Poznámky k průzkumu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Značka výrobku Značka se skládá:
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
ŘÍZENÍ MALOOBCHODU A VELKOOBCHODU
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
CK – činnosti touroperátora
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_20.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Statistika – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Golfklub Klášter Teplá Lukáš Hradecký Prodej golfové techniky John Deere Strom Praha a.s
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vítejte na Marketingu.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Sečení trávy a údržba zeleně v městských částech a obcích
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

Poznámky k průzkumu

1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky Podrobné rozčlenění zahradních sekaček Podle značek Podle pohonu výkonné jednotky Podle záběrů apod.

Provést marketingový průzkum Spokojenost zákazníků se zahradními sekačkami Které značky preferují Jak jsou spokojení Jaké oceňují přednosti – kvalita provedení, údržba, servis apod. Za tím účelem vypracovat dotazník Oslovit respondenty

Příklad kategorizace zahradní techniky Zahradní technika Řetězové pily Elektrické nůžky Sekačky na trávu Traktory Vertikutátory Vysavače listí apod.

Členění - zahradní sekačky Sekačky ruční-vyžínače, křovinořezy Podle pohonu výkonné jednotky Elektrické Motorové – benzinové Akmulátorové Podle značky Gardena Mountfield atd. Pojízdné sekačky Ručně vedené Samojízdné – traktory sekací

Pojízdné sekačky ručně vedené Podle druhu pohonu Elektrické Motorové – benzínové Akmulátorové Podle šíře záběru Podle značky

2. CENA Zpracování cenové analýzy zahradních sekaček – navázat na výsledky skupiny „Produkt“ Cenové rozpětí sekaček Kategorizace sekaček podle ceny Cenové srovnání sekaček mezi Baumarkety Apod. Zpracování marketingového průzkumu – ceny tzn. Spokojenost zákazníků s cenou Dotazníkové šetření

3. Propagace Jaký se používá propagační mix u zahradních sekaček – v jedn. Baumarketech Letáky Televizní reklama Katalogy Vnitřní reklama apod.

Zpracování reklamní analýzy Dotazníkové šetření se zaměřením např: Účinnost reklamních prvků Účinnost konkrétních reklamních podnětů Zda klíčové podněty jsou integrovány do těch prvků reklamy, které přitahují nejvíce pozornost Zda přesně vyjadřuje důležité vlastnosti produktu resp. značky Spokojenost zákazníků s propagačním mixem apod.

4. Místo Charakterizovat místo prodeje resp. umístění Baumarketu Z pohledu regionu resp. města Z pohledu umístění v Baumarketu – v které části, rozložení apod. Udělat průzkum nákupu zahr.sek. tj. Zda nakupují v baumarketech Zda nakupují ve specializovaných prodejnách

5. LIDÉ Postavení lidského faktoru při prodeji zahr.techniky v jedn.Baumarketech Role zaměstnanců Chování zaměstnanců Odívání Komunikace apod. Marketingový výzkum na spokojenost zákazníků s obsluhou – dotazníkové šetření