CRM/ Psychologický přístup koncentrace zájmu na psychiku spotřebitele, behaviorální přístup, kde rozhodování spotřebitele se považuje za jeho vnitřní duševní svět, který se jako takový nedá poznat přímo. Sociologické přístupy sledují jednání spotřebitele v různých sociálních situacích. Ekonomické přístupy jsou založeny na kvantifikaci výsledků racionálních úvah spotřebitele prostřednictvím ekonomických principů a modelů HODNOTY OBCHODNÍHO VZTAHU

Hodnoty v CRM systému Vhodné a účinné hodnoty : svoboda, láska, důvěra, služba druhým, pokora, loajalita, otevřenost, radost, klid, pravda, respekt, upřímnost…. Nevhodné hodnoty nenávist, nepřejícnost, panovačnost, pýcha, závislosti neboli vazby na jiné, zištnost, tajnůstkářství, lhaní,….. VLIVY: Sociální prostředí Situační vlivy Vnímané riziko Záměr koupit Akce koupit REALIZACE: Nákup Odmítnutí Odložení otázka „splnil (plní) nákup zboží očekávání?“ ANO

Závěrem Vzájemná spokojenost prodávajícího i kupujícího Znalosti požadavků Kvalitní informace KOMUNIKAČNÍ TECHNIKY Faktory spokojenosti: věrnost k dané značce (i firmě), generalizace značky na velkou šíři i do hloubky zboží daného sortimentu, kladná osobní komunikace o výrobku.